Skocz do zawartości

Duka Monster, zmiana "imydżu": owiewka, karbon itd


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
tylko nie przesadz z tym carbonem bo zespecisz moto...bardzo fajnie wyglada

 

dokładnie!

 

Malowanie jest genialne, niektore aerografy sa zbyt nachalne a tutaj jest to tylko taki mily akcent a nie "trupia czacha z kosa"

 

dzięki wielkie, taki miał być właśnie zamysł - nienachalny elemnt podkreślający fakt, że Monster to motocykl, który powstał po "obraniu" z owiewek modeli sportowych Ducati.

 

Ale ja bym jeszcze zmienieł kierunki, przyciemniane chyba odpadają, więc może przezroczyste??

 

noooo, good idea! Chociaz kierunki i tak założyłem już inne, orginalne były strasznie wielkie, chyba z 2 razy większe niż obecne. Aha - obecne są od KTM Duke :D

 

tylko jedną rzecz zauważyłem na tych fotkach czy ty widzisz cos przez te malutkie lusterka ? albo one takie wyszły jakieś extra małe...

 

Hehhee, z lustrami miałem niezły problem, bo jedno się ruszało od nowości. Są to lustra z katalogu Polo, model Racing. Kosztowały 100 euro, a więc pod 500 zł, więc mimo że są malutkie, to jednak

Chodzi mi mniej więcej o taką lampę jak na fotce na samym dole. Czy jest takie coś do kupienia normalnie w salonie czy robią to na zamówienie ?

 

lustro jest tak ukształtowane, że jednak sporo w nich widać.

 

Jag, wszystko jest do zrobienia. Wysyłam Ci na PW kontakt do człowieka z Kalisza, ktróry robi dodatki z żywicy oraz karbonu. Zrobi każdą owiewkę i dodatek.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale ja bym jeszcze zmienieł kierunki' date=' przyciemniane chyba odpadają, więc może przezroczyste?? [/quote']

 

noooo, good idea! Chociaz kierunki i tak założyłem już inne, orginalne były strasznie wielkie, chyba z 2 razy większe niż obecne. Aha - obecne są od KTM Duke :D

 

Najlepiej byłyby przerobione np. na czerwono, ale ze względu na funkcjonalność chyba odpadają. Gdybyś chciał się pobawić to może czarne z takim "szlaczkiem" jak przez całe moto, ale tp już by było lekkie przegięcie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie odkad tylko zobaczylem Dominikowego Monstera to byl wzor do nasladowania.

Piekne malowanie, zero owiewek, te lusterka, plug, po prostu mistrzostwo.

W tej chwili jakby nie ta owiewka to by bylo takie same mistrzostwo, ale ta owiewka to wg. mnie pomylka, nie rozumiem dlaczego nawet sama fabryka dodaje do Monsterkow owiewki, one nie pasuja do stylu moto. A sama lampa od Monsterka to wg. mnie jest to co dodaje mu jeszcze uroku, jest po prostu piekna.

Wszystko tylko nie owiewka do Monsterka i jest super.

P.S Taki maly zapytajnik, Dominiku, czy moglbym moja CZ 175 pomalowac w taki wariant malowania jak Twoja Duczka? No moze nie identyczny, ale tez czarny z czerwonym paskiem. Strasznie mi sie podoba takie malowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Taki maly zapytajnik, Dominiku, czy moglbym moja CZ 175 pomalowac w taki wariant malowania jak Twoja Duczka? No moze nie identyczny, ale tez czarny z czerwonym paskiem. Strasznie mi sie podoba takie malowanie.

 

Żaden problem, patentu na to nie mam, mozesz zrobić identyczny jak jest. W Polsce jeszcze jeden motocykl ma takie malowanie. To jest Honda Gold Wing. 8O Właściciel zobaczył mój motocykl i zażyczył sobie takie malowanie :|

 

Ino że jest sporo zabawy z takim malowaniem, ponieważ polegało ono na:

 

1. Malowanie wszystkich podzespołów na czarną perłę, przy czym u mnie jest naprawdę perlista czerń, bardzo wyrazista.

 

2. Następnie malowanie czerwonego pasa przez wszystkie części i to tak, aby wszystko było równo.

 

3. Następnie wyklejanie ręcznie czarnych paseczków, które idą po obu stronach czerwonego pasa. te paski mają ok. 3 mm szerokości, nie było mowy o tym, aby je wymalować. Także zrobiono je w taki sposób, że naklejano na pomalowane elementy cieniutkie paseczki.

