Skocz do zawartości

hamulec


ucizze
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak hamulec tylni odpowietrzony, klocki wyglądają super, tarcza też jest ok, problem jest tego rodzaju, gdy wciskam tylni hamulca tarcze i zaciski wogole nie drgają tak jakby nie dochodziło do tylnego hamulca ze się hamuje w ogóle nie pracuje. co mi radzicie zrobić? dodam że mechanika zemnie kiepski!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak hamulec tylni odpowietrzony, klocki wyglądają super, tarcza też jest ok, problem jest tego rodzaju, gdy wciskam tylni hamulca tarcze i zaciski wogole nie drgają tak jakby nie dochodziło do tylnego hamulca ze się hamuje w ogóle nie pracuje. co mi radzicie zrobić? dodam że mechanika zemnie kiepski!

 

Uklad zapowietrzony.

Uzupelnij swoje dane w profilu.

Oddaj do mechanika jesli z Ciebie jest kiepski.

 

Moze sie czepiam, ale wg mnie w dziale mechanika na konkretny problem powinny sie wypowiadac osoby, ktore sie znaja na poruszonym temacie, a nie strzelaja. Po co radzicie rozbierac zacisk skoro uklad jest zapowietrzony?

Edytowane przez jimi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest opór. dziwnia działa dobrze. ale ten tłoczek który jest trzymany uszczelka w ogóle nie pracuje, ten co popycha klocek do tarczy w ogóle go nie pcha, nie mam pojęcia jak to naprawić wyciągnąć uszczelkę? tłoczek wysywa sie jedynie milimetr lub 2 tn dołek d którego jest włorzony w ogóle nie pracuje.

Edytowane przez ucizze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to go całkiem wysuń o jakies 2 cm i wyczyść potem smaru troche do tłoczków i wepchnij do oporu... nstepnie odpowietrzanie jeszcze raz całego układu aż z węzyka przestaną lecieć bąbelki powietrza ... czasem nie obejdzie sie bez odpowietrzenia na łączu z wężem.

 

Lepiej chyba doradzać niż wysyłać odrazu do mechanika.

A układ mial być odpowietrzony z tego co czytałem na początku. :banghead:

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli tłoczek pracuje to nie jest zapieczony, masz zapowietrzony układ hamulcowy.

 

Ogarnij się i czytaj ze zrozumieniem, autor tematu napisał:"jest opór. dziwnia działa dobrze. ale ten tłoczek który jest trzymany uszczelka w ogóle nie pracuje,"

 

Wiem, że trudno się czyta takie wypociny ale z tekstu wynika"nie pracuje"

 

Uklad zapowietrzony.

Uzupelnij swoje dane w profilu.

Oddaj do mechanika jesli z Ciebie jest kiepski.

 

Moze sie czepiam, ale wg mnie w dziale mechanika na konkretny problem powinny sie wypowiadac osoby, ktore sie znaja na poruszonym temacie, a nie strzelaja. Po co radzicie rozbierac zacisk skoro uklad jest zapowietrzony?

 

masz całkowitą rację tylko jest jedno ale - jak wytłumaczyć laikowi szczegóły konstrukcji i zasadę pracy układu hamulcowego?

w/g mnie każdy który grzebie przy hamulcach własnego motocykla ( bez względu na jego wartość) jest potencjalnym samobójcą że nie napiszę potencjalnym mordercą na drodze.

Każdy z tych ludzi ma jakiś zawód i powinien w swoim zawodzie zarobić na pokrycie kosztów naprawy swojego motocykla.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...