Skocz do zawartości

Jak zdjąć koło magnesowe


Saltus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie każdy ma w garażu całe zaplecze serwisowe, a perspektywa pchania 200 kilogramowego klocka kilka kilometrów do najbliższego warsztatu pozwala uruchomić niezłe pokłady fantazji :)

Jeśli coś jest nie tak z patentem ze sznurkiem to chętnie się dowiem

 

Co do młotka to oczywiście trzeba lekko pukać z wyczuciem i nie w koło magnesowe tylko w śrubę ściągacza. Swoją drogą to musiałeś nieźle zaj**ać, że się koło posypało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sznurek? a jak go włożysz? to lepiej włóż drewno albo aluminium jak juz chcesz odkręcać głowice. Po drugiej stronie wału masz drugą nakrętke, spróbuj na nią założyc klucz i zblokować, a jakby tam był lewy gwint to jeszcze lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na serio to ostatnio ze znjanomkiem ściągaliśmy magneto w yz 125 2004r i zeszło pięknie

a drugi silnik niby moto 2005 (yz125) dokładnie takie same silniki i ni hu hu

na koniec dowaliłem 9atm i gunem na maxa i nie ruszyło , wszystko z dedykowanym ściągaczem i jak się teraz pozbyć tego złośliwego fanta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sznurek? a jak go włożysz? to lepiej włóż drewno albo aluminium jak juz chcesz odkręcać głowice. Po drugiej stronie wału masz drugą nakrętke, spróbuj na nią założyc klucz i zblokować, a jakby tam był lewy gwint to jeszcze lepiej

 

Sznurek gruby bawełniany włozyłem przez gniazdo świecy, i wbrew pozorom ta śruba wcale mocno nie trzyma tylko trzeba zatrzymać silnik. Jak mi od tego wyjdzie korbowód bokiem to się pochwalę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sznurek wyjdzie wydechem haha. Weź może coś twardszego tłoka nie połamiesz, byle nie pokancerować. To musi być twardy solidny opór a nie sznurek. A jak Ci sznurek przytnie albo poszarpie? jak go wyciągniesz? Korbowodu nie połamiesz, najwyzej skrzywisz, choć tam działają takie siły że raczej to trudne by było ręcznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, żeby sznurek wkładać do cylindra w suwie sprężania, kiedy wszystkie zawory są zamknięte. Gruby bawełniany nie ma szansy aby gdzieś się zaczepił a nawet jeśli zostaną jakieś paprochy to i tak zostanie z nich fekał po pierwszym odpaleniu. Drugi koniec sznurka zostaje na zewnątrz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...