marcinelli Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Prosiłbym Was o wskazówki, jak jeźdzíć dwusuwem aby ograniczyć spalanie. Mój pojazd ma automatyczne sprzęgło, po odjęciu gazu hamuje silnikiem (dopiero przy prędkości 20km\h wrzuca się luz). Vmax 50km\hCzy hamowanie silnikiem odpada, skoro to dwusuw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 podaj markę i model tego pojazdu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelli Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Yyy rower z silnikiem skyhawk 60ccm :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Więcej pedałuj :P Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelli Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Nieee :P ja tam wykonuje tylko jeden obrot pedałami przy ruszaniu (z uwagi na oszczędzanie sprzęgła :P )Chodzi mi bardziej o takie wskazówki czy przyspieszając mam naciskać manetke do oporu, czy powoli wkręcać go na obroty, albo z jaką prędkością jeżdżenie będzie najbardziej ekonomiczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesQ Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Dwu taktem nie można hamować silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 hamuj silnikiem jeśli Ci zależy później na lepszym wyjściu z zakrętu;D Przy ruszaniu to pomagaj mu deptakiem ;D zaoszczędzisz mililitry jakieś :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 normalnie leże na plecach i kwiczę :buttrock: ile toto pali ?? 2 litry ?? 3 ?? liczysz że ile uda ci się zaoszczędzić ??? no chyba że robisz w roku np 120 000 km to oszczędności mogą być ciut odczuwalne :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Około 0.8-1.5 litra zależnie od stanu silnika, rozmiaru kół, ilości bagażu i stylu jazdy. Ale jeśli ma wysmrodzić 1.2 zamiast 1.4 litra, to czemu nie? Choćby tak "dla sportu" :) Jeśli masz nie Skyhawka, a fińską kopię (chińskich nie ma o dziwo :eek:), to zawsze będzie paliło więcej bo ma większe luzy fabrycznie nowy niż te, które silnik Komara kwalifikowały do remontu... Hamowanie dwusuwem - głupi pomysł, szkoda silnika. Za wiele tym nie oszczędzisz jeśli jeździsz tak jak teraz. Pod górkę mu pomagaj, używaj dopiero jak się zmachasz albo kiedy potrzebujesz prędkości. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelli Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Jest to oryginalny Skyhawk. Przy takiej jeździe manetka do oporu itd, to mi wychodzi jakieś 2.5-3l, a podobno można zejść do 1,5l. A czy jest różnica jeśli przyspieszając biorę manetką na max`a, a gdy powoli daje gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Z manetką do oporu pali więcej. Kręcąc wysoko obroty też pali więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Że what? 2.5-3l Skyhawkiem? Rezczywiście tu jest o czym rozmawiać. Tym się nie "schodzi" do 1.5 tylko dochodzi do takiego spalania przy nieoszczędnej jeździe.Podaj jakie masz przełożenie i jakie koła, bo może się okazać, że niepotrzebnie obroty marnujesz i możnaby znacznie uspokoić silnik. 60cc to oryginalny zestaw skyhawka czy jakiś chiński/fiński odlew z dziadolitu? Raz, że 60-ka w ogóle więcej pali niż 50. Dwa, że "podreeboki" też palą więcej niż oryginał. Ale to i tak powinno w okolicach 1.5l zużywać.Pokaż fotę świecy po dłuższej przejażdżce, coś nam to może powiedzieć o gaźniku. Do Skyhawka może być niedopasowany wydech, wtedy moc może być mniejsza (i stąd może się brać zapotrzebowanie na przełożenie wyżej-obrotowe). Bywa też, że zestaw jest nieszczelny na kołnierzu. Dwusuw ma to do siebie, że na nieszzcelnym wydechu będzie spożywać (co nie znaczy spalać) więcej, bo mieszanka się nie cofa wtedy w suwie zwrotnym. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.