Skocz do zawartości

problem z obrotami w Junaku


patryk669966
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gaźnik jest założony nowy niedawno kupiony

made in prc??

Ja kupiłem ostatnio dysze/iglice do gaźnika z komara (używany do silnika zaburtowego w łodzi) i po godzinnym męczeniu się z regulacją wróciłem do starych dysz i iglicy na których silnik chodzi poprawnie. Przekombinowałem ponieważ gaźnik był stary i chciałem go chińszczyzną odnowić. Okazało się ze nawet po 4 latach leżenia w piwnicy po przeczyszczeniu lepiej chodzi na orginalnych częściach niż na nowym chińskim g....e.

Także sprawdź ten gaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to gaźnik Pegaz

Ale mam teraz inny kłopot po bawieniu się gaźnikiem znalazły się wysokie obroty, motocykl zaczął w końcu pięknie pracować tylko że działał parę godzin teraz znów się coś zje**** i nie dział. W ogóle nie ma kompresji a parę dni temu miał wymienione pierścienie i było wszystko ok. Czy jest możliwe żeby zaciął się zawór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to gaźnik Pegaz

Ale mam teraz inny kłopot po bawieniu się gaźnikiem znalazły się wysokie obroty, motocykl zaczął w końcu pięknie pracować tylko że działał parę godzin teraz znów się coś zje**** i nie dział. W ogóle nie ma kompresji a parę dni temu miał wymienione pierścienie i było wszystko ok. Czy jest możliwe żeby zaciął się zawór?

Nawet bardzo prawdopodobne, zwłaszcza, jeśli głowica była regenerowana. Zdejmij rurę wydechową i gaźnik. Przez otwory możesz spróbować zobaczyć czy się któryś zawór nie zawiesił. Warto też sprawdzić luzy zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego w junaku wszystko jest możliwe ... może odpężnik gdzieś chwycił albo zawór w prowadnicy albo coś wydmuchało albo kto wie co jeszcze :)

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

oj junak junak... na niego trzeba miec troche patentów i wiedzy,co sie moze spieprzyć. jesli składałeś motocykl osobiscie,to powinienes wiedziec gdzie szukać. najgorzej,jesli kupiłes jezdzący. takie jest moje zdanie. ja tez zaczałem na powaznie z junakiem w Twoim wieku. dzis mam 24. Po tych paru latach dalej mnie zadziwia. mozna u ciebie stawiać na gaznik,na przyspieszacz,złe ustawienie zapłonu (ustawiane płytką,a nie całym aparatem). brak kompresji to dekompresator(zdejmij dekielek z głowicy,to sie dowiesz po kopnieciu czy to tego wina)może sie luz przestawił,lub ustawiałes luz zaworowy na cieplym silniku. po ostygnieciu podpiera zawor. rozwiązan jest mnóstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...