szajbat Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) Witam, Mam problem z moim maluszkiem Suzuki DR 125. Otóż od jakiegoś czasu odczułem, że nie kręci mi się do maksymalnych obrotów i jedzie max 60km/h, po wyczyszczeniu gaźnika, filtra powietrza zaczął znowu się kręcić do maksymalnych obrotów, ale v-max dalej został taki sam, czyli 60km/h, wszystko stało się po wywrotce parkingowej. Już nie mam pomysłów co to może być, nie strzela z tłumika, więc raczej nie za bogata mieszanka, ponieważ przyspieszenie ma dobre, ale tylko do 60km/h, wcześniej jechał 90-100km/h. Jakieś pomysły? Edytowane 27 Września 2011 przez szajbat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 a rozumiem wywrotka była na zgaszonym silniku ?? skoro kręci sie na maksymalne obroty a nie osiuąga vmaxa to jak to wygląda w praktyce ?? nie osiągniesz więcej jak 60km/h ,,piłując'' na niskim biegu ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbat Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Wywrotka była na odpalonym silniku po prostu podjeżdżałem pod górkę małą i motocykl spadł na bok, więc można to uznać za parkingówke. Wygląda to tak, że jadę normalnie wszystko z obrotami ok, tak samo jak przed wywrotką, tylko, że nie mogę przekroczyć bariery 60-65(ostatnio udało mi się pojechać prawie 70km/h) tak jakby nie miał tyle mocy ile kiedyś. Przyspieszenie, też jest słabsze, ale da się przeżyć. Piłując także nie osiągnę więcej niż 60km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Gleba była na lewą stronę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbat Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Gleba była w prawą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Ja bym obstawiał coś ze sprzęgłem. Jak jedziesz to czy szybko się wkręca na maksymalne obroty,a motor nie jedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 o glebe pytam bo : to jest motocykl z mokrą miską olejową-praca w pozycji leżącej jest dla niego morderstwem, długo chodził zanim go zgasiłeś ?? nie rozumiem jednego...........czyli jedziesz np na 4 biegu 60km/h silnik ma oporowe obroty, wrzucasz 5 bieg i obroty drastycznie spadają i dalej jedziesz te 60km.h i nie reaguje na manetkę gazu i nie przyśpiesza ?? czy silnik normalnie wkręca sie na obroty a motocykl nie przyśpiesza ?? ja bym spojrzał na panewki wałka rozrządu jeśli długo pracował po glebie... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) o glebe pytam bo : to jest motocykl z mokrą miską olejową-praca w pozycji leżącej jest dla niego morderstwemmusialby leżeć ładnych pare minut przewrócony na lewą stronę(bo pompa jest z prawej) zeby cos mogło się zacząć sypać, wszystkie dr od 350 po biga mają wałek i dzwigienki z gównolitu, ale aż tak słabe raczej nie są aby po jednym dzwoni wytarło krzywki na wałku i spadła moc wg mnie to syf z gaznika ci się odkleił przy dzwonie i przytkał dysze Edytowane 29 Września 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbat Opublikowano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Dokładnie tak, jadę na 4 piłuję go do 60km/h, zmieniam na 5 i w ogóle on nie przyspiesza. No już na 5 się nie wkręca tak na obroty jak powinien, mogę jechać na 5 do usranej śmierci, a i tak na liczniku 60, czasami 65. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 wez podnies kolo i daj czadu bez obciazenia zobacz czy na 5 wkreca sie na max obroty. Móg według mnie przylapac cylinder jak zaliczyl glebe. A jak masz przy dodawaniu buczenie moze poprostu dostaje lewego powietrza cos sie przesunelo albo poluzowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Sprawdz kompresje, jezeli z nia wszystko OK, to serwis gaznika, sprawdzales po glebie filtr powietrza czy nie zawalilo go olejem?pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 (edytowane) W 1 poście piszesz że na max obrotach wciąż jedziesz 60, czyli rozumiem że masz np. te 6000 i jedziesz 60 wkręcasz coraz wyżej i dalej 60? Jak dla mnie wygląda to na sprzęgło które nie daję sobie rady z przeniesieniem coraz większego momentu obrotowego. Silnik zawsze produkuje go dokładnie tyle ile wynoszą opory ruchu dlatego właśnie się tak dzieje. Dla pewności wrzuć 1 i odkręć mu nagle i zobacz czy motor będzie przyśpieszać współmiernie do obrotów. I tak jeszcze co do strzelania w tłumik to dzieje się tak przy zbyt ubogiej mieszance. W RMZ mi biło do czasu gdy nie zwiększyłem dawki paliwa. @JanuszK30 Skąd po glebie mógł się wziąć olej w filtrze powietrza? Edytowane 30 Września 2011 przez grayfox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Możliwe , że odma idzie do airboxa. Dużo podobnych ednurasków tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Skąd po glebie mógł się wziąć olej w filtrze powietrza?ze sklepu z olejami, jak udzielasz odpowiedzi w tym temacie to powinienes takie rzeczy wiedziecpozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Wybacz kolego ale nie jestem Alfą i Omegą i zajmowałem się głównie mechaniką crossówek i tam takimi rzeczami się nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.