Skocz do zawartości

Jakie sredniej wielkosci auto w dieslu wybrac


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

racja dresowoz odpada - nie stac mnie na utrzymanie tego cuda mimo ze jak lata, to lata zajebiscie :D

 

seicento za male , musi miec 4/5 drzwi - buda wielkosciowo podobna do Golfa , Astry , P 306

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja dresowoz odpada - nie stac mnie na utrzymanie tego cuda mimo ze jak lata, to lata zajebiscie :D

 

seicento za male , musi miec 4/5 drzwi - buda wielkosciowo podobna do Golfa , Astry , P 306

ja mam butle w kole

a kolo w pokrowcu

potrzebujesz bagaznika? bierzesz kolo do srodka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pasażerów na dach :D i zima w gory :D

 

 

 

 

mysle o P306 , brzydkie toto , ale w kombi nawet nawet :D , ale najpredzej zapatruje sie na Xare w 2.0 HDI , chyba ze Audi trafie ladna.

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pasażerów na dach :D i zima w gory :D

 

 

 

 

mysle o P306 , brzydkie toto , ale w kombi nawet nawet :D , ale najpredzej zapatruje sie na Xare w 2.0 HDI , chyba ze Audi trafie ladna.

To po co pytasz?Wykluczyłeś niemal wszystko oprócz audi i francuzów ,to se któreś z nich kup i nie zawracaj gitary.Sorry za taki wpis ale trochę irytują mnie zapytania typu "co mam kupić ale nie proponujcie niczego oprócz vw i audi" :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co pytasz?Wykluczyłeś niemal wszystko oprócz audi i francuzów ,to se któreś z nich kup i nie zawracaj gitary.Sorry za taki wpis ale trochę irytują mnie zapytania typu "co mam kupić ale nie proponujcie niczego oprócz vw i audi" :/

 

zadalem tez pytanie o japoncach - zupelnie nie znam tych aut

 

 

 

 

 

co do tych opli , fiatow , skosnych w druga strone - kolega prowadzi swoj wlasny warsztat elektro-mechaniczny i gdyby nie owe marki umarl by z glodu...co dziwne audi i Francuzow tam nie widuje , a jak sa to raczej na pierdoly typu zamki czy naglosnienie. Powtarza ze skoda robiona jest z odpadkow po VW , a seat z odpadkow po skodzie :D

 

Octavi nie kupie za ta kase.

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz o p 306 w kombi, ja mam to - się wypowiem :) Samochód jest z rocznika 98, bezwypadkowy, co u nas rzadkość, więc blacha jest w super stanie (poza podłużnicami, które nie są w ocynku - nie wiem jak o ni to wykombinowali ;) ). Auto z silnikiem 16 8v, zagazowane pali na trasie 7.5-10l (to pierwsze to przy emeryckiej jeździe, drugie to ciśniecie prawie non stop autostradami z v 140 kmh)i jakieś 11-13 w mieście. Auto u mnie praktycznie bezawaryjne, mechanicznie nic się z nim nie dzieje, mam ponad 245tys przejechane, w tym 40tys moje. Miało remont zawieszenia przy 200 tys, i do tej pory w zawiechę nie poszło ani zł, co przy jeździe po Wrocławiu nie jest takie oczywiste :). Bagażnik masz dość duży, podłoga składa sie na płasko, samochód w środku jest wielkości audi a6 - mimo że z zew. nie wygląda. Standardowa przypadłość, to rozpinające się kostki poduszek pod siedzeniem, padająca tylna wycieraczka (ja swoją zabiłem w zimę, jak śnieg odgarniała) i wiecznie ufajdany silnik - ale to przy nim normalne. Moim zdaniem jak za te pieniądze, za które można go wyrwać, samochód jest godny polecenia, tym bardziej że jest nieporównywalnie wygodniejszy od niemców z tamtego okresu, z reszta jak jeździsz F to wiesz o czym mowa. Dość wysokie są ceny niektórych części zamiennych - bo model raczej u nas rzadki - w przypadku mojego rocznika np piastołożyska do kół tylnych, które są praktycznie nie do dostania (od 99 były mocowane piasty z wyjmowanymi łożyskami). Ogólnie miałem się go pozbywać, ale zdobył sobie tyle mojej sympatii, że jeszcze z 20-30tys zostanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...