Skocz do zawartości

Qurim i japonia.


qurim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A nie wiem dokładnie ile wyniesie rejestracja. Ale nie będzie tak źle. Patrząc po Alledrogo 2,5k trzeba mieć na nędzną GS500E która przeszła przez 10 par rąk w tym ani jednego mechanika. :icon_evil:

 

Coś mi tam jeszcze nie bangla z silnikiem, dławi się lekko. Kwestia dopracowania. Narazie została po prostu odpalona co by zobaczyć że w ogóle żyje.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiem dokładnie ile wyniesie rejestracja. Ale nie będzie tak źle. Patrząc po Alledrogo 2,5k trzeba mieć na nędzną GS500E która przeszła przez 10 par rąk w tym ani jednego mechanika. :icon_evil:

 

Coś mi tam jeszcze nie bangla z silnikiem, dławi się lekko. Kwestia dopracowania. Narazie została po prostu odpalona co by zobaczyć że w ogóle żyje.

 

Posprawdzaj układ zapłonowy. Bandzior 400 którego miałem okazję męczyć też miał kaszle dopóki nie powkręcałem od nowa fajek, przewodów WN i poprawiłem wtyczki od cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna suzi. Było warto tym bardziej za tak małą kwotę. Idealna na szybki spacer po robocie na ostudzenie adrenaliny. Tym bardziej ze same "grzebanie" i postawienie jej na nogi było czystą przyjemnością. Spoko moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno często się zdarza takie dławienie po odblokowaniu GS500. Ciekawe jest to że kastrowana wersja ma dyszę główną 135 i iglicę na 3 rowku, a otwarta wersja ma dyszę 120 i iglicę na 4 rowku. Założyłem dysze 120, iglice jak trzeba. Ale mam jeszcze 2 dysze 122,5 które są odpowiednie dla tego rocznika GS500E na rynek UK. Założę te dysze w wolnej chwili, myślę że będzie OK wtedy.

 

 

Olej kapie z wałka zmiany biegów. Zmiana uszczelniacza powinna pomóc.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przepadam za linią tych GS(dlatego wybrałem starszego), lecz za tą kasę skakał bym z radości i nikt by mi nie wmówił że kolejny szrot kupiłem. :buttrock: A w sumie rzeczy mój wygląda na prawie tak samo sponiewieranego motonga.

 

Jak będziesz usuwał ( chyba ze nie będzie Ci się chciało) to wgniecenie na zbiorniku po lewej stronie?? Mam podobne u siebie po prawej, i nie mam pomysłu na to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym chciał klasykę serii GS ale ciężko dorwać dobrą sztukę. Ideałem byłby GS400 na szprychowanych kołach. Chociaż GS500E też mi zaciesza mordę, duży sentyment do nich mam. Poza tym świetnie się prowadzi, dobrze wygląda, jest kuloodporna i mało pali.

 

A wgniecenie nie wiem jak usunę. Tzn. narazie nie bawię się z tym, zależy do jakiej spawarki będę miał dostęp, jeśli do TIG`a to spoko, wyciągnę to z zewnątrz, a jeśli nie to spróbuję wypchnąć od wewnątrz poprzez otwór kranika.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...