Aster Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Od półtora roku mam G w hatchbacku z silnikiem 2.0 DI, rocznik 98, jeszcze made in Germany. Jak dla mnie super auto, lepszego mi nie trzeba. Wkurzać mogą trochę pierdoły - bzyczące czasami plastiki, piszczące mocowanie pasa bezpieczeństwa kierowcy, miałem jakieś bzdurne usterki typu brak ogrzewania, zacięty obieg wewn powietrza, padnięta tylna wycieraczka, ale wsiadam i jadę w największe mrozy, zapala od strzała. No i rozrząd na łańcuchu, spalanie bardzo przyzwoite, części używanych masa :) Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Iwohamulce i zawias ok ale : bez przyczyny rozładowujący się akumulator (odpala tylko przez komputer serwisowy)tępo wchodzące biegina mrozie w środku i na zewnątrz choinka, drzwi same się otwierają bardzo szybko wywala tylne amorki non stop przepalają się żarówki (za te wygibasy w nadkolu to bym łapska uciął )jak silnik nie bierze oleju to znowu go przybywa ponad stansprzęgło raz działa lekko innym razem beton (aż zacząłem się zastanawiać czy hamulca nie duszę)falujące obroty często opóźniona reakcja na odjęcie gazuzawieszanie się obrotówproblemy z mocą (błędów 0) jeszcze sporo się tego znajdzie , silniki 1.6 i diesle 1.7, auta poniżej 50tys Jeździłem małym dieslem 1.3 CDDI 90 kacy z 2008 i następnie z 2010 roku i żadnego z powyższych problemów nie stwierdziłem. Auta fabrycznie nowe, serwisowane co 30 tysięcy i nic z powyższego się nie działo.Żadnych pozaserwisowych napraw. Żarówka z przodu padała może ze trzy razy, ale też uważam że norma - zawsze wymieniałem komplet, nigdy pojedyńczo. Dlaczego? Bo jest zasada - wymienisz jedną, druga pociągnie max. tydzień. Cytuj To be happy add to your possessions but subtract from your desires Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ja pitolę, czemu dopiero teraz ten temat? Jako "wychowanek" Opla Kadetta mam prawo lubić Astry, szczególnie 1.4 8V. Dwa Kadetty zezłomowaliśmy, z jednego miałem silnik schowany bo był niesamowicie zdrowy, cichutki że ledwo go słychać, nigdy się nie zająknął, czy lato czy zimą i straszne mrozy. Trzymałem go 2 lata w garażu, nikt nie chciał "za piwko" tego silnika, rozebrałem na złom. Zaczynam powoli kurs kat.B i kobita nakazuje mi spoglądać w stronę samochodów, wszystkie takie same na ulicach, śmietniki na 4 kółkach, tylko Ople jakoś lepiej wyglądają, bardziej rzucają się w oczy... Astra jakakolwiek, Vectra B lub Omega B to będzie raczej mój wybór. Na Insignię choruję ale za drogi to sprzęt AGD, żal dupę ściska na myśl o zmarnowaniu takich pieniędzy. I to jest wiekopomne wydarzenie! Zaprzysiężony wróg samochodu pod każdą postacią robi prawko B i kupuje 4oo! I jeszcze do tego nawet podoba mu się jakiś model! Oj, gdybym miał więcej czasu, to poszukałbym twoich postów na forum sprzed kilku lat i dla porównania wkleił tutaj. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Vizus - myślisz że jest mi lekko z tym? :icon_mrgreen: Przyszedł czas na mnie. Dziś pierwsze jazdy, 3 długie godziny za kierownicą, cicho,duszno, nie wieje w pysk, łyso bo kasku brak, nie pada za kołnierz... Kawał blachy przede mną, szyba zasłania widok, klatka dookoła. I te miliony pedałów, przełączników, 3 lusterka i skomplikowany układ biegów. Nie to co na Harrym - jedynka w dół, reszta do góry, hamulec i wskaźnik ładowania. Edytowane 9 Września 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Vizus - myślisz że jest mi lekko z tym? :icon_mrgreen: Przyszedł czas na mnie. Dziś pierwsze jazdy, 3 długie godziny za kierownicą, cicho,duszno, nie wieje w pysk, łyso bo kasku brak, nie pada za kołnierz... Kawał blachy przede mną, szyba zasłania widok, klatka dookoła. I te miliony pedałów, przełączników, 3 lusterka i skomplikowany układ biegów. Nie to co na Harrym - jedynka w dół, reszta do góry, hamulec i wskaźnik ładowania. Znam ten ból. Ja też najpierw robiłem kat. A, dopiero potem B. :icon_mrgreen: No ale jeśli kobita "kazała", to się męcz teraz. