bunio001 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 (edytowane) Witam ma pytanie odnośnie wału w skuterze TGB F409 iż po zdjęciu cylindra i tłoka zauważyłem że ramie trzymające tłok ma luz na boki i nie wiem czy ten luz nie przeszkadza w niczym dodaje fotkę dla jasności o co mi chodzi http://imageshack.us/photo/my-images/706/12937121151522576851zdj.jpg Edytowane 4 Września 2011 przez bunio001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 to to suzuki czy tgb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 TGB mój błąd już poprawiam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 To "ramie" to korbowód. Mały luz jest dopuszczalny, ponieważ raczej nie występują siły działające w tych kierunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdź czy nie masz luzów góra dół, to one najważniejsze. Złap czop korbowodu, unieś w powietrze cały wał i wal ręką w czop, jeśli będzie słychać pukanie, oznacza to luzy. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 A czy wał powinien być cały w czerwonym oleju ?? jest go tam pełno gdy kręcę wałem to aż się wylewa dodam też że tłok i cylinder jest do wymiany bo został zatarty może to z tond ten olej bo z tego co wiem nie powinno go tam być w skuterze 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 to jest olej z mieszanki, dobrze że tam jest Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 aha to ok a jeszcze pytanko do was gdzie mogę dostać stacyjkę do tego modelu bo patrzyłem na allegro i nie widzę takiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Witam mam dla was kolejny problem iż wcześniej zatarł mi się skuter więc parę dni temu kupiłem cylinder tłok i pierścienie nowe i pomału sobie go docierałem no i sytuacja się powtórzyła zatarł się zupełnie tak samo jak wcześniej i teraz pytanie do was co jest tego przyczyną wał ?? bo nic innego nie przychodzi mi na myśl daje fotkę zatartego tłoka może to pomoże : http://imageshack.us/photo/my-images/268/img0044er.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 po prostu zatarłeś kolejny tłok.Kto robił remont tego silnika? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 no ja sam wszystko robię złożyłem już bardzo dużo skuterów ale z tym w kółko dzieje się to samo docierałem go jeżdżąc max 20km/h zatarł sie nie tylko tłok ale i cylinder tak ja poprzednio tak jak by dostał się pod tłok jakiś opiłek i go porysował bo normalnie te smugi na tłoku to wyszczypane kawałki metalu cylinder też jest porysowany tłok zakładam strzałką do wydechu chyba ze w tym skuterze zakłada się go inaczej jakoś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 no ja sam wszystko robię złożyłem już bardzo dużo skuterów ale z tym w kółko dzieje się to samo docierałem go jeżdżąc max 20km/h zatarł sie nie tylko tłok ale i cylinder tak ja poprzednio tak jak by dostał się pod tłok jakiś opiłek i go porysował bo normalnie te smugi na tłoku to wyszczypane kawałki metalu cylinder też jest porysowany tłok zakładam strzałką do wydechu chyba ze w tym skuterze zakłada się go inaczej jakoś ... W takim razie opisz nam kolejno w punktach jak demontowałeś i montowałeś ten tłok a ja Ci podpowiem gdzie zrobiłeś błąd podczas tego niby remontu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 no normalnie głowica,cylinder,tłok a montowałem tak samo tylko że od tyłu tłok,cylinder głowica jak inaczej zamontujesz ?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 no ja sam wszystko robię złożyłem już bardzo dużo skuterów ale z tym w kółko dzieje się to samo docierałem go jeżdżąc max 20km/h zatarł sie nie tylko tłok ale i cylinder tak ja poprzednio tak jak by dostał się pod tłok jakiś opiłek i go porysował bo normalnie te smugi na tłoku to wyszczypane kawałki metalu cylinder też jest porysowany tłok zakładam strzałką do wydechu chyba ze w tym skuterze zakłada się go inaczej jakoś ... I nie zastanowiłeś się skąd ON się tam wziął? napisałeś:"no normalnie głowica,cylinder,tłok a montowałem tak samo tylko że od tyłu tłok,cylinder głowica jak inaczej zamontujesz ?" czyli nienormalnie a raczej powiedział bym "po partacku - czyli krótko mówiąc FUSZERKA. Poprawnie powinieneś rozebrać cały silnikumyć dokładnie kartery silnika i jeszcze dokładniej wydmuchać go sprężonym powietrzem nie pomijając żadnego z zakamarków odlewuwymienić łożyska na wale korbowym nie zapominając o nowych uszczelniaczachA potem poskładać to wszystko poprawnie przy użyciu klucza dynamometrycznegosprawdzić czy dozownik nie jest zapowietrzonya do pierwszego odpalenia zastosować trochę paliwa z olejem 1:50po chwili podłączyć gaźnik pod oryginalny zbiornik pojazdu i wyjechać na próbną jazdę. Przecież to takie proste, to tylko silnik 2T Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 ok to tak zrobię jeszcze tylko pytanie jak sprawdzić czy dozownik nie jest zapowietrzony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.