 

4. Na koniec położono klar.

 

Qler - mam takie samo zdanie o owiewce w Duce jak Ty, przy czym naprawdę zacząłem sporo tym motocykle po kraju jeździć i cholernie się męczę na dłuższych przejazdach, a Jagdtiger już wiele razy mówił mi, że ta owiewka - choć malutka - sporo jednak daje.

 

I tylko dlatego ją zamówiłem, ale jak już mówiłem wcześniej, poprosiłem kolegę z Toxic Composites aby zrobić ją na tyle wąską, aby wpasowała się pod lampę, no i jakiś efekt dawała.

 

Nie mogłeś tego wszytkiego zrobić k**wa dwa tygonie wcześniej ???

 

Żesz, noooooo, ale nic będzie klaskiko golas Paweł :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden problem' date=' patentu na to nie mam, mozesz zrobić identyczny jak jest. W Polsce jeszcze jeden motocykl ma takie malowanie. To jest Honda Gold Wing. 8O Właściciel zobaczył mój motocykl i zażyczył sobie takie malowanie :|

[/quote']

to spoko, wolalem sie zapytac, bo moze bys uwazal za obciach to ze takie malowanie ma tez jakastam CZ

Ino że jest sporo zabawy z takim malowaniem' date=' ponieważ polegało ono na:

 

1. Malowanie wszystkich podzespołów na czarną perłę, przy czym u mnie jest naprawdę perlista czerń, bardzo wyrazista.

 

2. Następnie malowanie czerwonego pasa przez wszystkie części i to tak, aby wszystko było równo.

 

3. Następnie wyklejanie ręcznie czarnych paseczków, które idą po obu stronach czerwonego pasa. te paski mają ok. 3 mm szerokości, nie było mowy o tym, aby je wymalować. Także zrobiono je w taki sposób, że naklejano na pomalowane elementy cieniutkie paseczki.

 

4. Na koniec położono klar.

[/quote']

dla mnie niema problemu, bo kompresor i pistolet do malowania mam, ale pewno perlowego nie maloze, tych cienkich paseczkow pewnie tez nie (na zdjeciach nawet niewidac ze to jest perlowy)

w razie czego zostaje mi w "zapasie" znajomy mojego taty - lakiernik

Qler - mam takie samo zdanie o owiewce w Duce jak Ty' date=' przy czym naprawdę zacząłem sporo tym motocykle po kraju jeździć i cholernie się męczę na dłuższych przejazdach, a Jagdtiger już wiele razy mówił mi, że ta owiewka - choć malutka - sporo jednak daje.

[/quote']

domyslam sie, ze ten ped powietrza jest uciazliwy przy wiekrzych traskach

coz, szkoda, ale sadze ze dobrze by bylo gdyby byla latwo demontowalna, jakby Ci przyszla ochota na jazde "prawdziwym" golaskiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
A przy okazji módłbyś napisać ile Cię taka przyjemność kosztowała?

 

Mało.

Powiem tak, dealer motocykli, który rozprowadza karbonowe dodatki z firmy od której kupiłem je bezpośrednio, dolicza do ceny producenta około.... 150 procent.

150 procent marży.

To się nie nazywa bisnes, to się nazywa zdzierstwo i sk....syństwo.

Także zapłaciłem około 1/5 ceny dodatków oryginalnych sygnowanych przez Ducati. Np oryginalna owiewka kosztuje ok. 700 zł, a w karbonie pod 1000 zł, ja zapałaciłem 150 zł minus rabat za zakup większej ilości dodatków, więc wyszło ok. 125 zł.

Podobnie rzecz miała się z nakładkami na tłumiki itd.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bardzo tanio, bo 1 metr kwadratowy tkaniny węglowej o grubym, gęstym splocie kosztuje ok. 40 EURO (trochę inna niż ta użyta do Twojego moto). Ogólnie gratuluję przeróbek, chociaż ja posunołbym się dalej (to moje zboczenie do modyfikacji :lol: ) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...