Saltus Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Nie każdy ma w garażu całe zaplecze serwisowe, a perspektywa pchania 200 kilogramowego klocka kilka kilometrów do najbliższego warsztatu pozwala uruchomić niezłe pokłady fantazji :)Jeśli coś jest nie tak z patentem ze sznurkiem to chętnie się dowiem Co do młotka to oczywiście trzeba lekko pukać z wyczuciem i nie w koło magnesowe tylko w śrubę ściągacza. Swoją drogą to musiałeś nieźle zaj**ać, że się koło posypało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Saltuj bój sie boga! ja wychodzę z założenia ża jak czegoś nie mogę zrobić w swoim garażu to tego nie robię. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Na którym biegu próbowaliście odkręcać śrubę? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 1 i 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 sznurek? a jak go włożysz? to lepiej włóż drewno albo aluminium jak juz chcesz odkręcać głowice. Po drugiej stronie wału masz drugą nakrętke, spróbuj na nią założyc klucz i zblokować, a jakby tam był lewy gwint to jeszcze lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 piasku trzeba bylo nasypac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 taaa ponoć jak sie dobrze nachlac to następnego dnia nasikać i samo zejdzie Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebektrb Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 A tak na serio to ostatnio ze znjanomkiem ściągaliśmy magneto w yz 125 2004r i zeszło piękniea drugi silnik niby moto 2005 (yz125) dokładnie takie same silniki i ni hu huna koniec dowaliłem 9atm i gunem na maxa i nie ruszyło , wszystko z dedykowanym ściągaczem i jak się teraz pozbyć tego złośliwego fanta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Opalarka i nagrzać piastę koła, poczekać aż ostygnie, znów nagrzać i założyć ściągacz. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebektrb Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 tylko magneto jest tyci tyci a zaraz pod nim wiadomo co heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ups, faktycznie... No to nie podgrzejemy... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 sznurek? a jak go włożysz? to lepiej włóż drewno albo aluminium jak juz chcesz odkręcać głowice. Po drugiej stronie wału masz drugą nakrętke, spróbuj na nią założyc klucz i zblokować, a jakby tam był lewy gwint to jeszcze lepiej Sznurek gruby bawełniany włozyłem przez gniazdo świecy, i wbrew pozorom ta śruba wcale mocno nie trzyma tylko trzeba zatrzymać silnik. Jak mi od tego wyjdzie korbowód bokiem to się pochwalę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 sznurek wyjdzie wydechem haha. Weź może coś twardszego tłoka nie połamiesz, byle nie pokancerować. To musi być twardy solidny opór a nie sznurek. A jak Ci sznurek przytnie albo poszarpie? jak go wyciągniesz? Korbowodu nie połamiesz, najwyzej skrzywisz, choć tam działają takie siły że raczej to trudne by było ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Pisałem, żeby sznurek wkładać do cylindra w suwie sprężania, kiedy wszystkie zawory są zamknięte. Gruby bawełniany nie ma szansy aby gdzieś się zaczepił a nawet jeśli zostaną jakieś paprochy to i tak zostanie z nich fekał po pierwszym odpaleniu. Drugi koniec sznurka zostaje na zewnątrz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hightimes Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 a jak zdjąć koło magnesowe w wyciągniętym silniku? Cała góra rozebrana, tłoki wyciągnięte. Zastanawiam się jak zablokować wał żeby odkręcić nakrętkę trzymającą koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.