SamotnyWilk Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Sprawdziłem rozrusznik, okazało się ,że szczotek prawie nie ma,więc po wyczyszczeniu komutatora i założeniu nowych szczotek ,można by wykluczyć winę rozrusznika. Kupiłem regulator od srada, co się okazało - jest inny niż ten co miałem zamontowany w motocyklu, poprostu ktoś dosztukował i założył nieorginalny regulator z innego motocykla nie wiem jakiego! to tez zmieniłem i regulator oryginalny został juz zamontowany. Zamówiłem cewki z przewodami jutro mają przyjśc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Ja do srada wpakowałem regiel z fazera i spisywał się dobrze. Kostkę wywal, przewody pozarabiaj oddzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padas Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Wybaczcie panowie za odgrzebanie tematu, ale nie chce zasmiecać i zakładac nowego tematu. Mam pytanie, czy jest możliwość sprawdzić luzy zaworowe w gsx-r 750 Srad z 1996 roku bez skomplikowanego demontażu? Kwestia czy wystarczy zdjąc bak, dobrać się do pokrywy zaworów i ją zdjąć od góry? Czy może trzeba demontować owiewki i inne elementy z boku? Szczególnie proszę o opinie autora tematu, gdyż sprawdzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aligatorps Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 A ja bym powiedział układ paliwowy - drożnośćW samochodzie gdzie jest pompa zbyt duże ciśnienie powoduje problemy z zapalaniem na ciepłym silniku Ciekawe czy gaźniki nie przelewają??? było gpx600r '89jest vfr 800 fi '01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Wybaczcie panowie za odgrzebanie tematu, ale nie chce zasmiecać i zakładac nowego tematu. Mam pytanie, czy jest możliwość sprawdzić luzy zaworowe w gsx-r 750 Srad z 1996 roku bez skomplikowanego demontażu? Kwestia czy wystarczy zdjąc bak, dobrać się do pokrywy zaworów i ją zdjąć od góry? Czy może trzeba demontować owiewki i inne elementy z boku? Szczególnie proszę o opinie autora tematu, gdyż sprawdzał. oprócz pokrywy zaworów musisz sciagnac prawa owiewke i okrecic dwie sruby rewizyjne z dekla (jedna na imbus 8 druga 10mm) zeby ustawic wał w TDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Wybaczcie panowie za odgrzebanie tematu, ale nie chce zasmiecać i zakładac nowego tematu. Mam pytanie, czy jest możliwość sprawdzić luzy zaworowe w gsx-r 750 Srad z 1996 roku bez skomplikowanego demontażu? Kwestia czy wystarczy zdjąc bak, dobrać się do pokrywy zaworów i ją zdjąć od góry? Czy może trzeba demontować owiewki i inne elementy z boku? Szczególnie proszę o opinie autora tematu, gdyż sprawdzał. Sciągasz bak,airboxa, odkręcasz pokrywe zaworów no i masz całą klawiaturke. Luzy reguluje się poprzez płytki zaworowe. Ja nie wymieniałem bo u mnie było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Witam ponownie! Dzisiaj miałem pierwszą jade po zimowej przerwie. Wymieniłem kilka rzeczy takich jak : pompa paliwa(inna),cewki(inne),świece(nowe), akumulator(nowy),regulator napiecia(inny),tłumik przelotowy. odpala bez problemu na gorącym jednak pojawił się drugi problem,mianowicie , nie chce się wkręcić na obroty,szarpie i przerywa,powyżej 6000 tys to motocykla podczas jazdy nie da sie wkrecic. O dziwo jak stoii na stopce to problem zanika bo wskazowka obrotomierza bez problemu dochodzi do czerwonego... W czym tkwi problem?? W pompie??Zalozylem oryginalną tyle ze od 600a nie 750,ale podobno to nie ma znaczenia?? Moze w cewkach?? a moze gażniki?? chociaż przed zimą wszystko było wporządku,z nimi, myślałem że to przez tłumik ale jak sciagnałem yoshiego i założyłem stary to nic sie nie zmieniło. Co sprawdzić?? Gdzie szukac przyczyny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Z tego co czytalem temat to na razie twoje naprawy sprowadzily sie do wymiany prawie 1/4 osprzetu silnika, bez poprawnej diagnozy. Jesli dalej bedziesz tak "naprawial" to wartosc motocykla wzrosnie dwukrotnie.. ;) Posluchaj kolegow i zaprowadz w koncu motocykl do mechanika motocyklowego bo ciagle bladzisz a sadzisz ze naprawiasz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) Z tego co czytalem temat to na razie twoje naprawy sprowadzily sie do wymiany prawie 1/4 osprzetu silnika, bez poprawnej diagnozy. Jesli dalej bedziesz tak "naprawial" to wartosc motocykla wzrosnie dwukrotnie.. ;) Posluchaj kolegow i zaprowadz w koncu motocykl do mechanika motocyklowego bo ciagle bladzisz a sadzisz ze naprawiasz.. Motocykl robie dla siebie,a nie na sprzedaż,a czesci które kupiłem niepotrzebnie wg Ciebie zawsze moge sprzedać.Metodą prób i zamian wykluczyłem cewki,pompe, i wydech. Zostały gażniki i przypuszczam ze tam leży wina,podczas jazdy zatkałem jeden wlot powietrza ręką i momentalnie złapał "cug" Może jakaś dysza lub dysze są zatkane? albo ma za dużo powietrza w stosunku do paliwa? Mechanik powiedział mi 250 zł za gazniki,a synchronizacje robiłem rok temu Edytowane 21 Marca 2012 przez SamotnyWilk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Idac twoim krokiem myslenia, nalezaloby wymienic gazniki. a jeszcze lepiej silnik. A tak w ogole mozna wymienic motocykl. Jestes wymieniaczem na slepo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 podniosłem iglice o 2 zabki na kazdym gazniku,i wakuometrami ustawilismy kazdy gaznik,spryskałem sprayem do filtrow swojego k&n ,jest mała poprawa,ale niestety dalej cos go dusi,pomysły mi sie konczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 pomysły mi sie koncząW koncu... Moze teraz mnie posluchasz i dasz zarobic komus kto sie na tym zna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Daj ten motocykl do mechanika w końcu bo jak go rozgrzebiesz to później będziesz musiał zapłacić 2 razy tyle żeby Ci go ktoś doprowadził do porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Tak sie składa ,że mam mechanik motocyklowy to moj kolega i jestem z nim w ciągłym kontakcie,teraz niestety ma mnóstwo roboty,wakuometry przeciez on ma w posiadaniu a nie ja. On twierdzi ,że teraz trzeba zwiększyć podciśnienie w airboxie,bo membrany za wolno sie podnoszą,a przez to ze mam założony sportowy wydech jak i filtr. Dlatego pisze tutaj nie po to ,że mi sie nudzi,tylko po to ,żeby poznać wasze wskazówki,opinie....Motocykl stał nie odpalany przez 3 miesiące w ogrzewanym garażu,a wcześniej pracował bez problemów,teraz zaczeły się cyrki,nie wiem dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Z tego co piszesz to ten twoj kolega to taki sam mechanik jak ty.. Zostaw te klocki i zacznij sie bawic innymi bo te tylko bardziej zepsujesz razem z poradami kolegi.. Wnioskuje do adminow o zamkniecie tematu bo ktos zacznie czytac te "porady kolegi" i namiesza tez i w swoim motocyklu.. Edytowane 23 Marca 2012 przez cyborg78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi