Kubo Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Witam, mam parę pytanek do właścicieli Virażki. Sam takową posiadam(1991 rok) i chciałbym się trochę dowiedzieć od objeżdżaczy tego moto. 1. Czy da się wsadzić do niej oponki przód 120/70/19 tył 170(160)/70/15?? Oryginalnie są 140/80/15 i 3.00-19 i tak sobie myślę, ze lepiej by wyglądała z takimi jakie ma Drag-Star, wydaje mi się, ze wejdą, ale wolę zapytać fachowców zanim zainwestuję DUŻĄ kasę w oponki. 2. Czy u Was istnieje coś takeigo jak stukanie w silniku?? U mnie występuje takie dosć charakterystyczne, jakby jeden z tłoków uderzał w coś?? Przy wyższych obrotach jest LUX, ale przy małych słychać to jednak i niewiem, czy tak ma być, czy nie?? Moze to kwestia zaworów?? 3. Jaką prędkość rozwijają Wasze Virażki?? Na różnych stronkach piszą, ze 160...ja po 3 miesiącach posiadania w końcu pojechałem na autostrade sprawdzić ile tak naprawdę jedzie i pojechałem 150 kilka. jeszcze było trochę zapasu mocy, ale takie opory już były, ze ciężko było jechac szybciej... 4. Jak jest u Was ze spalaniem?? Moja pali koło 4litrów przy jeździe w trasie 70-80, 4,5l w mieście z prędkoscią 70-80, 5litrów w trasie jak jadę 100-110...Jak jest u Was?? 5. Sakwy+Stelaże. W poniedziałek odbieram sakwy firmy West-Star. Ciekawi mnie jak się jeździ z sakwami?? Dużo trudniej, czy nie?? Czuć większe opory, czy to, zę motocykl staje się szerszy??A i czy mieliście jakiekolwiek problemy ze zdobyciem stelaży do Sakw?? Ja miałem WIELKIE. Nigdzie gdzie dzwoniłem nie mieli stelaży do Viragfo535, tłumaczyli, ze to mało znany model :eek2: widać ze specjaliści.W koncu znalazłem w warszawie jeden salon gdzie mieli. niestety mieli tylko stelaże Klick-Fix za 500zł, więc nie miałem innego wyboru jak Je wziąć, ale ponieważ sakwy sobie załatwięłm po cenie skóry(300zł z piórnikiem i pasem na bak, kolor skóry specjalnie ściągany pod mój motor) to i tak mnie to mało wyszło.Jak było u Was?? 6. Co waszym zdaniem warto kupić po zakupie sakw?? Moja Virażka jest goła, czyli nie ma nic. 7. Jakie manetki polecacie?? Czy lepsze są skórzane, czy moze gumowe, lub gąbkowe?? 8. Czy lepiej kupować dodatki oryginalne Yamaha, czy moze innych firm?? 9. Jakie sa efekty wybebeszenia końcówek(tych chromowanych). Mam zamiar wybebeszyć, ale wolę najpierw usłyszeć Wasze zdanie. SUPER by było, jakby któryś z Was miał nagrany dźwięk i mi go wysłał. 10. Wasze rady, czy coś o czym mogłem nie napisać, a jest takze waznym pytaniem?? www.republika.pl/kubo/images TU są zdjęcia mojej Virażki(ja tam jestem takze obecny :lol: Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 2. Czy u Was istnieje coś takeigo jak stukanie w silniku?? U mnie występuje takie dosć charakterystyczne, jakby jeden z tłoków uderzał w coś?? Przy wyższych obrotach jest LUX, ale przy małych słychać to jednak i niewiem, czy tak ma być, czy nie?? Moze to kwestia zaworów?? Ja bym raczej stawiał na rozrząd - przy wyższych obrotach luz się wybiera i silnik robi się cichy. