Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Był tu kiedyś wątek koleżanki Poczatkujaca. Myślę, że nie zawadzi poczytać.

Odnośnie dosiadu, to czy bliżej czy dalej to jest problem wtórny. Najpierw niech Cię ktoś nauczy siedzieć w ogóle. Później już sam dojdziesz do tego, gdzie - bo to się zmienia w zależności od sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli manewrujesz w korku między samochodami z małą prędkością to uważam że lepiej siedzieć blisko baku a jeżeli już wyjedziesz poza zatłoczone miejsca to wygodniej jest siedzieć dalej, lepiej się jest składać w winkle. To takie moje spostrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, a co z ta klameczka hamulca? tzn hamowanie dwoma palcami bla bla bla.. ale jak to jest na torze? czy wasze dwa palce zawsze znajduja sie na klamce hamulca przygotowane do hamowania? przez caly okres kiedy jezdzicie? i czy praktykowanie tego na publicznych drogach ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sobie na wlasne zyczenie pozostale paluszki przwkleszczyc przy hamowaniu to ja niemam przeciwskazan

Aaaaaa, a gdy przez przykleszczenie palcow, klamka nie wywola max. nacisku / sily / cisnienia na pompe i droga hamowania Ci sie wydluzy a przezto dupniesz w cokolwiek to nazywa sie to selekcja naturalna.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, a co z ta klameczka hamulca? tzn hamowanie dwoma palcami bla bla bla.. ale jak to jest na torze? czy wasze dwa palce zawsze znajduja sie na klamce hamulca przygotowane do hamowania? przez caly okres kiedy jezdzicie? i czy praktykowanie tego na publicznych drogach ma sens?

 

Na torze nie wypowiem się. Jednak jeżeli chodzi na drodze to jak najbardziej 2 palce na klamce, różnie się może dziać i jest o wiele szybsza reakcja , nie szukasz klamki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na torze nie wypowiem się. Jednak jeżeli chodzi na drodze to jak najbardziej 2 palce na klamce, różnie się może dziać i jest o wiele szybsza reakcja , nie szukasz klamki.

 

Roznie to sie moze dziac u mlodych :icon_mrgreen:

 

Jezeli szukasz klamki to znaczy, ze masz ja zle ustawiona :icon_mrgreen:

 

A tym ktorzy twierdza, ze lepiej kontroluja sytuacje dwoma palcami to widac, ze nigdy awaryjnie nie hamowali :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to zalezy od motocykla.

Moj stary Triumph, ktory ledwie hamuje ( jeden zacisk 2 tloczkowy z przodu ) wymaga trzymania 2 palcow a dzwignia jest tak daleko ze nigdy ich nie przytrzasnie, dzieki temu od czasu do czasu moge "smoke a tire".

W BMW palce bym sobie zmiazdzyl, poza tym nie ma takiej potrzeby bo hamulec lepszy i mimo pozniejszej reakcji hamuje bardziej efektywnie.

Jedynym momentem niepewnym jest moment zmiany motocykli :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj jeszcze, że nie mieli ABSu :icon_mrgreen:

Aaa i nigdy nie zostali zaskoczeni nagłą potrzebą złapania klamki :icon_mrgreen:

 

Zgadbnij z jaka srednia sila hamuje przecietny Schmidt, o Kowalskiego sie nieytam, bo bedzie jeszcze mniejsza :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zgadbnij z jaka srednia sila hamuje przecietny Schmidt, o Kowalskiego sie nieytam, bo bedzie jeszcze mniejsza :icon_mrgreen:

 

Zgodnie z Twoją teorią, to statystycznie ABS nie jest potrzebny. Więc bez sensu się upierać, że ma być :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemcy lepiej hamują i lepiej pokonują slalom, nawet wbrew fizyce ....

 

Aby mowic cokolwiek o fuizyce to najpierw trzueba cokolwiek otym wiedziec :icon_mrgreen:

 

 

Zgodnie z Twoją teorią, to statystycznie ABS nie jest potrzebny. Więc bez sensu się upierać, że ma być :icon_mrgreen:

 

No nie dokonca, bo czasami trafiaja sie tacy ktorzy wbrew statystyki nadusza ja ( klamke )z sila pozwalajaca uzyskac hamowanie ze srednia ponad 10 m / 2

 

alewidze dyskusyja sie rozwyja a nikt nie odpowiedzial namoje pytanie ?

 

To moze jednak u Was tak z ta fizyka nie do konca ? :icon_mrgreen:

 

Pomiine juz fakt, ze prawo unijne nie przewiduje juz budowy motocykli bez ABS'u :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie dokonca, bo czasami trafiaja sie tacy ktorzy wbrew statystyki nadusza ja ( klamke )z sila pozwalajaca uzyskac hamowanie ze srednia ponad 10 m / 2

 

To się zdecyduj, czy rozmawiamy konkretnie, czy statystycznie. Bo potem przyjdzie tu taki początkujący jeden z drugim, naczyta się się statystycznych dyrdymałów, a potem indywidualnie zrobi sobie krzywdę :icon_rolleyes: .

Dobranoc :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aby mowic cokolwiek o fuizyce to najpierw trzueba cokolwiek otym wiedziec :icon_mrgreen:

 

 

No nie dokonca, bo czasami trafiaja sie tacy ktorzy wbrew statystyki nadusza ja ( klamke )z sila pozwalajaca uzyskac hamowanie ze srednia ponad 10 m / 2

 

alewidze dyskusyja sie rozwyja a nikt nie odpowiedzial namoje pytanie ?

 

To moze jednak u Was tak z ta fizyka nie do konca ? :icon_mrgreen:

 

Pomiine juz fakt, ze prawo unijne nie przewiduje juz budowy motocykli bez ABS'u :icon_mrgreen:

 

 

 

 

:Andrzeju, jakie wartości podajesz? 10metrów do kwadratu?

Unia może sobie przepisy w D upę wsadzić.

Edytowane przez lech N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To się zdecyduj, czy rozmawiamy konkretnie, czy statystycznie. Bo potem przyjdzie tu taki początkujący jeden z drugim, naczyta się się statystycznych dyrdymałów, a potem indywidualnie zrobi sobie krzywdę :icon_rolleyes: .

 

 

W przeciwienstewie do Ciebie zawsze rozmawiam konkretnie :P

 

Jest cos takiego jak statystyka i o nia pytam, bo pozniej czytam jakim to trzeba byc fachowcem i jaka posiadactechnike i umiejetnosci aby polozyc maszyne i niekontrolowanie uderzyc w cos co jest na drodze.

 

Nie zapytam nawet czy robiles jekies teoretyczne doksztalcania, w tym kierunku :icon_mrgreen:

 

pozdro !

 

:Andrzeju, jakie wartości podajesz? 10metrów do kwadratu?

Unia może sobie przepisy w D upę wsadzić.

 

 

Negatywne przyspieszenie podaje sie w wartosci merty na sekunde do kwadratu.

 

Nie wszystko co robi unia jest do doopy, czasem i cos madrego wprowadza, tyle, ze obywatele z mentalnoscia na nie nigdy tego nie docenia.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...