Skocz do zawartości

Notorycznie pojawiający się syf w gaźnikach


fakir_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, po długich problemach z wysokim spalaniem, oraz z brakiem mocy, wziąłem się za czyszczenie i regulacje gaźników.

 

oto co zobaczyłem przed czyszczeniem:

http://img822.imageshack.us/img822/2104/09062011019.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/7616/img0455o.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/6899/img0456kn.jpg

http://img233.imageshack.us/img233/8203/img0457co.jpg

http://img545.imageshack.us/img545/6452/img0458hz.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/6238/img0459c.jpg

 

a to po czyszczeniu:

http://img854.imageshack.us/img854/7613/img0462x.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/8026/img0464td.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/2651/img0466oq.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/6577/img0467yx.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/7069/img0468bg.jpg

 

zbiornik paliwa także był wyczyszczony, ponieważ miał w środku rdzawy nalot, do czyszczenia użyłem preparatu "kret" i garści nakrętek m8.

nalot nie zszedł całkowicie ale jest o wiele lepiej.

 

oczywiście pierwsze co przed odpaleniem to założenie nowego filtra paliwa, oraz nowego filtra powietrza.

 

wszystko poskręcane jak trzeba, mieszanka ustawiona według serwisówki, synchronizacja i teraz silnik pracuje jak powinien, wkręca się szybciej na obroty, spalanie spadło znacznie - do takiego poziomu jaki powinien być.

 

problem w tym że jakieś 3 tyś km po czyszczeniu gaźników zajrzałem do wnętrza komory pływakowej i nagromadził się tam podobny osad jaki był poprzednio, ale nie w takiej ilości, jakieś 1/3 tego co na fotkach.

w innych komorach było podobnie.

 

i tu moje pytanie, co zostało skopane że gaźniki znów się zasyfiły?

tankuje na renomowanych stacjach, filtry nowe - powietrza "Hiflo Filtro" - paliwa "Filtron"

 

olać sprawe i cieszyć się końcówką sezonu, czy znów gaźniki na stół? :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem, to wiele osób poleca "kreta" do odrdzewiania zbiornika, po za tym jest filtr paliwa który zatrzymuje cały syf - a w zasadzie powinien

 

Masz rację ale chodziło im zapewne o zbiornik szamba :icon_biggrin:

szukaka się kłania a do zabezpieczenia przed dalszą korozją polecam....................znajdziesz w starym temacie

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem, to wiele osób poleca "kreta" do odrdzewiania zbiornika, po za tym jest filtr paliwa który zatrzymuje cały syf - a w zasadzie powinien

SPrawdź czy filtr w baku jest cały , siatka nie ma pęknięc , nie odłazi itp. Założe sie że tu tkwi problem , bo do kranika nie powinno sie tyle syfu przedowstawać.

 

A tak na marginesie - jezeli bak sie tak łuszczy to weź go wypierdol i zastąp czymś w lepszy stanie . Bedzie szybciej i w sumie taniej . Kranik tez możesz wywalić bo nijak nie widze drogi dla płatów rdzy jak przez rozwalone sito a to kwalifikuje go do wymiany.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień siateczkę w baku - nadawała się do czegoś, jak ją wyciągałeś?

 

A filtr paliwa masz papierowy, czy siateczkowy? Na pewno do benzyny??

Wymieniaj co jakiś czas filtr paliwa, po kilkau razach powinno się uspokoić.

No i miej w baku zawsze dużo paliwa.

 

Mam to samo w cebuli - trzy lata stała ze zbiornikiem pełnym polskiej benzyny. Siatka w baku zeżarta, membrany w kraniku zeżarte etc... Po wymianie krnaika i filtra wewnętrznego jeszcze kilka razy zmieniałem dodatkowy filtr paliwa. Pierwszy się zapchał po miesiącu.

Edytowane przez saska251

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A filtr paliwa masz papierowy, czy siateczkowy? Na pewno do benzyny??

 

 

 

natomiast filtr paliwa jest na pewno od paliwa :icon_biggrin:

 

 

Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz? Pytam, czy od BENZYNY. Jeśli kupiłeś taki do ropy, to ma mniejszą skuteczność od filtra do benzyny.

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...