Skocz do zawartości

Regulacja poziomu paliwa w gaźniku GM26U Pegaz


Yolaos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam fachowców jak najbardziej.Dręczy mnie pytanie na które nie znalazłem jeszcze odpowiedzi-jak wyregulować i czym poziom paliwa w gaźniku GM26U (WSk175,ew.Junak,Gazela).Znam opis z instrukcji naprawy,czyli 2mm powyżej osi śruby komory pływakowej.Tu jest jednak problem bo komora jest nieprzeźroczysta.Może ktoś zna patent na ten typ. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musialbys miec dorobiony wskaznik, ktory wkreca sie w miejsce tej glownej sroby z sitkiem na dole gaznika. Ale ja proponuje ustawiac na oko - na "rowny usmiech" sie u nas mawia - zeby plywak nie schodzil za nisko po zamknieciu zaworka, i zeby nie szedl za wysoko, jednoczesnie zeby wcisniety zatapiacz leciutko go dotykal. Jak zrobisz za niski poziom paliwa to efekt bedzie taki ze moto bedzie gasnac po przejechaniu kawalka drogi, i pochwili bedzie mozna jechac dalej. Jak dasz poziom za wysoki to moto (czterosowowe) bedzie dymic na czarno przy naglym otwarciu przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w Jasku Pegaza i dzisiaj z Pawlem walczylismy z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Niestety nic z tego nie wyszło. Będziemy walczyć dalej. Jak znajdziemy sposób to damy znać :D . Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem jaki ma być poziom i robilismy to w ciemno.

 

bedzie dymic na czarno przy naglym otwarciu przepustnicy

No własnie mój Jasiek dymi na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w Jasku Pegaza i dzisiaj z Pawlem walczylismy z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Niestety nic z tego nie wyszło

 

Zabrakło czasu i spokoju. Jak się znajdzie jedno i drogie to coś wyjdzie. Najbardziej mnie wnerwiła literatura. W książce (R. Dmowskiego o ile dobrze pamiętam) są wyrazenia - "poziom ustawiać metodą prób i błędów", " srubę wkręcić dość znacznie" "potem lekko odkręcić". K**wa , szlag mnie trafia, sam piszę o mechanice i jakoś mi takie teksty w książce zarówno dla zawodowca, ale też dla amatora, nie pasują.

 

Pozdro, Pawel

 

PS. Ale nie ma tego złego ... Przejechałeś się Vlaad do domciu na mojej Suzi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Mozna te dorobic cos w rodzaju krućca mocowanego do dolnej śruby gaźnika (tej która sie odkręca żeby dostać się do dyszy głównej) Na wspomniany króciec zakładasz przeźroczysty wężyk, wyginasz go do góry i juz wiesz ile paliwa jest w komorze. Tylko zeby zrobić taki patent trzeba miec dodatkową śrube gaźnika (o której wspominałem wcześniej) i ja nieodwracalnie przerobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musialbys miec dorobiony wskaznik, ktory wkreca sie w miejsce tej glownej sroby z sitkiem na dole gaznika. Ale ja proponuje ustawiac na oko - na "rowny usmiech" sie u nas mawia - zeby plywak nie schodzil za nisko po zamknieciu zaworka, i zeby nie szedl za wysoko, jednoczesnie zeby wcisniety zatapiacz leciutko go dotykal. Jak zrobisz za niski poziom paliwa to efekt bedzie taki ze moto bedzie gasnac po przejechaniu kawalka drogi, i pochwili bedzie mozna jechac dalej. Jak dasz poziom za wysoki to moto (czterosowowe) bedzie dymic na czarno przy naglym otwarciu przepustnicy.

Dokładnie tak się to robi. W tych gaźnikach poziom paliwa nie ma aż tak istotnego znaczenia. W Jaśku gaźnik regulowałem metodą prób i błedów. Jego ustawienie było zawsze wypadkową zużycia gażnika a prawidłowej pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...