zielorz Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ja i tak obstawiam zużycie przepustnicy i ewentualnie korpusu gaźnika. Zdejmij pokrywkę przepustnicy i zapsikaj cały ten mechanizm teflonem w sprayu. Powinno pomóc : ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Faktycznie, dzwoniłem kiedyś do Ciebie i mi o tym mówiłeś, całkiem o tym zapomniałem. Zaraz się tym zajmę, powiedz tylko jeszcze jaki spray kupić? Na allegro są od 13 do 50 zł, co wybrać? Dzięki Nie mogę edytować . Sory na Double-Posta. Więc: Sprawdziłem ciepłe ssanie, nie ma ono nic do rzeczy, docisnąłem ten bloczek i żadnej zmiany.Pilot Screw było 2.5 obrotu odkręciłem na 3 i teraz gdy silnik jest gorący są wolne obroty, czasami na chwilkę motor jakby przygasał ale zaraz wraca do siebie.Cały czas po odpaleniu na zimnym silniku jest czarny dym (lekki) (za bogata mieszanka wg, manuala), świeca czarna.Po odkręceniu na te 3 obroty Pilot Screw motor się dławi po nagłym wciśnięciu całego gazu przy 2 obrotach lub mniej tego niema. Zamówiłem ten teflon w spray-u i zobaczymy co to da, koło śr/cz powinien być u mnie. Po za tym motor na nowym tłoku idzie jak burza na 2 z gazu bez żadnego szarpania rwie na koło, elegancko się wkręca jest moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Dziś dłużej pojeździłem i tak, znikło bicie w wydech, czasami tylko przy ostrym hamowaniu silnikiem. Motor od razu na zimni ładnie chodzi na wolnych, spalanie ciut większe ale to może być błąd pomiaru. Znikły więc wszystkie złe objawy natomiast teraz ciężej odpalić motocykl. Zimny i gorący odpala na dotknięcie kopki, natomiast gdy postoi kilka minut lub nie daj Boże się przewróci jest ciężko odpalić 5-10 razy nawet trzeba dobrze kopnąć. Zauważyłem że żadne ssanie nie pomaga, jedynie podniesienie przepustnicy czarnym pokrętłem daje natychmiastowy efekt, lecz obroty w takim ustawieniu są zdecydowanie za wysokie. Jak na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Po wuj podnosić przepustnice śrubką jak można zrobić to samo rolgazem i od razu powrócić do wolnych obrotów po opaleniu? Sprawdź kolor świecy. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Dając gazu uruchamiasz pompkę i zalewasz motor a sama przepustnica daje ci tylko powietrze. To nie 2T kolego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Tak się składa że 2T czy 4T akurat nie ma nic tutaj do rzeczy. Chociaż nie wiem o jakiej pompce piszesz skoro jest na gaźniku ale to chyba już brak mojej wiedzy w tym temacie. Kolor świecy zna? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 taka co wystaje kawałek przed przepustnicą i obszczywa kanał by lepiej się wkręcał na obroty :icon_razz: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Zgoda z tym, że ta pompka wstrzykuje paliwo tylko przy gwałtownym odkręceniu menetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Pompka działa przy każdym ruchu manetki, przy gwałtownym sika strumieniem benzyny, przy delikatnym paliwo sączy się, ale i tak dostarczane jest w stronę cylindra tylko że w wolnym tempie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Dokładnie, cały czas podaje paliwo. Pod tym plastikiem na gaźniku gdzie wchodzą linki jest krzywka, im dalej odkręcisz tym większe wychylenie i więcej paliwa. Jakieś pomysły jak poprawić odpalanie po przyduszeniu? Faktycznie jak mówił wcześniej kolega lekkie dodanie gazu o pali zalany od kopa. Na podjeździe dziś zadusiłem przewróciłem i 2 kop na lekkim gazie (kilka mm). Dziwna sprawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Moja yamaha też tak pali po zalaniu silnika, lekkie uchylenie przepustnicy i odpala za 3-4 kopnieciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Mysle ze trzeba odpalac odkreciwszy lekko gaz ale bez zadnych dodatkowych ruchow rollgazem, bo kazdy z nich dodaje paliwa.Jak dobrze pali na zimnym i goracym silniku, ma wolne, wkreca sie bez problemu to wszystko jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.