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Jeździłem małym dieslem 1.3 CDDI 90 kacy z 2008 i następnie z 2010 roku i żadnego z powyższych problemów nie stwierdziłem. Auta fabrycznie nowe, serwisowane co 30 tysięcy i nic z powyższego się nie działo.Żadnych pozaserwisowych napraw. Żarówka z przodu padała może ze trzy razy, ale też uważam że norma - zawsze wymieniałem komplet, nigdy pojedyńczo. Dlaczego? Bo jest zasada - wymienisz jedną, druga pociągnie max. tydzień.A jakie spalanie ma to maleństwo ? Edytowane 9 Września 2011 przez danielpotas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 1.3 cdti to fiat z corsami z tym motorem nic się nie dzieje, śmigają a lekko nie mają btw dzisiaj laweta zabrała astrę , przebieg ~7900, przestała reagować na pedał gazu :icon_twisted: co do żarówek to padają średnio co 2-3tyg, faktury na blisko 4 stówki miesięcznie :rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A jakie spalanie ma to maleństwo ? Minimum to lekko ponad 5Maximum to 7,5 (autostrada i max non stop)Średnio 6,2 - 6,5. Z tym że w aucie służbowym :wink: Cytuj To be happy add to your possessions but subtract from your desires Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ponieważ, jak chciał autor tematu, rzecz dotyczy Astry I, czyli F, pozwolę sobie przedstawić moją ostatnią (wzmiankowanego muła roboczego :) ) z sesji przed sprzedażą.Ech... łza się w oku kręci... dziś już nikt nie robi takich samochodów... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ładniutka Astra. I w dodatku Kombi. Taka by mi styknęła i pewnie za taką będę się rozglądał. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 dziś już nikt nie robi takich samochodów... :icon_mrgreen: Racja dzisiaj robią lepsze :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Minimum to lekko ponad 5Maximum to 7,5 (autostrada i max non stop)Średnio 6,2 - 6,5. Z tym że w aucie służbowym :wink:A olej? Gdzieś słyszałem że potrafi sporo łyknąć.Szczególnie jak się go kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Ładniutka Astra. I w dodatku Kombi. Taka by mi styknęła i pewnie za taką będę się rozglądał. qurim ja Ci mogę moją Astre sprzedać :icon_mrgreen: hatchback 1.4 w gazie, muł jak hooy ale lata i nie mogę złego słowa powiedzieć na awaryjność :icon_mrgreen: Albo Łomege B sedan 2.5 V6 benzyna+gaz w pakiecie Irmschera :flesje: Edytowane 10 Września 2011 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A olej? Gdzieś słyszałem że potrafi sporo łyknąć.Szczególnie jak się go kręci. Z olejem to jest tak, że do pierwszego przeglądu znikał (dolewka po 11 tys. i stan był na minimum, potem jeszcze raz, ale nie pamiętam przy ilu), a następnie problemu już nie było. Od przeglądu do przeglądu dolewka ok. 0,5 litra spokojnie starczała na te 30 tys. Brzmi "dziwnie", ale te silniki jakby się dotrzeć musiały i z początku lubiły sobie chlapnąć oleju.Dużo zależy od stylu jazdy - żona jeździla takim samym i tam zero dolewek, nie licząc pierwszych 30 tysięcy. Cytuj To be happy add to your possessions but subtract from your desires Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 qurim ja Ci mogę moją Astre sprzedać :icon_mrgreen: hatchback 1.4 w gazie, muł jak hooy ale lata i nie mogę złego słowa powiedzieć na awaryjność :icon_mrgreen: Albo Łomege B sedan 2.5 V6 benzyna+gaz w pakiecie Irmschera :flesje: O w pytę, nie wiem co wybrać. :icon_mrgreen: Gdybym już miał prawko w dłoni to bym myślał który wziąć. Astra ekonomiczna i w miarę poręczna, na początek spoko, ale Omega B 2.5 V6 śni mi się po nocach. Ziomek ma taką właśnie i kilka razy z nim jechałem, gacie pełne i łzy w oczach. Może jak uda się zdobyć prawko to się odezwę, może będą aktualne jeszcze. Do końca roku chcę mieć prawko bo potrzebuję. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.