Xevir12 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Witam, mam zamiar kupic sobie crossa, tylko mam dylemat pomiedzy cr125 a crf 250. Jakie są różnice i co byscie osobiscie wybrali??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 można poematy o tym pisać.Zależy od zasobności kieszeni, jednak droższy w utrzymaniu jest czterotakt. Zależy ile chcesz na to wydać. I czy chcesz jeździć stricte po torze czy więcej lasu i żwirowni. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xevir12 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 co do utrzymania to słyszałem, ze 2 suw jest droższy w utrzymaniu o sorry nie napisolo sie. Znalazlem w anglii odpowiadajace mi cenowo maszyny. Zamierzam jezdzic po torze jak i po lasach. Ale bardziej nastawiam sie na wyprawy w las. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 co do utrzymania to słyszałem, ze 2 suw jest droższy w utrzymaniu tańszy zawsze w offroadzie czy to dual sport czy hard enduro czy cross...... bzdurna opinia bierze się zapewne z faktu że 2T zawsze więcej pali ale 4T ma skomplikowany silnik i jak zrobisz remont 4T to nagle okazuje się że 2T za darmo jeździłeś :D setka do lasu czy żwirowni moim subiektywnym zdaniem będzie męczarnią już lepiej ćwiara 2T.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xevir12 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 szczerze to byulem bardziej przekonany do 4t ale coraz ardziej zaczynacie mnie przekonywac do 2t ;D I to nawet dobrze bo remonty sa tansze z tego co widze i sam motor bedzie tanszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 więcej amatorskiej jazdy- łatwiej na CRF, jazda bliżej granic możliwości (tor) raczej CR- lżejsza i przy kręceniu na maksa mocą nie ustępuje. To takie generalizowanie. Najpierw miałem dwusuwa (RM 250) i bylem podjarany specyfiką dwusuwa, potem kolega kupić 426 i przeszły mi dwutakty i sam kupiłem CRF, teraz mam jeszcze RM125 i ... też mi się nim cholernie fajnie jeździ. Jak dla fanu wszytko będzie dobre! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xevir12 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 a rm jaki rocznik masz??? Przewidujesz sprzedaż??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witam, mam zamiar kupic sobie crossa, tylko mam dylemat pomiedzy cr125 a crf 250. Jakie są różnice i co byscie osobiscie wybrali??? A ja z swej strony (widzę że nie masz zbytnio doświadczenia w cross) polecam ci coś z 125cc w 4t bo 125 2t trochę za mocna na 1 raz a znając życie na torach i pod ostre góry dawać nie będziesz.A 2t nie lubi dawania w palnik na długich prostych jak to robią początkujący a co dopiero z gazu spuszczają i tak jadą na luzie kilkadziesiąt metrów,bo nie ma smarowania.A ja się czujesz że za słabe to bierz crf 250 moto ma już trochę mocy i się nie zatrze jak będziesz szybko lasy zwiedzał na prostych.Crf czy 250/450 są łatwe w obsłudze i naprawie jak skuterki a jak się dba to remont wychodzi mniej więcej raz na sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 bez przesady z tą poprawnością polityczną i szukaniem na siłę najsłabszego sprzętu do kupienia bo ktoś nie ma doświadczenia -125 4T szybko się znudzi jedyne plusy czegoś takiego są koszty utrzymania zalatujące chińskim skuterem bardzo rzadki i prosty serwis i niskie ceny młodych motocykli w tej klasie pozatym-cięższe od 80 2T enduro, nudny silnik, 99% ma mokrą miskę olejową i częsta praca ,,na boku' po glebie im nie służy, jak przychodzi do naprawy to jednak jest drożej i bardziej skomplikowane niż 2t.... 2t uczy techniki jazdy manewrowania biegami sprzęgłem-małe 2T zmusza wręcz do tego...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xevir12 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 no nie powiedziałbym z enie mam doswiadczenia w jezdzie, nie jestem mistrzem ale sobie radze. A jednak 2t tanszy w utrzymaniu, i mylse ze mnie nie porwie bo jezdzilem na wiekszych maszynach, np: cr 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 (edytowane) chciałbym zobaczyć tę "jazdę" :icon_twisted: Edytowane 26 Października 2011 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xevir12 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 no może nie latałem ale jakos sobie dawałem rade... niedaleko domu mam tor i jezdzilem tam na moim poprzednim crossie, i jak tam ostatnio byłem to taki gosciu ktorego zapoznałem porzyczył mi CRke na ok. 3h oczywiscie paliwo itp ja placilem i troche juz zaczolem skakac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Kup sete nauczy Cię prawidłowej techniki i będzie dobrym "fundamentem" pod mocniejsze sprzęty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xevir12 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 no mam zamiar kupic 125 w 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaisor1 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam. Podepnę się pod temat aby nie zaśmiecac forum. Mam hondę xl125 s, jeżdziłem nimi klikanaście lat i jest ok, ale za chwilę będę miał suzuki 125 2 takt chłodzony cieczą mie mam pojęcia o tym motorku, dlatego pytam fachowców co lepsze, który zostawić. Nadmieniam, że jazda będzie w miarę spokojna mam swój wiek hi hi . Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez kaisor1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.