jagr14 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 witam wszystkich forumowiczówNiedawno kupiłem kawasaki zx10 1989. Motor nie odpala. Wymieniłem juz swiece i akumulator. Po kreceniu na ssaniu swiece sa wilgotne. Iskra jest. Wydaje mi sie, ze synchronizaja gazników i regulacja zaworów powinna pomóć. Dodam jeszcze, ze przy dłuzszym kreceniu delikatnie strzela z tłumika. drugim problemem sa przewody:gdzie powinny być podłączone przewody idące z gaźnika (zaznaczone na zdjeciu w załączniku)?? czy to powrót paliwa do zbiornika?? obecnie wiszą sobie luźne.ze zbiornika wychądzą dwa przewody, nie licząc tego przy kraniku. gdzie je podłączyć? wydaje mi sie ze jeden to powrót z gaźnika. widać go zaraz po ściągnieciu kanapy.drugi wychodzi z obudowy pływaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 to odpowietrzenie, ma być luźno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 kumplowi tak strzelało jak kable pomylił :) moze trafisz na kogos kto jest lepiej zorientowany :buttrock: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagr14 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) kable mam ponumerowane 1 2 3 4.... a moze to powinna być kolejność zapłonu... :huh: no dobra a gdzie powinny isc przewody ze zbiornika?? EDIT:przewody ida dobrze z całą pewnościąmoze iskra jest za słaba skoro zalewa swiece... Edytowane 9 Września 2011 przez jagr14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Jako pierwszy cylinder przyjnuje sie w rzedowej 4 skrajny lewy siedzac na motocyklu.Kable WN polaczone wlasciwie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagr14 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) przewody podłączone dobrze sprawdzone kolejność zaplonu 1-2-4-3 raczej zawory do regulacji... sprawdzone szczelinomierzem ssace 0,10 mm nie wchodzi a powinno być 0,13 - 0,18 mm wydech 0,15mm wchodzi cieżko a powinno być 0,18mm - 0,24 mm Luzy zaworowe w mojej kawie reguluje sie płytkami tak?? skąd dorwać płytki do regulacji?? Edytowane 11 Września 2011 przez jagr14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 przewody podłączone dobrze sprawdzone kolejność zaplonu 1-2-4-3raczej zawory do regulacji... sprawdzone szczelinomierzem ssace 0,10 mm nie wchodzi a powinno być 0,13 - 0,18 mm wydech 0,15mm wchodzi cieżko a powinno być 0,18mm - 0,24 mm Luzy zaworowe w mojej kawie reguluje sie płytkami tak?? skąd dorwać płytki do regulacji?? coś pokręciłeś z tą kolejnością, to nie jest silnik samochodowy :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 zabierasz się za regulacje luzów zaworowych - ale mam najpierw pytanie: czy dysponujesz mikrometrem i kluczem dynamometrycznym na wartości do 25-30NM - o ile pamiętam to będzie 12NM? O czymś tak oczywistym jak PORZĄDNY szczelinomierz nie wspomianam - bo widać że go nie masz - luzy musisz znać co do setki żeby dobrze płytki dobrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagr14 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 kolejnosc wzialem z tej stronyhttp://chudzikj.republika.pl/ZX10.htm mikrometr i klucz dynamometryczny mam i znam obsługę jedynie szczelinomierz musze kupic bo w moim wartości ida co 0,05mma jak dojde do wniosku, ze nie dam sobie rady, to oddam moto do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 to rób:) - tylko wcześniej dodatkowo zaopatrz się w serwisówkę żebyś wiedział jak rozrząd ustawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagr14 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 mysle ze nie bedzie trudniej niz w mercedesie w124 :) przed robotą wymienie jeszcze przewody zapłonowe. bo troche w glowie mi sie nie miesci ze jak zawory troszke przestawione to od razu moto nie odpala wcale. rozumiem jakby chodził głośno czy nierówno ale wcale....?moze powiecie mi jak wlasciwie zarabiac przewody zapłonowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 a przypadkiem nie masz ich wkręcanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagr14 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) dzisiaj rozebralem jeden. od strony cewki jest wciskany i przykrecany obejmą. w fajke tez jest wciskany.takie beda dobre?? http://www.select-shop.pl/przewod-zaplonowy-p-3653.html?osCsid=ae8ef5be7d231c28b4db651f4b588b8d 1 metr powinien wystarczyc Edit: 1 metr nie wystarczy muszą być 2 metry 7mm przewodu.sprawdziłem moje przewody multimetremustawiłem na 20k ohm i okazalo sie ze przejscia nie ma. gdzie przy przewodach tej dlugości wartosc powinna byc ok 7ohmmowiac wprost - przewody do d$%#y Edytowane 13 Września 2011 przez jagr14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagr14 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 idąc dalej po założeniu nowych przewodów Beru okazalo sie, ze fajki są uwalone 3 mają za dużą oporność a 1 całkiem nie puszcza.teraz problem taki, że nie moge dobrać fajek po numerach. u mnie są XD05FMGG najbliższe temu numerowi są NGK XD05f jednak podane wymiary tej fajki sa inne niz mojej. srednica sie zgadza ale wg długości brakuje 50mm sprawdze jeszcze co na to serwisówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.