Skocz do zawartości

Wolno schodzi z obrotów / wysokie wolne obroty


grayfox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie, dzwoniłem kiedyś do Ciebie i mi o tym mówiłeś, całkiem o tym zapomniałem. Zaraz się tym zajmę, powiedz tylko jeszcze jaki spray kupić? Na allegro są od 13 do 50 zł, co wybrać?

 

Dzięki

 

Nie mogę edytować . Sory na Double-Posta.

 

Więc: Sprawdziłem ciepłe ssanie, nie ma ono nic do rzeczy, docisnąłem ten bloczek i żadnej zmiany.

Pilot Screw było 2.5 obrotu odkręciłem na 3 i teraz gdy silnik jest gorący są wolne obroty, czasami na chwilkę motor jakby przygasał ale zaraz wraca do siebie.

Cały czas po odpaleniu na zimnym silniku jest czarny dym (lekki) (za bogata mieszanka wg, manuala), świeca czarna.

Po odkręceniu na te 3 obroty Pilot Screw motor się dławi po nagłym wciśnięciu całego gazu przy 2 obrotach lub mniej tego niema.

 

 

Zamówiłem ten teflon w spray-u i zobaczymy co to da, koło śr/cz powinien być u mnie.

 

Po za tym motor na nowym tłoku idzie jak burza na 2 z gazu bez żadnego szarpania rwie na koło, elegancko się wkręca jest moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dłużej pojeździłem i tak, znikło bicie w wydech, czasami tylko przy ostrym hamowaniu silnikiem. Motor od razu na zimni ładnie chodzi na wolnych, spalanie ciut większe ale to może być błąd pomiaru.

 

Znikły więc wszystkie złe objawy natomiast teraz ciężej odpalić motocykl. Zimny i gorący odpala na dotknięcie kopki, natomiast gdy postoi kilka minut lub nie daj Boże się przewróci jest ciężko odpalić 5-10 razy nawet trzeba dobrze kopnąć. Zauważyłem że żadne ssanie nie pomaga, jedynie podniesienie przepustnicy czarnym pokrętłem daje natychmiastowy efekt, lecz obroty w takim ustawieniu są zdecydowanie za wysokie. Jak na ssaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, cały czas podaje paliwo. Pod tym plastikiem na gaźniku gdzie wchodzą linki jest krzywka, im dalej odkręcisz tym większe wychylenie i więcej paliwa.

 

 

Jakieś pomysły jak poprawić odpalanie po przyduszeniu?

 

Faktycznie jak mówił wcześniej kolega lekkie dodanie gazu o pali zalany od kopa. Na podjeździe dziś zadusiłem przewróciłem i 2 kop na lekkim gazie (kilka mm).

 

Dziwna sprawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze trzeba odpalac odkreciwszy lekko gaz ale bez zadnych dodatkowych ruchow rollgazem, bo kazdy z nich dodaje paliwa.

Jak dobrze pali na zimnym i goracym silniku, ma wolne, wkreca sie bez problemu to wszystko jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...