mbuk Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Słuchajcie Panie i Panowie Forumowicze. Mam problem natury technicznej z moim motocyklem. Honda Magna vf750 rocznik 1982cierpi od pewnego czasu na pewną przypadłość: po około 10-15 km jazdy zaczyna szaleć, tzn.: w trakcie jazdy obroty spadają mu do zera, ale silnik pracuje; motorem zaczyna szarpać i słychać strzały w tłumiki (nadmienię, że były puste przeloty i trochę je wypchałem, bo było za głośno); i tak się dzieje w zakresie 3-5 tys. obr/min. Dodatkowo przy przekraczaniu bariery 5-5,5 tys/ obr/min w tempie szybszym niż jazda spacerowa, odczuwam gwałtowne szarpnięcia. Czy może być to wina złej regulacji gaźników lub zapłonu? A może coś innego?? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpuladrutu Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 nadmienię, że były puste przeloty i trochę je wypchałem, bo było za głośno); Można wiedzieć czym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 ja miałem podobny problem gdy mi uszczelka pod głowicą się wydmuchała. Ale najbardziej powszechną awarią mogą być świece nadpalone. Pisze tak z własnych doświadczeń( moto działa normalnie ale gdy przejedzie się kilka km to są takie problemy jak u Ciebie) jeśli nie świece to sprawdz cewe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbuk Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Wełną stalowąMożna wiedzieć czym? Uszczleki pod głowicą mam całe, a świece nowe. Mam w zapasach cewkę, tak więc spróbuję w poniedziałek.ja miałem podobny problem gdy mi uszczelka pod głowicą się wydmuchała. Ale najbardziej powszechną awarią mogą być świece nadpalone. Pisze tak z własnych doświadczeń( moto działa normalnie ale gdy przejedzie się kilka km to są takie problemy jak u Ciebie) jeśli nie świece to sprawdz cewe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Słuchajcie Panie i Panowie Forumowicze. Mam problem natury technicznej z moim motocyklem. Honda Magna vf750 rocznik 1982cierpi od pewnego czasu na pewną przypadłość: po około 10-15 km jazdy zaczyna szaleć, tzn.: w trakcie jazdy obroty spadają mu do zera, ale silnik pracuje; motorem zaczyna szarpać i słychać strzały w tłumiki (nadmienię, że były puste przeloty i trochę je wypchałem, bo było za głośno); i tak się dzieje w zakresie 3-5 tys. obr/min. Dodatkowo przy przekraczaniu bariery 5-5,5 tys/ obr/min w tempie szybszym niż jazda spacerowa, odczuwam gwałtowne szarpnięcia. Czy może być to wina złej regulacji gaźników lub zapłonu? A może coś innego?? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Zaniedbany silnik a przez internet sam go nie przywrócisz do życia bo to bardzo skomplikowana jednostka Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ta welna z czasem sie zatyka sadza z wydechu i calkowicie blokuje wydech.Wujmij ja i sprobuj jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Dokładnie jak coś się zmienia i potem zaczyna moto nawalać to logicznym jest , że jeśli wcześniej było ok to spróbować wrócić do tego co było wtedy. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbuk Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Zaniedbany silnik a przez internet sam go nie przywrócisz do życia bo to bardzo skomplikowana jednostka I chyba doszedłem do sedna problemu - impulsator. Po pomiarach oporności przewodów zasilających cewki, doszedłem do wniosku, że to tam tkwi problem. zlałem olej a tu ... rozwarstwiony impulsator. Wymienię i powiem Wam, czy to było to. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.