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Witam' date=' mam parę pytanek do właścicieli Virażki. Sam takową posiadam(1991 rok) i chciałbym się trochę dowiedzieć od objeżdżaczy tego moto. 1. Czy da się wsadzić do niej oponki przód 120/70/19 tył 170(160)/70/15?? Oryginalnie są 140/80/15 i 3.00-19 i tak sobie myślę, ze lepiej by wyglądała z takimi jakie ma Drag-Star, wydaje mi się, ze wejdą, ale wolę zapytać fachowców zanim zainwestuję DUŻĄ kasę w oponki. 2. Czy u Was istnieje coś takeigo jak stukanie w silniku?? U mnie występuje takie dosć charakterystyczne, jakby jeden z tłoków uderzał w coś?? Przy wyższych obrotach jest LUX, ale przy małych słychać to jednak i niewiem, czy tak ma być, czy nie?? Moze to kwestia zaworów?? 3. Jaką prędkość rozwijają Wasze Virażki?? Na różnych stronkach piszą, ze 160...ja po 3 miesiącach posiadania w końcu pojechałem na autostrade sprawdzić ile tak naprawdę jedzie i pojechałem 150 kilka. jeszcze było trochę zapasu mocy, ale takie opory już były, ze ciężko było jechac szybciej... 4. Jak jest u Was ze spalaniem?? Moja pali koło 4litrów przy jeździe w trasie 70-80, 4,5l w mieście z prędkoscią 70-80, 5litrów w trasie jak jadę 100-110...Jak jest u Was?? 5. Sakwy+Stelaże. W poniedziałek odbieram sakwy firmy West-Star. Ciekawi mnie jak się jeździ z sakwami?? Dużo trudniej, czy nie?? Czuć większe opory, czy to, zę motocykl staje się szerszy??A i czy mieliście jakiekolwiek problemy ze zdobyciem stelaży do Sakw?? Ja miałem WIELKIE. Nigdzie gdzie dzwoniłem nie mieli stelaży do Viragfo535, tłumaczyli, ze to mało znany model :eek2: widać ze specjaliści.W koncu znalazłem w warszawie jeden salon gdzie mieli. niestety mieli tylko stelaże Klick-Fix za 500zł, więc nie miałem innego wyboru jak Je wziąć, ale ponieważ sakwy sobie załatwięłm po cenie skóry(300zł z piórnikiem i pasem na bak, kolor skóry specjalnie ściągany pod mój motor) to i tak mnie to mało wyszło.Jak było u Was?? 6. Co waszym zdaniem warto kupić po zakupie sakw?? Moja Virażka jest goła, czyli nie ma nic. 7. Jakie manetki polecacie?? Czy lepsze są skórzane, czy moze gumowe, lub gąbkowe?? 8. Czy lepiej kupować dodatki oryginalne Yamaha, czy moze innych firm?? 9. Jakie sa efekty wybebeszenia końcówek(tych chromowanych). Mam zamiar wybebeszyć, ale wolę najpierw usłyszeć Wasze zdanie. SUPER by było, jakby któryś z Was miał nagrany dźwięk i mi go wysłał. 10. Wasze rady, czy coś o czym mogłem nie napisać, a jest takze waznym pytaniem?? www.republika.pl/kubo/images TU są zdjęcia mojej Virażki(ja tam jestem takze obecny :lol:[/quote'] 1) nie wstawiałbym szerokich kapci. Tragiczne prowadzenie w koleinach. Załóż oryginalne. 2) Virażka 535 stuka i nie ma się czym przejmować. Miałem tego z 15 sztuk i nie stukały tylko 2. Taki charakterystyczny metaliczny rytmiczny dźwięk na wolnych obrotach. 3) Jeżdżą tak 140, 150 km/h. Nie sugeruj się wskazaniami licznika prawie zawsze przekłamują. 4) 5-7l 5) Moto jest szersze i musisz uważać. Opory też wzrastają, ale przecież Virażką się szybko nie jeździ. Stelaże możesz zrobić sobie sam. Bez problemu dostaniesz w sklepach z ptku 6, ale tanie nie są. 6) jest cała masa dodatków np. w Louisie czy Polo. Kiedyś miałem 535 z dodatkami za ok 2000 EUR. Musisz kupować dodatki zależnie od własnego uznania. Kup sobie jeszcze piórnik, szybkę, spacerówki itd. 7) No chyba do frędzla najbardziej pasują skórzane. 3maj styl, gąbkowe to dobre w enduro. 8 ) patrz pkt 6. 9) samo wybebeszenie niewiele Ci da. Dzwięk będzie może i głośniejszy, ale też i "puszkowy". Ale można zrobić jedną fajną rzecz. Miałem kiedyś Virażkę, gdzie wydechy wyprowadzone były bezpośrednio do rur, a nie do tego tłumika pod ramą (w ogóle go nie było). Można kupić taki zestaw w Niemczech, ale kosztuje niemało. Musze jednak powiedzieć, że ta Virago chodziła pięknie. Naprawdę brzmiala cudownie. 10) Jeśli jeszcze nie jeździłeś na 535 to posprawdzaj gaźniki. Któraś z membran lubi się przycinać i wtedy motocykl nie ciągnie jak powinien. A wyczuć to możesz jeśli kiedyś jeździłeś na 535 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Pierwszy zakup - dobra szyba, najlepiej z 4 punktami mocowania. Drugi, a moze nawet wczesniej: dobry gmol (polecam Highway Hawk'a: jest szeroki, rzeczywiscie chroni silnik, bak i nogi, a przy wywrotce pozwala latwo postawic maszyne). Jesli jestes wysoki, to zamiast spacerowek sugerowanych przez jednego z kolegow, przydadza Ci sie do Virazki wysuniete podnozki z dzwigniami (tzw. frowarded controls), np. Falcony. Wady: dosc drogie i nie mozna na nich stanac przy przejazdach przez nierownosci (na oryginalach sie da), z duzymi gmolami wzajemnie sie wykluczaja... Wydech: jesli w Virago wybebeszysz koncowki, ale pozostawisz puszke tlumiaca (pod siedzeniem, akumulatorem i bakiem zasadniczym) - uzyskasz basowy pomruk. Jesli zrobisz odwrotnie (czyli pominiesz puszke a polaczysz koncowki z kolankami od cylindrow) dzwiek bedzie ostry, strzelajacy. Z Twoich dywagacji o oponach wnosze, ze myslisz o "image'u" cruisera, wiec sugeruje 1-sze wyjscie (wspomniany wczesniej gmol HH pasuje tu jak ulal). Drugie to juz nie blues, ale chopperowy rock'n'roll. Obu wersji mozna posluchac na sprzetach jezdzacych w naszym CCC...PL, w 3City. A' propos opon: jedyna zmiana, ktora nie zachwieje zbytnio naprawde dobra geometria jazdy na XV535 to przednia opona: z 90/90 na 100/90. Wieksza guma zmiesci sie po oryginalnym blotnikiem, ale ladniej wyglada taki wiekszy, chromowany, z katalogu Louis'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 oglądałem kilka 535 bo kumple chciał taką kupićwszystkim rozrząd klekotał na wolnych co do wydechu-dorób sobie (nie powinno być drogi) same puste rury (z pominięciem tłumika właściwego)-będzie pięknie :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Z tymi pustymi rurami z postu powyzej nie zgadzam sie. Bedzie tylko halasliwie, za to sasiedzi Cie znienawidza. Dla hasla "loud pipes..." wystarcza rozwiazania podane wczesniej. Chyba ze chcesz zdjac caly oryginalny uklad wydechowy i zakladac go tylko na przeglady... Ale i wtedy pomysl, prosze, o otoczeniu! W wiekszych sprzetach, a do takich zaliczam moje ostatnie Drag Stary 650A i 2x1100A, znajomi montuja np. piekne z wygladu i zupelnie puste Vance&Hines'y albo Cobry. Mozna z nimi wytrzymac parade, defilade, ale dluzsza trasa za takim moto w grupie - to katorga. Podobnie dla pasazera. Umiarkowanie ale pieknie brzmia (rowniez dosc drogie) SilverTail. Ich dodatkowy plus to homologacja na cala Europe! Sam uzywam wloskich MCJ, tlumikow o regulowanej