DZIKOWSKI Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Odkopie temat. Reanimuję CB750K z 82r i mam problem z nieszczelnością osi przepustnic. Zapewne zniszczone są filcowe uszczelnienia. I teraz pytanie czym je zastąpić? Simeringiem, dorobić z jakiegoś filcu czy może reanimować stare?Czy może szarpnąć się na:http://www.ebay.com/itm/Honda-carburetor-CBX-CB750-CB-900-1100-GL1000-GL1100-felt-throttle-shaft-seal-/171365608264?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27e62fab48&vxp=mtr Jak wygląda oś przepustnicy ? Wytarta jest ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 "szarpnąć się" w temacie 30$... to jaki ty masz budżet? ;) A na poważnie - jak chcesz się szarpać, to kup gaźniki. Będziesz miał na zapas. I to jest szarpnięcie. A takie uszczelki (gdybyś szedł w uszczelki) to po prostu sam zrób.. Dwa wycinaki różnych średnic i lecisz. A w lepszych warsztatach mają taki zestawy, gdzie można dwa wycinaki w jeden złożyć i sobie wyciąć co potrzeba.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Osie przepustnic są w porządku. Gaźniki mi chodzą po głowie. Z tym, że tu to można trafić "kota w worku", ale tak czy inaczej jak się coś trafi za sensowne pieniądze to na pewno kupię. Od samego początku chciałem wycinać ale wpadł mi do głowy pomysł z simeringami, z tymże tu problem może być z wymiarami i drugi czy taki simering nie przyspieszy wytarcia osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Osie przepustnic są w porządku. Od samego początku chciałem wycinać ale wpadł mi do głowy pomysł z simeringami, z tymże tu problem może być z wymiarami i drugi czy taki simering nie przyspieszy wytarcia osi. Wyciąć z filcu to nie jest problem o ile ma się czym i z czego. Oringi mogą być w tym miejscu lepsze, ale puki nie dowiesz się w sklepach czy potrzebne Ci wymiary są dostępne, to tylko gdybanie. Zresztą źle dobranyoring ( za ciasny)ma tę wadę, że nacisk na oś na pewno będzie większy niż filcu i ta może szybciej się wycierać lub nawet blokować płynną pracę mechanizmu. Myślę, że japończycy przemyśleli temat, bo i w latach produkcji tego motocykla różne oringi nie były cudem techniki ale powszechnie stosowaną częścią. Jeśli mieli by je w tym mmiejscu zastosować pewnie by to zrobili. Ale dla spokoju ducha proponuję pomierzyć, sprawdzić dostępność i wtedy podjąć decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Osie przepustnic są w porządku. Gaźniki mi chodzą po głowie. Z tym, że tu to można trafić "kota w worku", ale tak czy inaczej jak się coś trafi za sensowne pieniądze to na pewno kupię. Od samego początku chciałem wycinać ale wpadł mi do głowy pomysł z simeringami, z tymże tu problem może być z wymiarami i drugi czy taki simering nie przyspieszy wytarcia osi.Gaźniki kupisz pewnie w takim samym stanie. To że idealnie dopasujesz simeringi, to raczej nie możliwe. Był filc, daj filc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.