Skocz do zawartości

GSX-R 750 SRAD problem z odpaleniem! Proszę o pomoc!


SamotnyWilk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem rozrusznik, okazało się ,że szczotek prawie nie ma,więc po wyczyszczeniu komutatora i założeniu nowych szczotek ,można by wykluczyć winę rozrusznika. Kupiłem regulator od srada, co się okazało - jest inny niż ten co miałem zamontowany w motocyklu, poprostu ktoś dosztukował i założył nieorginalny regulator z innego motocykla nie wiem jakiego! to tez zmieniłem i regulator oryginalny został juz zamontowany. Zamówiłem cewki z przewodami jutro mają przyjśc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wybaczcie panowie za odgrzebanie tematu, ale nie chce zasmiecać i zakładac nowego tematu. Mam pytanie, czy jest możliwość sprawdzić luzy zaworowe w gsx-r 750 Srad z 1996 roku bez skomplikowanego demontażu? Kwestia czy wystarczy zdjąc bak, dobrać się do pokrywy zaworów i ją zdjąć od góry? Czy może trzeba demontować owiewki i inne elementy z boku? Szczególnie proszę o opinie autora tematu, gdyż sprawdzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie panowie za odgrzebanie tematu, ale nie chce zasmiecać i zakładac nowego tematu. Mam pytanie, czy jest możliwość sprawdzić luzy zaworowe w gsx-r 750 Srad z 1996 roku bez skomplikowanego demontażu? Kwestia czy wystarczy zdjąc bak, dobrać się do pokrywy zaworów i ją zdjąć od góry? Czy może trzeba demontować owiewki i inne elementy z boku? Szczególnie proszę o opinie autora tematu, gdyż sprawdzał.

 

oprócz pokrywy zaworów musisz sciagnac prawa owiewke i okrecic dwie sruby rewizyjne z dekla (jedna na imbus 8 druga 10mm) zeby ustawic wał w TDC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie panowie za odgrzebanie tematu, ale nie chce zasmiecać i zakładac nowego tematu. Mam pytanie, czy jest możliwość sprawdzić luzy zaworowe w gsx-r 750 Srad z 1996 roku bez skomplikowanego demontażu? Kwestia czy wystarczy zdjąc bak, dobrać się do pokrywy zaworów i ją zdjąć od góry? Czy może trzeba demontować owiewki i inne elementy z boku? Szczególnie proszę o opinie autora tematu, gdyż sprawdzał.

 

Sciągasz bak,airboxa, odkręcasz pokrywe zaworów no i masz całą klawiaturke. Luzy reguluje się poprzez płytki zaworowe. Ja nie wymieniałem bo u mnie było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam ponownie! Dzisiaj miałem pierwszą jade po zimowej przerwie. Wymieniłem kilka rzeczy takich jak : pompa paliwa(inna),cewki(inne),świece(nowe), akumulator(nowy),regulator napiecia(inny),tłumik przelotowy. odpala bez problemu na gorącym jednak pojawił się drugi problem,mianowicie , nie chce się wkręcić na obroty,szarpie i przerywa,powyżej 6000 tys to motocykla podczas jazdy nie da sie wkrecic. O dziwo jak stoii na stopce to problem zanika bo wskazowka obrotomierza bez problemu dochodzi do czerwonego... W czym tkwi problem?? W pompie??Zalozylem oryginalną tyle ze od 600a nie 750,ale podobno to nie ma znaczenia?? Moze w cewkach?? a moze gażniki?? chociaż przed zimą wszystko było wporządku,z nimi, myślałem że to przez tłumik ale jak sciagnałem yoshiego i założyłem stary to nic sie nie zmieniło. Co sprawdzić?? Gdzie szukac przyczyny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytalem temat to na razie twoje naprawy sprowadzily sie do wymiany prawie 1/4 osprzetu silnika, bez poprawnej diagnozy. Jesli dalej bedziesz tak "naprawial" to wartosc motocykla wzrosnie dwukrotnie.. ;) Posluchaj kolegow i zaprowadz w koncu motocykl do mechanika motocyklowego bo ciagle bladzisz a sadzisz ze naprawiasz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytalem temat to na razie twoje naprawy sprowadzily sie do wymiany prawie 1/4 osprzetu silnika, bez poprawnej diagnozy. Jesli dalej bedziesz tak "naprawial" to wartosc motocykla wzrosnie dwukrotnie.. ;) Posluchaj kolegow i zaprowadz w koncu motocykl do mechanika motocyklowego bo ciagle bladzisz a sadzisz ze naprawiasz..

Motocykl robie dla siebie,a nie na sprzedaż,a czesci które kupiłem niepotrzebnie wg Ciebie zawsze moge sprzedać.

Metodą prób i zamian wykluczyłem cewki,pompe, i wydech. Zostały gażniki i przypuszczam ze tam leży wina,podczas jazdy zatkałem jeden wlot powietrza ręką i momentalnie złapał "cug" Może jakaś dysza lub dysze są zatkane? albo ma za dużo powietrza w stosunku do paliwa? Mechanik powiedział mi 250 zł za gazniki,a synchronizacje robiłem rok temu

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie składa ,że mam mechanik motocyklowy to moj kolega i jestem z nim w ciągłym kontakcie,teraz niestety ma mnóstwo roboty,wakuometry przeciez on ma w posiadaniu a nie ja. On twierdzi ,że teraz trzeba zwiększyć podciśnienie w airboxie,bo membrany za wolno sie podnoszą,a przez to ze mam założony sportowy wydech jak i filtr. Dlatego pisze tutaj nie po to ,że mi sie nudzi,tylko po to ,żeby poznać wasze wskazówki,opinie....Motocykl stał nie odpalany przez 3 miesiące w ogrzewanym garażu,a wcześniej pracował bez problemów,teraz zaczeły się cyrki,nie wiem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to ten twoj kolega to taki sam mechanik jak ty.. Zostaw te klocki i zacznij sie bawic innymi bo te tylko bardziej zepsujesz razem z poradami kolegi..

 

Wnioskuje do adminow o zamkniecie tematu bo ktos zacznie czytac te "porady kolegi" i namiesza tez i w swoim motocyklu..

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...