qurim Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 (edytowane) A nie wiem dokładnie ile wyniesie rejestracja. Ale nie będzie tak źle. Patrząc po Alledrogo 2,5k trzeba mieć na nędzną GS500E która przeszła przez 10 par rąk w tym ani jednego mechanika. :icon_evil: Coś mi tam jeszcze nie bangla z silnikiem, dławi się lekko. Kwestia dopracowania. Narazie została po prostu odpalona co by zobaczyć że w ogóle żyje. Edytowane 23 Października 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa2olo Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 coś Ci tam chyba z niej kapie, bo na pierwszym zdjęciu jakaś plama jest... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 coś Ci tam chyba z niej kapie, bo na pierwszym zdjęciu jakaś plama jest... ;)To po sąsiedzie jak rąbał drwa. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 A nie wiem dokładnie ile wyniesie rejestracja. Ale nie będzie tak źle. Patrząc po Alledrogo 2,5k trzeba mieć na nędzną GS500E która przeszła przez 10 par rąk w tym ani jednego mechanika. :icon_evil: Coś mi tam jeszcze nie bangla z silnikiem, dławi się lekko. Kwestia dopracowania. Narazie została po prostu odpalona co by zobaczyć że w ogóle żyje. Posprawdzaj układ zapłonowy. Bandzior 400 którego miałem okazję męczyć też miał kaszle dopóki nie powkręcałem od nowa fajek, przewodów WN i poprawiłem wtyczki od cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Bardzo fajna suzi. Było warto tym bardziej za tak małą kwotę. Idealna na szybki spacer po robocie na ostudzenie adrenaliny. Tym bardziej ze same "grzebanie" i postawienie jej na nogi było czystą przyjemnością. Spoko moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Może to dławienie jest spowodowane wyprutym tłumikiem o którym wspominałeś? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Podobno często się zdarza takie dławienie po odblokowaniu GS500. Ciekawe jest to że kastrowana wersja ma dyszę główną 135 i iglicę na 3 rowku, a otwarta wersja ma dyszę 120 i iglicę na 4 rowku. Założyłem dysze 120, iglice jak trzeba. Ale mam jeszcze 2 dysze 122,5 które są odpowiednie dla tego rocznika GS500E na rynek UK. Założę te dysze w wolnej chwili, myślę że będzie OK wtedy. Olej kapie z wałka zmiany biegów. Zmiana uszczelniacza powinna pomóc. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Nie przepadam za linią tych GS(dlatego wybrałem starszego), lecz za tą kasę skakał bym z radości i nikt by mi nie wmówił że kolejny szrot kupiłem. :buttrock: A w sumie rzeczy mój wygląda na prawie tak samo sponiewieranego motonga. Jak będziesz usuwał ( chyba ze nie będzie Ci się chciało) to wgniecenie na zbiorniku po lewej stronie?? Mam podobne u siebie po prawej, i nie mam pomysłu na to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 (edytowane) Też bym chciał klasykę serii GS ale ciężko dorwać dobrą sztukę. Ideałem byłby GS400 na szprychowanych kołach. Chociaż GS500E też mi zaciesza mordę, duży sentyment do nich mam. Poza tym świetnie się prowadzi, dobrze wygląda, jest kuloodporna i mało pali. A wgniecenie nie wiem jak usunę. Tzn. narazie nie bawię się z tym, zależy do jakiej spawarki będę miał dostęp, jeśli do TIG`a to spoko, wyciągnę to z zewnątrz, a jeśli nie to spróbuję wypchnąć od wewnątrz poprzez otwór kranika. Edytowane 25 Października 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.