Skocz do zawartości

jakie klocki na tyl f4is.


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

spokojnie możesz założyć niezbyt wyszukane klocki np. ferodo ploatinium bo na tylny hamulec w zupełności wystarczą a mieszanka z jakiej sa wykonane nie poorają tarczy.

 

 

 

 

no tak przeciez producent montuje hamulec na tyle dla jaj. znając prawidłową - skuteczną technikę hamowania z dużej prędkości wiedział bys ze tylny hamulec odgrywa tam bardzo istotną rolę stabilizowania toru jazdy.

szkoda ze moderator spamuje i do tego jeszcze pisze głupoty, no ale moderator święta krowa :notworthy:

 

Zapomniałeś dodać że ta technika dotyczy jazdy Chińskim skuterem :icon_biggrin:

Taki mądrości możesz powtarzać w Radiu Maryja.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie-moto typu sport przy hamowaniu prawie 100% masy przenosi na przednie koło-więc wówczas tylny hamulec nie odgrywa roli.

Żeby sobie to uświadomić wystarczy porównać wielkość tylnej tarczy i dwóch przednich:)

Gdyby tylny hamulec miał odgrywać jakąś rolę-to producenci nie dawaliby na tył mikrotarczy i jednotłoczkowego małego zacisku.

Tylny hamulec pełni role mniej wiecej taką jak hamulec ręczny w samochodzie.

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kwestii działania klocków w danej temp. warto zerknąć co podaje producent.

 

http://brembopads.com/En/Pads/Pads_Leaflet.aspx

 

pod tym linkiem jest to ładnie opisane (klocki brembo) i dodano tabele skuteczności w danych temperaturach

 

tutaj podobne informacje o ferodo

 

http://www.ferodoracing.com/it/motorcycle/platinum.htm

 

mysle ze spokojnie podstawowe platinum w zupełności wystarczą

 

Zapomniałeś dodać że ta technika dotyczy jazdy Chińskim skuterem :icon_biggrin:

Taki mądrości możesz powtarzać w Radiu Maryja.

 

http://www.abjlanette.pl/

 

to powiedz to tym kolesiom. tylko stan w odległości zeby cie smiechem nie zabili :bigrazz: :biggrin: mysle ze troche wieksze maja pojecie od ciebie.

 

No dokładnie-moto typu sport przy hamowaniu prawie 100% masy przenosi na przednie koło-więc wówczas tylny hamulec nie odgrywa roli.

Żeby sobie to uświadomić wystarczy porównać wielkość tylnej tarczy i dwóch przednich:)

Gdyby tylny hamulec miał odgrywać jakąś rolę-to producenci nie dawaliby na tył mikrotarczy i jednotłoczkowego małego zacisku.

Tylny hamulec pełni role mniej wiecej taką jak hamulec ręczny w samochodzie.

 

zgadza sie ze jest mała bo jej główna rola to WSPOMAGANIE STABILIZACJI TORU JAZDY przy ostrym hamowaniu. najprościej sprawdzić samemu.

 

rozpedzasz sie do powiedzmy 60-80 km/h i zaczynasz hamować przodem "pulsując" hamulcem i dołączasz tylny hebel starając się działac na granicy zablokowania tylnego koła (bardziej wyrobieni robią to na zablokowanym tylnym kole).

 

pozniej to samo robisz tylko przodem bez tylnego. ocenisz sam czy warto stosowac jedna czy drugą metode metode. .

 

wystarczy tez popatrzeć jak działa dual cbs w hondzie. bardzo skuteczne hamulce i zawsze, bez względu co nacisniesz działają na obydwa koła.

 

warto przemyśleć, bo tylko krowa nie zmienia zdania ;)

Edytowane przez bart_b

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie nie wyobrażam jazdy bez używania tylnego hamulca...

 

tak na szybko :biggrin: chodzi o przód...

Lucas SrQ

EBC HH

Ferodo SinterGrip

SBS RoadRacing sinter

które?

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie nie wyobrażam jazdy bez używania tylnego hamulca...

 

tak na szybko :biggrin: chodzi o przód...

Lucas SrQ

EBC HH

Ferodo SinterGrip

SBS RoadRacing sinter

które?

Mogę Ci oryginaly Yamahy opylic na przod. Wedlug mnie najlepsze. Dobrze hamuja, nie niszcza tarczy i wytrzymuja wiele kilometrow :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie nie wyobrażam jazdy bez używania tylnego hamulca...

 

tak na szybko :biggrin: chodzi o przód...

Lucas SrQ

EBC HH

Ferodo SinterGrip

SBS RoadRacing sinter

które?

 

jesli motocykl sportowy do sredniej naparzanki to brembo w specyfikacji SA jesli mocniejsze naparzanie to SC. bedzie pani zadowolona ;)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SRQ na ulicę raczej srednio się nadają. Szczególnie na tył który raczej nie ma okazji się nagrzewać i utrzymywać temp pracy.

 

W deszczu dramat.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...