Krookie Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Nie wiem co się dzieje, po przejechaniu 20/25km moto zaczyna mi się grzrać do tego stopnia że dochodzi już do czerwonej kreski, pluje płynem chłodniczym...Nie mam pojęcia dlaczego?? Płyn chłodniczy jest, olej dopiero co wymieniany...wiatrak chodzi... Mój motocykl to Honda vt500cco sprawdzać???co jest przyczyną tego co się dzieje ..?Będe wdzięczny za pomoc. Pozd Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 ' date=' pluje płynem chłodniczym...[/quote']W którym miejscu? Kiedy zmieniałeś płyn w chłodnicy? Zaczęło się nagle, czy wczesniej też były oznaki przegrzewania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krookie Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 płyn był zmieniany 2 miechy temu... a pluje pod wydechem, tzn: z prawej strony ida ku ziemi 2 rurki odprowadzające. jedna z nich prowadzi ze zbiornika wyrównczego (tak mi się wydaje). i w momencie kiedy temperatura rośnie... wylewa...właśnie z niej kiedy się zaczęło?szczerze mowiąc zrobiłem dopiero 500 km, wydaje mi się że było od początku, pierwszą długą trasę robiłem kiedy padał deszcz, czyli miał chłodzenie zewnętrzne, natomiast teraz kiedy jest ciepło - poprostu musze stawać... syf totalny.. Pozd kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Jak na mój gust, to układ chłodzenia jest zapowietrzony - w każdym bądź razie od tego zacząłbym sprawdzanie. Gorzej, jeżeli coś się przytkało. Jest to możliwe, jeżeli płyn nie był wymieniany przez dłuższy czas (ponad dwa lata). Czy poprzedni właściciel wspominał coś na ten temat? PSPo przestudzeniu maszyny zerknij bezpośrednio do chłodnicy (nie w zbiorniku wyrównawczym) na stan płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 czeeeeeniektore uklady chlodnicze trzeba odpowietrzac po wymianie plynu , moze w tym przypadku tez trzeba tak postapic :?: inna wersja to taka ze poprzedni wlasciciel jezdzil na jakims syfie i masz przytkana chlodnice :) inne mozliwosci mi raczej nie przychodza do glowy , no chyba ze termostat :?: pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 niektore uklady chlodnicze trzeba odpowietrzac po wymianie plynu ' date=' moze w tym przypadku tez trzeba tak postapic :?: [/quote']Tak trzeba postąpić w każdym przypadku po wymianie płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krookie Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 no dobra jednogłośnie chłodnica... hm... będę musiał do Pawła chyba podjechac bo sam sobie nie poradze-za zielony jeszcze jestem w te klocki..]nawet nie wiiem od czego mam zacząć.SYF.. bo tak chce jeżdzić....wrrrr :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Czesc. Mialem ten sam problem w moim Intruzie calkiem niedawno.Przyczyna byl zle odpowietrzony uklad chlodzacy (wczesniej wymienialem plyn) jak i zbyt uboga mieszanka (wymienialem gazniki). Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Podjedź, nie ma sprawy :-) - sprawdzę to dokładnie, bo każda chwila przegrzewania silnika jemu za specjalnie nie służy. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 A powiedzcie mi jak odpowietrza się chłodnice???? Opiszcie to??? Bo naprawde nie wiem i jestem ciekaw, w sumie powinno to zależeć od rodzaju zastosowanej pompy wodnej, gdyż są takie które gdy napotkają powietrze to przestają tłoczyć, natomist są takie którym nawet powietrze nie przeszkadza...ale co ja tu wypisuje... napiszcie jak to jest??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Odpowietrzanie polega na rozgrzaniu silnika aż do uruchomienia dmuchawy. Po przestudzeniu odkręcasz korek chłodnicy (nie zbiornika wyrównawczego) i sprawdzasz poziom płynu. Jeżeli jest za niski - dolewasz. Dla pewności mozna powtórzyć. Przez kilka dni trzeba kontrolować poziom płynu i ewentualnie uzupełnić. Innego sposobu nie znam (ale moze jeszcze jakiś jest). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 U mnie w weekend zona robila manewry na placu - dobre 1,5 godziny ale tylko pod koniec z dwa razy wlaczyl sie wentylator (przynajmniej sprawdzilem czy dziala :) - odglos jakbym w samochodzie siedzial :) )W poniedzialek na trasie z 12 km tez mi sie zalaczyl z dwa razy ale jakos pochlodzi temperatura spadnie i jest ok. Wiec chyba wszystko w porzadku jeszcze niczym nie plulo i wskazowka dochodzi maximum na 3/4 skaliMusze tez sprawdzic ile mam plynu czy nie musze dolac - Pawel jaki tam lales plyn ?Vlaad jak u Ciebie bylo w shadowce ? - czesto wentylator sie uruchamial w miescie w upal ? i do jakiej temperatury maxymalnie dochodzilo na wskazniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Dzieki vlaad za wytłumaczenie... teraz już będe wiedział W sumie wyobrażałem to sobie inaczej... no bo taj jak opisujesz to też robilem tylkoze nie zdawałem sobie sprawy z tego że ją odpowietrzam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Vlaad jak u Ciebie bylo w shadowce ? - czesto wentylator sie uruchamial w miescie w upal ? i do jakiej temperatury maxymalnie dochodzilo na wskazniku ?Podobnie jak u ciebie. U mnie były dwa wentylatory, ale drugi uruchamiał się bardzo rzadko, natomiast pierwszy prawie na każdych światłach (oczywiście w korkach i przy ok 30*C). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 W niektórych sprzetach jest odpowietrznik - robiłe oststnio GPX`a 750 i było takie coś. Wlewasz wtedy płyna tak długo, aż z odpowietrznika wyjdzie powietrze i pójdzier płyn. Potem po zagrzaniu silnika delikatnie go luzusze i patrzysz czy idzie płyn, czy powietrsze. Potem tak jak Vlaad pisał - po ostygnięci sprawdzasz płyn (nie tylko w zbiornoczku wyrównawczy, ale tez we wlewie). Uwierzcie mi, że motocykle to pikuś pod tym względem - W Renaultach są nawet 3 odpowietrzniki, w niektórych Fiatach 2 i jest trochę zabawy :-). POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.