murgal Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam, Panowie, jako że jestem młody, postanowiłem spróbować jazy w terenie. Tylko nie wiem czy finanse mi na to pozwolą, myślę wydać tak do 4k na motocykl. Wiem że to bardzo mało, ale że lubię ubrudzić sobie rączki, myślę że kupie coś, na czym skosztuje piachu i błota. Jedyną opcją jest 4T, myślałem o jakimś 250 ? KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 ale za ta kasę utrzymanego 4T nie kupisz, już o 250 4T nie wspominając, poczytaj "Co kupić, wybrać?" w dziale enduro Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 czemu nie? xr 250 np ;] http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 i w jakim stanie kupisz ta xr? 250 (juz o yzf,sx,crf,kxf nie wspomnę) wymagają największej uwagi serwisowej i co z tego ze kupi tanio ale jak kupi mine to dołoży drugie tyle żeby to doprowadzić do jako takiego stanu Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 (edytowane) 2T jest bardzo drogie w utrzymaniu i serwisie, a że motocykl miałby "ciężkie życie", myślę że bez remontu długo by nie potrzymał. A może jakiś XT 600? Raz dosiadłem tą kozę, dość ciężkie i toporne ustrojstwo, ale może to złudzenie po przesiadki z niskiej i poręcznej nsr ? Edytowane 26 Września 2011 przez murgal KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 dt 125, enduraki typu dr, xt, xl w polszy sporo kosztuja, jak sa w dobrym stanie mechanicznym. Nie wierz ze "remont singla to pare stowek i silnik jak nowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Ale DT nie jedzie... Kumpel to ma, miałem kilka okazji pojeździć tym, szału nie robi. Naprawdę w tych pieniądzach nic innego nie znajde? KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 to widocznie ma zajechaną sztukę, albo nie umie jeździć. Zadbana dt 125 na odpowiednim przełożeniu daje rade w każdym terenie, może poza kopnym piachem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 to widocznie ma zajechaną sztukę, albo nie umie jeździć. Zadbana dt 125 na odpowiednim przełożeniu daje rade w każdym terenie, może poza kopnym piachemPodpisuje się po tym rękami i nogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Jeśli myślisz że 2 suw jest drogi w utrzymaniu to nie za dużo wiesz o utrzymaniu 4T :biggrin: Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 było już multum tematów o pierwszym enduro, poszukaj trochę. Pamiętaj tylko, że zakup motóra to tylko pierwszy wydatek, bo nie da rady jeździć więcej niż jeden dzień bez butów i ochraniaczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Hhehe DT nie jedzie :) Dobre sobie. Jak masz jaja i trochę umiejętności to w terenie nikt ci nie podskoczy. U nas tylko ja na 250 4T jeżdżę tak to same 450 które naprawdę jadą a i tak najszybszy jest koleś ba DT 125 92 rok. Czasami jedynie może braknąć na podjeździe jeśli popuścisz a tak to motor jeździ elegancko. Remont każdego 4T to duże koszta. w 2T wymieniasz tłoka + korbę + łożyska wału i uszczelniacze/uszczelki i masz motor sprawny na długi czas. To nie prawda że w secie przy Endurzeniu nie nadążysz wymieniać tłoków. Ostro cisnąć po lesie możesz spokojnie zrobić 30 baków na tłoku to takie minimum. To daje jakieś 270-300 l paliwa czyli 3k km. Mówię to na podstawie terenu w jakim mieszkam, czyli góry 500 m od domu. Innymi słowy tłoka masz na cały sezon albo i więcej jeśli dopiero zaczynasz, a koszt tłoka do takiej DT to 200 zł z groszami. W krowiaste 600 się nie pchaj chyba że chcesz tylko po szutrach jeździć. Tzn. da się tym jeździć ale jest ciężko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi