Funny Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Mam taki problem... Kupilem sobie motorynke ale byl wyrobiony gwint do wkrecenie tlumika w cylindrze... Porzyczylem cylinder od kolegi zalozylem go ale przed tym nie sprawdzilem czy ma dobry gwint, dopiero po zalozeniu zobaczylem ze ma zerwany rowniez gwint. Wiec zalozylem ten stary i mu odnioslem. Gdy probowalem go potem odpalic jakos dziwnie chodzil. Tak lekko 1 raz zapalil a potem wcale. Koledzy mowili ze mozliwe jest ze cos tam zerwalem. Czy jest mozliwe ze moglem tam cos zerwac? jezeli tak to co to jest i czy da rade to naprawic :(( Pozdrawiam Łukasz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Mam taki problem... Kupilem sobie motorynke ale byl wyrobiony gwint do wkrecenie tlumika w cylindrze... Porzyczylem cylinder od kolegi zalozylem go ale przed tym nie sprawdzilem czy ma dobry gwint, dopiero po zalozeniu zobaczylem ze ma zerwany rowniez gwint. Wiec zalozylem ten stary i mu odnioslem. Gdy probowalem go potem odpalic jakos dziwnie chodzil. Tak lekko 1 raz zapalil a potem wcale. Koledzy mowili ze mozliwe jest ze cos tam zerwalem. Czy jest mozliwe ze moglem tam cos zerwac? jezeli tak to co to jest i czy da rade to naprawic :(( Pozdrawiam Łukasz! Hehehehe. Typowy uzytkownik motorynki :D Skoro oni powiedzieli Ci ze cos zerwales to niech powiedza co. Tak mozesz tylko urwac szpilke albo gwint swiecy.Wykrec swiece wygrzej nad palnikiem. To motorynka. Tam wszystko od czasu do czasu sie psuje. Najczesciej swieca sie zalewa. Ja swoja pol dnia jezdzilem i 3 dni naprawialem. Tak sie zaczela moja przygoda z mechanika :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Podejrzewam podparte zawory wydechowe :Dtak na serio to moze pierscien pekl przy zakladaniu albo cos nie tak uszczelniles, pod cylinder czerwony sylikon i uszczelka z kartki wycieta? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funny Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Nie ma nic czerwonego. A gwint do cylindra jest dobry a iskra tez jest. Ja tam ich wole nie pytac maja po 15 lat wole spytac bardziej doswiadczonych ludzi. a jezeli zerwalem pierscienie to bedzie trzeba kupic nowe. A moglo cos sie jeszcze stac ? A podparte zawory wydechowe czyli jak? co mam zrobic ?;( Edytowane 14 Października 2011 przez Funny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) W wieku 15lat można mieć motorynke w jednym palcu :) Założyłeś nową uszczelke pod głowice?A jeżeli "zerwałeś" pierścienie to możesz mieć cylinder do wymiany. Raczej trzeba ponownie rozebrać i obejrzeć. A zawory na razie zostaw, producent bardzo skutecznie wyeliminował ten problem i gwarantuje że ciebie to nie dotyczy :icon_twisted: Edytowane 14 Października 2011 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Nie włożyłeś dobrze pierścieni motorynka odpaliła ale zaraz pękł i masz problem teraz, gorzej jak kawałek pierścienia wpadł do środka skrzyni korbowej ale możliwe że wypadł przez kanały w cylindrze ;) musisz rozebrać na spokojnie bez nerwów. Może dałeś już zbyt mocno zużytą uszczelkę między cylinder a głowicę albo zapomniałeś o niej. Co do zerwanego gwintu w cylindrze można to naprawić odpowiednio zrobioną obejmą skręcaną na śruby lub też dać do nagwintowania i dorobić nakrętkę ale to nie jest skuteczne rozwiązanie, najlepsza obejma. Edytowane 14 Października 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funny Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Gwint do swiecy w cylindrze jest dobry. Wszystko z nerwow robilem i nie patrzylem sie czy jest tam jakas uszczelka czy pierscienie. To moj 1 motor i nie chce zeby po 2 tygodniach juz szedl na zlom. :( Mozecie mi zrobic instrukcje co i jak mam robic? bede bardzo wdzieczny ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Zdejmij głowicę, potem cylinder, sprawdź w jakim stanie są pierścienie tłokowe i gładź cylindra. Prawdopodobnie nie ułożyłeś pierścieni, lub założyłeś na odwrót tłok. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funny Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Tloku w ogole nie sciagalem. Pierscienie kupi mi dzis tata jak bedzie wracal z pracy zaloze je i dam znac jak jest. gladz cylindra nie jest porysowana. Czy moze bedzie dobrze jak ja wyczyscze? A moze to byc tylko wina ze lekko chodzi i nie zapala przez niezalozenie plastikow miedzy glowica a cylindrem i miedzy cylindrem a tlokiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Czy jako plastiki rozumiesz uszczelki ?! Jasne że tak, kompresja silnika ucieka przez te nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funny Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Tak chodzi mi o te uszczelki. Jutro sobie kupie i zobacze. Dzis nie zakladalem pierscieni nie patrzylem na nie bo zobaczylem ze nie mam uszczelek i gdy zaczynam odpalac ucieka powietrze i mysle ze to przez to tak lekko odpala. Jutro zaloze uszczelki i zobaczymy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A jak wyglądały stare pierścienie na tłoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funny Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Byly w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 No to nie musisz zmieniać w takim razie. Poskładaj wszystko tak jak było, pamiętaj o uszczelkach, i napisz później czy wszystko jest w porządku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funny Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Juz jest wszystko okej. ;) Zapomnialem o uszczelce. A mam jeszcze jeden problem. Nie wiecie dlaczego mi tak chodzi ciezko gaz ? to wina raczki czy cos w gazniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.