baart Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Był tu kiedyś wątek koleżanki Poczatkujaca. Myślę, że nie zawadzi poczytać.Odnośnie dosiadu, to czy bliżej czy dalej to jest problem wtórny. Najpierw niech Cię ktoś nauczy siedzieć w ogóle. Później już sam dojdziesz do tego, gdzie - bo to się zmienia w zależności od sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti... Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Jeżeli manewrujesz w korku między samochodami z małą prędkością to uważam że lepiej siedzieć blisko baku a jeżeli już wyjedziesz poza zatłoczone miejsca to wygodniej jest siedzieć dalej, lepiej się jest składać w winkle. To takie moje spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczatkujacynub Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 rozumiem, a co z ta klameczka hamulca? tzn hamowanie dwoma palcami bla bla bla.. ale jak to jest na torze? czy wasze dwa palce zawsze znajduja sie na klamce hamulca przygotowane do hamowania? przez caly okres kiedy jezdzicie? i czy praktykowanie tego na publicznych drogach ma sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) Jak chcesz sobie na wlasne zyczenie pozostale paluszki przwkleszczyc przy hamowaniu to ja niemam przeciwskazan Aaaaaa, a gdy przez przykleszczenie palcow, klamka nie wywola max. nacisku / sily / cisnienia na pompe i droga hamowania Ci sie wydluzy a przezto dupniesz w cokolwiek to nazywa sie to selekcja naturalna. :crossy: Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti... Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 rozumiem, a co z ta klameczka hamulca? tzn hamowanie dwoma palcami bla bla bla.. ale jak to jest na torze? czy wasze dwa palce zawsze znajduja sie na klamce hamulca przygotowane do hamowania? przez caly okres kiedy jezdzicie? i czy praktykowanie tego na publicznych drogach ma sens? Na torze nie wypowiem się. Jednak jeżeli chodzi na drodze to jak najbardziej 2 palce na klamce, różnie się może dziać i jest o wiele szybsza reakcja , nie szukasz klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Na torze nie wypowiem się. Jednak jeżeli chodzi na drodze to jak najbardziej 2 palce na klamce, różnie się może dziać i jest o wiele szybsza reakcja , nie szukasz klamki. Roznie to sie moze dziac u mlodych :icon_mrgreen: Jezeli szukasz klamki to znaczy, ze masz ja zle ustawiona :icon_mrgreen: A tym ktorzy twierdza, ze lepiej kontroluja sytuacje dwoma palcami to widac, ze nigdy awaryjnie nie hamowali :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baart Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dodaj jeszcze, że nie mieli ABSu :icon_mrgreen:Aaa i nigdy nie zostali zaskoczeni nagłą potrzebą złapania klamki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dla mnie to zalezy od motocykla.Moj stary Triumph, ktory ledwie hamuje ( jeden zacisk 2 tloczkowy z przodu ) wymaga trzymania 2 palcow a dzwignia jest tak daleko ze nigdy ich nie przytrzasnie, dzieki temu od czasu do czasu moge "smoke a tire". W BMW palce bym sobie zmiazdzyl, poza tym nie ma takiej potrzeby bo hamulec lepszy i mimo pozniejszej reakcji hamuje bardziej efektywnie.Jedynym momentem niepewnym jest moment zmiany motocykli :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dodaj jeszcze, że nie mieli ABSu :icon_mrgreen:Aaa i nigdy nie zostali zaskoczeni nagłą potrzebą złapania klamki :icon_mrgreen: Zgadbnij z jaka srednia sila hamuje przecietny Schmidt, o Kowalskiego sie nieytam, bo bedzie jeszcze mniejsza :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Niemcy lepiej hamują i lepiej pokonują slalom, nawet wbrew fizyce .... Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baart Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Zgadbnij z jaka srednia sila hamuje przecietny Schmidt, o Kowalskiego sie nieytam, bo bedzie jeszcze mniejsza :icon_mrgreen: Zgodnie z Twoją teorią, to statystycznie ABS nie jest potrzebny. Więc bez sensu się upierać, że ma być :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Niemcy lepiej hamują i lepiej pokonują slalom, nawet wbrew fizyce .... Aby mowic cokolwiek o fuizyce to najpierw trzueba cokolwiek otym wiedziec :icon_mrgreen: Zgodnie z Twoją teorią, to statystycznie ABS nie jest potrzebny. Więc bez sensu się upierać, że ma być :icon_mrgreen: No nie dokonca, bo czasami trafiaja sie tacy ktorzy wbrew statystyki nadusza ja ( klamke )z sila pozwalajaca uzyskac hamowanie ze srednia ponad 10 m / 2 alewidze dyskusyja sie rozwyja a nikt nie odpowiedzial namoje pytanie ? To moze jednak u Was tak z ta fizyka nie do konca ? :icon_mrgreen: Pomiine juz fakt, ze prawo unijne nie przewiduje juz budowy motocykli bez ABS'u :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baart Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 No nie dokonca, bo czasami trafiaja sie tacy ktorzy wbrew statystyki nadusza ja ( klamke )z sila pozwalajaca uzyskac hamowanie ze srednia ponad 10 m / 2 To się zdecyduj, czy rozmawiamy konkretnie, czy statystycznie. Bo potem przyjdzie tu taki początkujący jeden z drugim, naczyta się się statystycznych dyrdymałów, a potem indywidualnie zrobi sobie krzywdę :icon_rolleyes: .Dobranoc :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) Aby mowic cokolwiek o fuizyce to najpierw trzueba cokolwiek otym wiedziec :icon_mrgreen: No nie dokonca, bo czasami trafiaja sie tacy ktorzy wbrew statystyki nadusza ja ( klamke )z sila pozwalajaca uzyskac hamowanie ze srednia ponad 10 m / 2 alewidze dyskusyja sie rozwyja a nikt nie odpowiedzial namoje pytanie ? To moze jednak u Was tak z ta fizyka nie do konca ? :icon_mrgreen: Pomiine juz fakt, ze prawo unijne nie przewiduje juz budowy motocykli bez ABS'u :icon_mrgreen: :Andrzeju, jakie wartości podajesz? 10metrów do kwadratu?Unia może sobie przepisy w D upę wsadzić. Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) To się zdecyduj, czy rozmawiamy konkretnie, czy statystycznie. Bo potem przyjdzie tu taki początkujący jeden z drugim, naczyta się się statystycznych dyrdymałów, a potem indywidualnie zrobi sobie krzywdę :icon_rolleyes: . W przeciwienstewie do Ciebie zawsze rozmawiam konkretnie :P Jest cos takiego jak statystyka i o nia pytam, bo pozniej czytam jakim to trzeba byc fachowcem i jaka posiadactechnike i umiejetnosci aby polozyc maszyne i niekontrolowanie uderzyc w cos co jest na drodze. Nie zapytam nawet czy robiles jekies teoretyczne doksztalcania, w tym kierunku :icon_mrgreen: pozdro ! :Andrzeju, jakie wartości podajesz? 10metrów do kwadratu?Unia może sobie przepisy w D upę wsadzić. Negatywne przyspieszenie podaje sie w wartosci merty na sekunde do kwadratu. Nie wszystko co robi unia jest do doopy, czasem i cos madrego wprowadza, tyle, ze obywatele z mentalnoscia na nie nigdy tego nie docenia. :crossy: Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.