piórko Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Kochane Chłopaki! :biggrin: Dziękuję bardzo za porady i zainteresowanie moją starą frotką! Ale szczególnie dziękuję Kivi'emu, który był łaskaw podłączyć ją do kompa i staruszka nie wykazała błędów. Wymienił jej także świeczki (bo i tak trzeba było) i jestem umówiona na pompę (cokolwiek to znaczy :icon_question:).Dziękuję także mojemu Lubemu Yubemu, który skierował mnie na właściwą drogę do warsztatu Kivi'ego :biggrin:. Wasze zdrowie aktualnie piję :flesje: (wszystkich)! P.S. silnik 2,2 DTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Nie ma sprawy piórko, to początek jakże romantycznej znajomości. Naturalnie, teraz kolej na świece, bynajmniej nie żarowe :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 i jestem umówiona na pompę (cokolwiek to znaczy) Zazwyczaj znaczy poluzowanie pompy, obrócenie jej o stopień lub dwa, dokręcenie śruby i skasowanie klienta na 1000 zyli za regenerację ;) Ewentualnie wymiana paska napędzającego, który po 300 tysiach mógł się "lekko rozciągnąć". Ale jak masz po znajomości, to nie dotyczy. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Zazwyczaj znaczy poluzowanie pompy, obrócenie jej o stopień lub dwa, dokręcenie śruby i skasowanie klienta na 1000 zyli za regenerację ;) Ewentualnie wymiana paska napędzającego, który po 300 tysiach mógł się "lekko rozciągnąć". Ale jak masz po znajomości, to nie dotyczy.Swietna rada wujku, bardzo dobra rada! Pycha!Po pierwsze X20DTL i pochodne ma łańcuch rozrządu,Po drugie jet to pompa VP ze sterowaniem GMP poprzez czujnik na wale, wiec początek wtrysku nie zależy od ustawienia pompy. Nie ma to jak dobra rada z forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Zbyt poważnie wszystko traktujesz :icon_biggrin: A łańcuch rozrządu nie wyklucza napędu pompy paskiem. Miałem tam w silniku CD20xxx nissana - pasek rozrządu + pasek napędowy pompy, na której była regulacja. :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Widocznie cos przeoczyłem.Zdawało mi się że o 2.2 DTI jest rozmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 No cóż, ja już za Wami nie nadążam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Nie przejmuj sie, moja zona zasypia w sposob niekontrolowany po 5 minutach mojej rozmowy z kolegami na tematy srubkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Jeśli auto ma 13 lat to pewnie jeszcze wersja z silnikiem 2,5 tds z bmw. 2.5 TDS we Fronterach to nie był silnik BMW, ale silnik włoskiej konstrukcji (4 cylindry, 4 głowice i wspólna uszczelka pod nie). Ten sam silnik spotkacie w Voyagerach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Tak VM-vema motori, dzidostwo jakich mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Dla porządku spieszę poinformować, że przyczyną był najprawdopodobniej sterownik świec żarowych (jak coś porąbałam - Kivi popraw mnie proszę :icon_mrgreen:).Dzięki wszystkim za porady :notworthy: a Kivi'emu za naprawę :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 VM-ka to była chyba taka sama koncepcja, jak silnik z nitowaną głowicą Daihatsu Charade 1.0 dezel - nienaprawialny, po prostu jednorazówka :icon_mrgreen: Montowali jeszcze w Land/Range Roverach, co jest dobitnym dowodem, że było to kompletne ścierwo ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Po drugie jet to pompa VP ze sterowaniem GMP poprzez czujnik na wale, wiec początek wtrysku nie zależy od ustawienia pompy. Nie ma to jak dobra rada z forum... :clap: To jest ciekawa teoria. Początek wtrysku ustawiany jest tu akurat bardzo precyzyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 :clap: To jest ciekawa teoria. Początek wtrysku ustawiany jest tu akurat bardzo precyzyjnie.A jak zapytam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Statyczny kąt początku wtrysku ustawiany jest na specjalnych stołach probierczych za pomocą pływającego kółka na pompie (to którego nie demontujesz przy wyciąganiu pompy). Przestaw lekko to kółko i zamontuj pompę z powrotem. Gwarantuję Ci tryb awaryjny i kontrolkę na którą każdy właściciel silnika z pompą VP44 jest wyczulony. Czujnik położenia wału i zawór przestawiacza w pompie służy tylko i wyłącznie do korekcji dawki związanej np. z obciążeniem silnika, jego obrotów itd. Statyczny kąt zapłonu musi być precyzyjnie ustawiony ze względu na to, że pompa napędzana jest mechanicznie, a przestawiacz kąta wtrysku ma tylko pewien, nieduży, określony zakres pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.