Skocz do zawartości

YAMAHA FZ 750 słabnie przy 3 tys. obr. dlaczego?


lukaszs99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name=intruzvs' timestamp='131860039

 

 

5' post='1837268]

oho strasznie drogie płytki 20 pln a jak masz kogoś kto ma zniż w larsonie to bedą pewnie po jakieś 15 . Kolego ADAM M. wymieniłem podstawową czynność pomiar ciśnienia a przy okazji się sprawdza napinacz i luzy . Jak nie mam sprzęta w ręku to jak mam nie zgadywać podpowiadam podstawy . jak się nie widzi nie widzi i nie słyszy to sobie można palcem w bucie pogrzebać .

 

Najpierw sprawdź a później pisz bo na razie nadal zgadujesz i co gorsze wprowadzasz ludzi z forum w błąd.

Miałeś w ręku taką płytkę ? Na najtańszym światowym rynku części motocyklowych taka płytka kosztuje prawie 10$ a konkretnie : 1AA-12168-00-00 PAD, ADJUSTING | U.R. $9.53

 

Więcej czytaj a mniej pisz i nic na siłę. Odpowiadanie na słuszną uwagę Adama było dużym nietaktem z Twojej strony.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kolego że lubisz zaczepki . Najpierw się ogarnij w cenach części a ta firma jest całkiem całkiem http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=6293&cdes=P%B3ytki%20do%20regulacji . I nie zaczepiaj a jak chcesz to se kupuj płytkę po 30 pln . Ja kupują po 15 pln szt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kolego że lubisz zaczepki . Najpierw się ogarnij w cenach części a ta firma jest całkiem całkiem http://www.larsson.p...0do%20regulacji . I nie zaczepiaj a jak chcesz to se kupuj płytkę po 30 pln . Ja kupują po 15 pln szt .

 

nie, nie lubię zaczepek ale natrętów bez praktyki w mechanice.

Pytałem się w poprzednim poście czy widziałeś , miałeś w ręce chociaż jedną płytkę do silnika FZ/FZR ?

Odpowiedz prosto TAK lub NIE bo na razie nic nie wnosisz poza zamieszaniem :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to dobry mechanik i nie ten, który czyścił/synchronizował gaźniki poproś o ich sprawdzenie.

Na moje, przy rozregulowanych zaworach najbardziej odczówałbyś spadek mocy przy wysokich obrotach, spadek mocy przy 3K RPM mi wygląda na problem z gaźnikami, plus to strzelanie z wydechów po odpuszczeniu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzelanie z wydechow po odpuszczeniu gazu swiadczy przede wszystkim o nieszczelnych rurach wydechowych przy glowicy, albo o niedomykajacych sie zaworach wydechowych.

Diagnoza z w polowie zatartym silnikiem to kompletna bzdura, albo przekrecasz to co mechanik powiedzial, albo on nie wie co mowi.

Czy sprawdzal te luzy zaworowe ???

Bo to jest 20 bardzo malych zaworow, wiec nie wiem czy mu sie chcialo.

Jezeli sprawdzal to czy podal ci wartosci luzow na kazdym cylindrze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Dudek przepraszam nie chcę mieszać tylko prowadzę konwersację . Tak widziałem apropo ma koło 5 mm sr. .

 

strzały w wydech mogą być spowodowane luzem zaw który trza sprawdzić lub nadniernie zużytym łańcuchem rozrządu ( fazy mu się mieszają )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Dudek przepraszam nie chcę mieszać tylko prowadzę konwersację . Tak widziałem apropo ma koło 5 mm sr. .

 

strzały w wydech mogą być spowodowane luzem zaw który trza sprawdzić lub nadniernie zużytym łańcuchem rozrządu ( fazy mu się mieszają )

 

Mnie nie musisz przepraszać, zrób to przed lustrem bo robisz z siebie pośmiewisko.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie nadal ale teraz twierdzę, że nie widziałeś takiej płytki zaworowej tylko zaczynasz usilnie pływać w bagnie.

Prosiłem Cię abyś czytał ale nie pisał bzdur.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intruzys, moja cierpliwosc jest duza ale naprawde wez sie raczej za czytanie a przestan pisac bo jak cos walniesz to mi kompoty w piwnicy z wrazenia podskakuja :)

W tym dziale pisza raczej aktywni mechanicy motocyklowi, czy ty moze tez naprawiasz motocykle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adminy nie zaśmiecajcie forum . Po drugie czego wy sie czepiliście co wam nie pasuje . Adam tak jestem naprawiam moto od kilkunastu lat chwilowo nie robię dla ludzi bo nie mam czasu . Wymieniam spostrzeżenia a wy ni z gruchy ni z pietruchy usiłujecie jechać po kimś . Dudek jak motor ma wyjeb... łańcuch rozrządu to wali w rurę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adminy nie zaśmiecajcie forum . Po drugie czego wy sie czepiliście co wam nie pasuje . Adam tak jestem naprawiam moto od kilkunastu lat chwilowo nie robię dla ludzi bo nie mam czasu . Wymieniam spostrzeżenia a wy ni z gruchy ni z pietruchy usiłujecie jechać po kimś . Dudek jak motor ma wyjeb... łańcuch rozrządu to wali w rurę .

 

za taki tekst w tym dziale dziękujemy, wniosłeś bardzo dużo ciekawych informacji :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mechanik poustawiał mi zawory - w tym 17 zaworów było przestawionych plus pasek rozrządu był przestawiony o 1 zębatkę i to też zrobił. Motor jeździ trochę lepiej ale przy 4,5 tys. obrotów dalej słabnie. Pomierzył też ciśnienie i jest w porządku. Z tym, że ustawiał płytki zaworowe wcześniej SZLIFUJĄC je.

Czy szlifowane płytki wpływają na jakość jazdy i czy "dobrze" podszlifowane płytki różnią się od nowych płytek zaworowych? Ponieważ mechanik zaproponował mi ponowne czyszczenie gaźników wraz z synchronizacją z czym wiążą się kolejne koszty (200 zł). Przypominam że wcześniej robiłem czyszczenie i synchronizacje gaźników z tym że u innego MNIEJ doświadczonego mechanika. Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee.. reklama na forum to w innym dziale, i teraz panowie modowie możecie się wykazać. Słuszna uwaga- już posprzątane-Dzięki

 

Intruzvs, nie unoś się chłopie bo nie ma o co. Akurat Adam to ma rispekt jak z Polski do jego garażu i z powrotem, to raczej ty jak masz jakieś interesujące teorie to powinieneś je udowodnić.

 

Szlifowane płytki (teoretycznie) nie powinny wpływać na jazdę, ale szlifowanie nie dość że jest operacją typu "ostateczne wyjście" to jeszcze powinno odbyć się na magnesówce najlepiej, a nie szlifierką. A kto wie jak ten mechanik to szlifował.

Do tego jak płytki były podlejszej jakości, to szlifowanie mogło zdjąć z nich utwardzoną wersję i teraz ci się uklepią... Półśrodki gwarantują ćwierćrezultaty.

 

A co do gaźników to masz wybór - albo robisz sam (i wiesz co robisz) albo ktoś ci robi i wtedy musisz zaufać.

Jeżeli nie ciągnie na wysokich obrotach to bardziej zabrudzone dysze niż słabe synchro. Ze słabym synchrem to od dołu by już kasłał....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...