fakir_ Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witajcie, po długich problemach z wysokim spalaniem, oraz z brakiem mocy, wziąłem się za czyszczenie i regulacje gaźników. oto co zobaczyłem przed czyszczeniem:http://img822.imageshack.us/img822/2104/09062011019.jpghttp://img4.imageshack.us/img4/7616/img0455o.jpghttp://img31.imageshack.us/img31/6899/img0456kn.jpghttp://img233.imageshack.us/img233/8203/img0457co.jpghttp://img545.imageshack.us/img545/6452/img0458hz.jpghttp://img593.imageshack.us/img593/6238/img0459c.jpg a to po czyszczeniu:http://img854.imageshack.us/img854/7613/img0462x.jpghttp://img6.imageshack.us/img6/8026/img0464td.jpghttp://img831.imageshack.us/img831/2651/img0466oq.jpghttp://img23.imageshack.us/img23/6577/img0467yx.jpghttp://img600.imageshack.us/img600/7069/img0468bg.jpg zbiornik paliwa także był wyczyszczony, ponieważ miał w środku rdzawy nalot, do czyszczenia użyłem preparatu "kret" i garści nakrętek m8.nalot nie zszedł całkowicie ale jest o wiele lepiej. oczywiście pierwsze co przed odpaleniem to założenie nowego filtra paliwa, oraz nowego filtra powietrza. wszystko poskręcane jak trzeba, mieszanka ustawiona według serwisówki, synchronizacja i teraz silnik pracuje jak powinien, wkręca się szybciej na obroty, spalanie spadło znacznie - do takiego poziomu jaki powinien być. problem w tym że jakieś 3 tyś km po czyszczeniu gaźników zajrzałem do wnętrza komory pływakowej i nagromadził się tam podobny osad jaki był poprzednio, ale nie w takiej ilości, jakieś 1/3 tego co na fotkach.w innych komorach było podobnie. i tu moje pytanie, co zostało skopane że gaźniki znów się zasyfiły?tankuje na renomowanych stacjach, filtry nowe - powietrza "Hiflo Filtro" - paliwa "Filtron" olać sprawe i cieszyć się końcówką sezonu, czy znów gaźniki na stół? :mellow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Ja myślę że sprawę skopał sz.p. Kret z partnerką Garść Nakrętek...Czyś ty Oszalał??Teraz to pewnie już rdzewieje na dobre.Nie, nie mam pojęcia jak to naprawić. a'propos 1 fotki przed czyszczeniem:O ku...a!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 sa spcjalne preparaty do czyszczenia, uzyj ich i wtedy obadaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 z tego co wiem, to wiele osób poleca "kreta" do odrdzewiania zbiornika, po za tym jest filtr paliwa który zatrzymuje cały syf - a w zasadzie powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jeszcze raz, wyczyść zbiornik. Jak to zrobić?, temat już był. Poszukaj, polukaj w wyszukiwarce. Wiem, nie jest łatwo coś znaleźć, ale może mody pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 z tego co wiem, to wiele osób poleca "kreta" do odrdzewiania zbiornika, po za tym jest filtr paliwa który zatrzymuje cały syf - a w zasadzie powinien Masz rację ale chodziło im zapewne o zbiornik szamba :icon_biggrin:szukaka się kłania a do zabezpieczenia przed dalszą korozją polecam....................znajdziesz w starym temacie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 z tego co wiem, to wiele osób poleca "kreta" do odrdzewiania zbiornika, po za tym jest filtr paliwa który zatrzymuje cały syf - a w zasadzie powinienSPrawdź czy filtr w baku jest cały , siatka nie ma pęknięc , nie odłazi itp. Założe sie że tu tkwi problem , bo do kranika nie powinno sie tyle syfu przedowstawać. A tak na marginesie - jezeli bak sie tak łuszczy to weź go wypierdol i zastąp czymś w lepszy stanie . Bedzie szybciej i w sumie taniej . Kranik tez możesz wywalić bo nijak nie widze drogi dla płatów rdzy jak przez rozwalone sito a to kwalifikuje go do wymiany. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) wymień siateczkę w baku - nadawała się do czegoś, jak ją wyciągałeś? A filtr paliwa masz papierowy, czy siateczkowy? Na pewno do benzyny??Wymieniaj co jakiś czas filtr paliwa, po kilkau razach powinno się uspokoić.No i miej w baku zawsze dużo paliwa. Mam to samo w cebuli - trzy lata stała ze zbiornikiem pełnym polskiej benzyny. Siatka w baku zeżarta, membrany w kraniku zeżarte etc... Po wymianie krnaika i filtra wewnętrznego jeszcze kilka razy zmieniałem dodatkowy filtr paliwa. Pierwszy się zapchał po miesiącu. Edytowane 2 Września 2011 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 filtr siateczkowy w zbiorniku wygląda na nie uszkodzony.natomiast filtr paliwa jest na pewno od paliwa :icon_biggrin: kupiłem taki większy - Filtron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 A filtr paliwa masz papierowy, czy siateczkowy? Na pewno do benzyny?? natomiast filtr paliwa jest na pewno od paliwa :icon_biggrin: Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz? Pytam, czy od BENZYNY. Jeśli kupiłeś taki do ropy, to ma mniejszą skuteczność od filtra do benzyny. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Masz tu jak wyczyścić bak i go zabezpieczyć: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/145072-zbiornik-paliwa-komar/ Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz? Pytam, czy od BENZYNY. Jeśli kupiłeś taki do ropy, to ma mniejszą skuteczność od filtra do benzyny. na sto procent jest to filtr od benzyny :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.