kita4321 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Drodzy panowie świece są wymienione na nowe tej samej firmy NGK typ DPR9EA-9. sprawdzałem przewód i fajkę. nawet przełożyłem fajki.Cały kociołek jest pełen paliwa a świeca wydaje się zalana. myślałem też o zaworach czy by ich nie dać do regulacji, i nawet o pierścieniach ale w to wątpię.nie zawracał bym Panom głowy ale jedyny mechanik na którym wiem że da radę, jest zbyt zajęty i termin mi ustalił dopiero na grudzień.Panie Piotrze żadnego płaczu nie będzie Pieniądze się załatwi. chodzi mi tylko żeby sprzęt działał bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Drodzy panowie świece są wymienione na nowe tej samej firmy NGK typ DPR9EA-9. sprawdzałem przewód i fajkę. nawet przełożyłem fajki.Cały kociołek jest pełen paliwa a świeca wydaje się zalana. myślałem też o zaworach czy by ich nie dać do regulacji, i nawet o pierścieniach ale w to wątpię.nie zawracał bym Panom głowy ale jedyny mechanik na którym wiem że da radę, jest zbyt zajęty i termin mi ustalił dopiero na grudzień.Panie Piotrze żadnego płaczu nie będzie Pieniądze się załatwi. chodzi mi tylko żeby sprzęt działał bez zarzutu. A kiedy ostatnio były regulowane?Jeżeli wymieniłeś świece i nadal nie pracuje cylinder w którym jest paliwo (zalana świeca ) to wypada sprawdzić czy na tym cylindrze jest iskra. Wykręć świece i przymocuj ją na zewnątrz do głowicy lub za fajkę potrzymaj przy masie i obróć silnikiem przy pomocy rozrusznika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Układ zapłonowy w gaźnikowych ducatach takich jak M600 to w praktyce dwa autonomiczne układy, dla każdego cylindra osobny. Dzięki temu bardzo łatwy w diagnozowaniu usterki.Jeśli we wspomniany przez Piotra sposób ustalisz iż faktycznie nie występuje wyładowanie na elektrodach swiecy, wówczas poprzez kombinację wtyczek w modułach zapłonowych jesteś w stanie ustalić czy wina leży w cewkach, modułach czy impulsatorach. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita4321 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 drodzy panowie. sprawdziłem te świece i na jednej i na drugiej jest iskra. odpalić odpali jednak pierwszy cylinder jest zimny a drugi ciepły, z resztą na to by wynikało jeśli nie dział jeden z cylindrów. coraz bardziej sądzę że to te zawory jednak nie potrafię odpowiedzieć Panie Piotrze kiedy była ostatnia regulacja zaworów. dwa miesie mam już tego dukata a od 2 tygodni zaczął właśnie swoje chimery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Czyli zasuwaj do serwisu wyregulować zawory. Uprzedzę Twoje pytanie i odpowiadam....sam sobie nie poradzisz. :icon_biggrin:BTW. czy to już nie drugi temat z związku z Twoim moto? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 W kwestii pomiaru i ewentualnej regulacji zapraszam do siebie. ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita4321 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ha ha nawet bym nie próbował, ale mam już człowieka który się tym zajmie jednak mam pewne obawy co do niego. Dziękuje za pomoc i dam znać jak i co i czy będzie żyło. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Jak masz obawy to dlaczego nie skorzystasz z uslug Theodora, ktory jezdzi i naprawia Dukaty ???Czy twoj "czlowiek" w ogole mial do czynienia z tym motocyklem ? Jezeli piszesz ze jeden cylinder jest pelen paliwa to wydaje sie raczej ze to zaworek komory plywakowej nie trzyma i paliwo wlewa sie do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 (edytowane) ha ha nawet bym nie próbował, ale mam już człowieka który się tym zajmie jednak mam pewne obawy co do niego. Dziękuje za pomoc i dam znać jak i co i czy będzie żyło. pozdrawiam Spec-mechanik DesmoManiak - specjalista od dukatów Ci proponuje pomoc, a Ty chcesz oddac komus do kogo masz obawy... Powodzenia :) Edytowane 17 Października 2011 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita4321 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam Serdecznie Panowie. Z góry przepraszam że tak późno odpowiadam ale nie było mnie przez jakiś czas w Polsce. Człowiek który miał naprawić mojego dukata niestety powiedział mi po moim przyjeździe że on nie naprawia takich sprzętów i w ogóle się nie brał za to wszystko. postanowiłem sam jeszcze sprawdzić gaźniki. okazało się że w jednym z nich co Was Panowie na 100% rozwali była woda. tak tak woda. przeczyściłem gaźniki i odpalił działając na dwa cylindry. niestety praca silnika nadal mnie nie zadowala. raz na jakiś czas w ogóle nie chce odpalić. muszę w tedy przeczyszczać świece i ogólnie pracując na wyższych obrotach wydaje dźwięk jak by dusił się. dziwne jest to że gdy nie chce w ogóle odpalić męcząc go na ssaniu strzela z wydechu co mnie też niepokoi. nadal szukam kogoś kto by mógł sprawdzić ewentualnie wyregulować zawory. pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Ile masz z Konina do tych Otrebus / ow w ktorych Theodor dziala, wez motocykl na pake jakiegos samochodu i mu podrzuc.Mechanikow znajacych sie na Dukatach za duzo w Polsce nie ma, lepiej zeby ktos kto ma pojecie ustawil zawory i przejrzal caly motocykl, niz zeby robic to u kogos przypadkowego.Albo jesli masz blizej do Poznania, to udaj sie do Dominika Szymanskiego, administratora tego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) motomaniaxZ Konina to chyba jednak Poznań bliżej, ale jednak gdyby to zapraszam. Edytowane 10 Listopada 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.