Yolaos Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Witam fachowców jak najbardziej.Dręczy mnie pytanie na które nie znalazłem jeszcze odpowiedzi-jak wyregulować i czym poziom paliwa w gaźniku GM26U (WSk175,ew.Junak,Gazela).Znam opis z instrukcji naprawy,czyli 2mm powyżej osi śruby komory pływakowej.Tu jest jednak problem bo komora jest nieprzeźroczysta.Może ktoś zna patent na ten typ. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 musialbys miec dorobiony wskaznik, ktory wkreca sie w miejsce tej glownej sroby z sitkiem na dole gaznika. Ale ja proponuje ustawiac na oko - na "rowny usmiech" sie u nas mawia - zeby plywak nie schodzil za nisko po zamknieciu zaworka, i zeby nie szedl za wysoko, jednoczesnie zeby wcisniety zatapiacz leciutko go dotykal. Jak zrobisz za niski poziom paliwa to efekt bedzie taki ze moto bedzie gasnac po przejechaniu kawalka drogi, i pochwili bedzie mozna jechac dalej. Jak dasz poziom za wysoki to moto (czterosowowe) bedzie dymic na czarno przy naglym otwarciu przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Ja mam w Jasku Pegaza i dzisiaj z Pawlem walczylismy z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Niestety nic z tego nie wyszło. Będziemy walczyć dalej. Jak znajdziemy sposób to damy znać :D . Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem jaki ma być poziom i robilismy to w ciemno. bedzie dymic na czarno przy naglym otwarciu przepustnicyNo własnie mój Jasiek dymi na czarno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Ja mam w Jasku Pegaza i dzisiaj z Pawlem walczylismy z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Niestety nic z tego nie wyszło Zabrakło czasu i spokoju. Jak się znajdzie jedno i drogie to coś wyjdzie. Najbardziej mnie wnerwiła literatura. W książce (R. Dmowskiego o ile dobrze pamiętam) są wyrazenia - "poziom ustawiać metodą prób i błędów", " srubę wkręcić dość znacznie" "potem lekko odkręcić". K**wa , szlag mnie trafia, sam piszę o mechanice i jakoś mi takie teksty w książce zarówno dla zawodowca, ale też dla amatora, nie pasują. Pozdro, Pawel PS. Ale nie ma tego złego ... Przejechałeś się Vlaad do domciu na mojej Suzi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Mozna te dorobic cos w rodzaju krućca mocowanego do dolnej śruby gaźnika (tej która sie odkręca żeby dostać się do dyszy głównej) Na wspomniany króciec zakładasz przeźroczysty wężyk, wyginasz go do góry i juz wiesz ile paliwa jest w komorze. Tylko zeby zrobić taki patent trzeba miec dodatkową śrube gaźnika (o której wspominałem wcześniej) i ja nieodwracalnie przerobić. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 musialbys miec dorobiony wskaznik, ktory wkreca sie w miejsce tej glownej sroby z sitkiem na dole gaznika. Ale ja proponuje ustawiac na oko - na "rowny usmiech" sie u nas mawia - zeby plywak nie schodzil za nisko po zamknieciu zaworka, i zeby nie szedl za wysoko, jednoczesnie zeby wcisniety zatapiacz leciutko go dotykal. Jak zrobisz za niski poziom paliwa to efekt bedzie taki ze moto bedzie gasnac po przejechaniu kawalka drogi, i pochwili bedzie mozna jechac dalej. Jak dasz poziom za wysoki to moto (czterosowowe) bedzie dymic na czarno przy naglym otwarciu przepustnicy.Dokładnie tak się to robi. W tych gaźnikach poziom paliwa nie ma aż tak istotnego znaczenia. W Jaśku gaźnik regulowałem metodą prób i błedów. Jego ustawienie było zawsze wypadkową zużycia gażnika a prawidłowej pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.