glosnosci. Sa jednak koszmarnie drogie. Wpadnij przy jakiejs okazji do Trojmiasta, np. na Powerstation w koncu tego tygodnia: przejedziesz sie z nami, posluchasz, pogadamy o sprawach technicznych i estetycznych, skserujesz sobie serwisowke Haynes'a i wrocisz z konkretnymi planami na przyszlosc Twojego naprawde fajnego moto. Wierz mi, gdyby nie "rejsy" z rozmaitymi maszynami (wiele powyzej 1000) w skladzie grupy, pozostalbym przy 535 do dzis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubo Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Witam, Dzięki za odpowiedzi. x.Maslak: Dziękiz a rady, ale chyba jednak w tym roku poprzestanę na inwestycji w sakwy, gdyż właśnie się dowiedziuałem, ze naprawa mojego telefonu bedzie kosztowała 200zł i to mnie ścięło z nóg.Myślę, ze skoro polecasz wybebeszyć końcówki, to zrobię to u kogoś kto zna się na rzeczy, żeby nie spartolił roboty...Szyba wiem, zę jest bardzo dobra, ale jednak Jej koszt jest dosc wysoki, a niechcę od razu całej kasy wydać od strzału. Wole trochę pojeźdizć i powoli coś dokupywaćz biegiem czasu. Mierzyliśmy z tatą wczoraj gumy z Jego Drag-Stara(tył) i wyszło, ze 170 nie wejdzie, tzn. weszłoby, ale na styk i lepiej pomyślę nad 160... Do przodu wsadzę tak jak piszesz 100/90/19, bo ten oryginalny błotnik blokuje szerszą gumę(tak jak wspomniałeś). Normalnie bym narazie gumek nie sprzedawał, ale mam założone Metzelerki i są STRASZNIE śliskie na mokrym, w ogóle się nie trzymają, więc strach na takich jeździć.Mam 185cm wzrostu, ale jeździ mi się wygodnie, najdalej nbyłem na trasie koło 150km(w jedną stronę) i nie było większych problemów z wygodą, wiec pomyslę takze nad gmolami. Wydechów dorabiał (tak jak radzi Konrad1f) nie będę, bo niewidzi mi się ten system. Wybebeszać chcę, bo 2000zł na wydeszki nie mam a dźwięk chętnie trochę zmienię jeśli się da. Jeszcze musze na zimę zbierać kase, bo osłony skrzyni i sprzęgła mam BARDZO zgryzione(tak się niestety dzieje) http://republika.pl/kubo/inne/virago17.jpg i wygląda to tak jak widac na zdjęciu(okropnie). Jeszcze napewno w niedługim zcasie musze zakupić oparcie pasażera, gdyż narazie jazda z plecaczkjiem nie jest czymś wspaniałym dla Niego... Co do zaproszenia do 3Miasta, to jedyna taka okazja będzie w ten czwartek, piątek, sobotę, albo niedzielę, bo wybieram się w te dni do Lęborka na zlot skuterów(moja pierwsza miłość przed czoperami :) ). Jesli ktoś z was miałby jakąś chwilkę to może udałoby się Nam jakoś spotkać(zależy od czasu...), ale bardzo chętnie oglądnąłbym inne Virażki i je posłuchał :) . Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale narazie dzięki i pozdrawiam, Kuba 8) EDIT: zapomniałbym dodać, zę od jutra będę miał sakwy+piórnik+pas na bak, wszystko w kolorze ciemno niebieskim, pod kolor maszynki 8) . Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Jeszcze musze na zimę zbierać kase, bo osłony skrzyni i sprzęgła mam BARDZO zgryzione(tak się niestety dzieje) http://republika.pl/kubo/inne/virago17.jpg i wygląda to tak jak widac na zdjęciu(okropnie). No co Ty :?: chyba dla tej małej korozji nie chcesz wymienaic dekli, po co :?: Bierzesz papier ścierny, zdejmujesz warstwę lakieru bezbarwnego, polerujesz aluminium i Malujesz lakierem bezbarwnym. Masz jak nowe bez konieczniści kupowania dekli. A kosztują one niemało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubo Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 No oczywiście nie miałem na myśli kupna dekli(do końca jeszcze nie zwariowałem)Myślę o przepolerowania tego i innych paru czesci(taty znajomy mi to za free zrobi), a jak Mi to się nie spodoba, to pochromuję i tyle, bo jednak co chrom, to chrom...pięknie będzie wyglądało i długo trzymało. Dodam jeszccze, zę lagi tak samo wyglądają :) .a Czy ktoś z Was ma dodatkowe reflektory zamontowane w Virażce?? jeśli tak, to moglibyście wżucić jakieś foty, bo ciekawy jestem, jak wygląda taka inwestycja w wysokości(około) 1500zł :o .Mam szczerze mówiąc 974zł i nie mam zamiaru wszystkiego wydać, wiec narazie się muszę zastanowić co jeszcze dokupię. Pozdrówka, Kuba :) Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Reasumujac: 1) dopiero po zalozeniu szyby i na dluzszych przelotach poczujesz, jak naprawde jest uzyteczna, o ile szybciej mozna latac bez nadwyrezania kregoslupa (im mlodszy jestes, tym bardziej to wazne - uwierz ramolowi!)2) dekle silnika mozna pomalowac rowniez kolorowo, zaroodpornym lakierem; jest tu u nas 1 takie virago3) szczerze odradzam te 160 z tylu, to tylko szpan (przepraszam!), a do nastepnej wymiany gum bedziesz sie gimnastykowal na kazdym zakrecie; ponad 140 nie ma sensu...4) dobrze przemysl zakup oparcia: moze zamiast drogiego sissi-bar'u warto na podroze z Plecaczkiem kupic kuferek (o ktory sie oprze i w ktory to i owo zaladuje) - montowany na najprostszym stelazu za kilka PLN? Przyklad w garazu, na miejscu! - DLATEGO:5) z Leborka masz blisko, wiec wpadnij w sobote do Sopotu: przy okazji mozna posluchac dobrego bluesa na Monciaku od 14.00 wzwyz, zalapac sie na parade Powerstation; uprzedz o przyjezdzie: 0502-946-286 albo (58)551-41-63, bo mam "pracowity" weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubo Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Z tym wyjazdem to napiszę jutro, bo jescze niewiem do końca czy pojadę a jak pojadę to z kim. Bo jeśli pojadę z kolegami, to ciężko będzie się wyrwac, bo oni to tylko tam chca być. Jesli mi się uda, to tyrknę do Ciebie, albo TU napiszę i zobaczymy. a jesli mi sie nie uda, to za rok napewno Virażką wpadnę(w sierpniu prawko dopiero mogę robić, bo jestem z listopada :) ) ale jeśli nie teraz, to za rok NAPEWNO się zobaczymy. A co do opn 160, to jeśli mówicie, ze bęzie się źle prowadzić, to się zastanowię rzeczywiscie, bo przyznam szczerze, ze chciałem Ją władowac, zeby właśnie wygląd poprawić :oops: ale jak ma to być kosztem dobrego prowadzenia, to bez jajców :? .Co do oparcia, to jak dla mnie jest potrzebne, bo przecież na jazde po mieście nie będę zakładał kufra żeby się z dziewczyną przewieść, a takie oparcie niebyłoby złe. Oczywiście nie mam zamiaru ładowac jakiegoś DROGIEGO, tylko jakieś takie łądne, ale tanie, a najlepiej by było, jakbym załapał gdzieś takie małe oparcie, co widziałem na allegro w którejś Virażce, WYPASIONE było. Pozdrówka, Kuba 8) Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.