Skocz do zawartości

Najdroższe motocykle świata...


Rekomendowane odpowiedzi

KLIK

Confederate B120 Wraith i Ncr M16 mi się podobają ale znalazłbym dużo innych za normalniejsze pieniądze.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku tych motocykli, dla kupującego nie ma znaczenia czy się im podobają, wystarczy że są najdroższe.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym sobie kupić tuzin różnych z serii.

Coś na szosę, jakiegoś bulgota, znaczy fałkę :icon_mrgreen:, coś w teren, coś z koszem i ... skuter Vespa, koniecznie biały, na deser.

 

Co Munch Mammuta to;

 

 

menulewe_biuroprojekt.gifstrzalka02.gifMünch Mammut 2000 strzalka02.gifSilnik Münch Mammut 2000

 

 

Münch Mammut 2000

Zasługuje na miano supermotocykla, i to nie ze względu na wygląd, ale również na osiągi i zaawansowaną technikę.

 

Produkowany w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim przez firmę Münch Motor Technik, Mammut jest ekskluzywnym motocyklem, którego wszystkie podzespoły wytwarzane są z najwyższej jakości materiałów i dostarczane przez najlepszych i najdroższych wykonawców. Owiewki, zbiorniki paliwa i błotniki wykonano z włókna węglowego, amortyzatory dostarcza szwedzka firma Ohlins, układ hamulcowy Spiegler, a osprzęt kierownicy - Magura.

 

 

 

mammut_01.jpg

 

 

Ojcami mmotocykla są Friedel Münch i Thomas Petsch.

Frieder Münch to konstruktor i pasjonat motocykli, swój pierwszy motocykl zbudował 35 lat temu. Konstrukcja ta przewyższała osiągami wszystko, co poruszało się wówczas na dwóch kołach. Produkowany w niewielkiej liczbie i bardzo drogi stał się maskotą milionerów, a teraz stare Munchy są nie lada gratką dla kolekcjonerów.

Thomas Petsch wspólnie ze znajomymi postanowił zrealizować swe marzenia i stworzył Mammutha. Już w założeniach miał to być motocykl o imponującej mocy i rozmiarach. Inżynier Konrad Czwordon z Ostrowa Wielkopolskiego pomógł urzeczywistnić plany Petscha i zaczął je realizować według koncepcji Friedela Muncha, uwzględniając trzydziestopięcioletni postęp techniczny.

Prototyp zbudowano w warsztacie Friedela Müncha w Laubach (Niemcy). Tam też zaprojektowano sylwetkę motocykla. Firma Munch Motor Technik przeprowadziła się do Ostrowa Wielkopolskiego i właśnie tam pod okiem Konrada Czwordona 15-osobowy zespół wytwarza supermotocykl Münch Mammutch 2000.

Wielkość produkcji przewidziana jest na 249 sztuk. Niemal wszystkie elementy motocykla wykonuje się ręcznie i sprawdza indywidualnie. Za każdy z podzespołów odpowiada technik przeprowadzający wszystkie niezbędne czynności montażowe.

 

 

Dane techniczne Münch Mammut 2000:

 

SILNIK

 

 

 

Typ silnika:

 

rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3

 

Rozrząd:

 

DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu

 

Stopień sprężania:

 

9,0:1

 

Moc maksymalna:

 

260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min

 

Maksymalny moment obrotowy:

 

386 Nm przy 3500 obr./min

 

Zasilanie:

 

wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka

 

PRZENIESIENIE NAPĘDU

 

 

 

Przełożenie wstępne:

 

koła zębate

 

Sprzęgło:

 

wielotarczowe, mokre

 

Skrzynia biegów:

 

6-stopniowa

 

Przeniesienie na tylne koło:

 

łańcuch zębaty typu 0-Ring

 

PODWOZIE

 

 

 

Rama:

 

podwójna rurowa

 

Zawieszenie:

 

widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym

 

Hamulec:

 

przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm

 

Ogumienie:

 

przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17

 

MASY I WYMIARY

 

 

Masa bez płynów:

 

354 kg

 

Rozstaw osi:

 

1540 mm

 

Wymiary:

 

2146x800x1033 mm

 

Wysokość siodła:

 

780 mm

 

Pojemność zbiornika paliwa:

 

780 mm

 

OSIĄGI

 

Prędkość maksymalna:

 

250 km/h (ograniczona elektronicznie)

 

 

Cena: 86 000 euro

 

Przy okazji.

W jego warsztacie produkują kosze do motocykli i można zamontować kosz do swego motka. za 10tys.zł.

Niestety, nie do każdego się da. Do, na ten przykład BMW ( nowszych ), niekoniecznie.

Edytowane przez Zbycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym pierwszym linku najbardziej podoba mi się pierwszy najtańszy Confederate B120 Wraith. Jeździ się pewnie na tym fatalnie, ale wygląda odlotowo i chyba jako jedyny nie straci klasy jeśli się zakurzy. Strasznie nie lubię polerowanych chromów, nawoskowanego lakierów, wypucowanych kombinezonów i nawazelinowanych zwieraczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co Munch Mammuta to;

 

Az sie Mamutem zainteresowałem. Jak poczytałem parametry to mi przychodzi na myśl fura wsadzona na 2 koła. 354kg!? Co to ku*wa jest ? Armatura czy sport ?

Jak już 2 litry są w piecu to ze 340KM by się przydało , a i tak kW/kg nie wyglądał by jakoś zajebiście na tle seryjnej skośnej konkurencji .

Siąść i wpie**olić karbonowe profile gdzie popadnie to nie sztuka - to musi miec jeszcze jakiś sens , tutaj go nie widze. Troche jak klekoty i rozrząd desmo - skośni juz dawno osiągneli lepsza kontrole nad zaworami przy pomocy klasycznych sprężyn , no , ale co kto lubi - po prostu charakter.

 

Sa jakies maszyny które prezentują się wybitnie jezeli chodzi o osiągi , relacje kW/kg i inne walory jezdne oraz uzyte technologie , ale nie tylko dla sztuki ? No i oczywista mają mieć w miare łagodny sposób prezentacji mozliwości , zadnego torowego charakteru . No i zgodnie z tematem - cena mało istotna.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam swego czasu myslalem nad tym Y2K, tutaj opisali jako MTT Turbine Streetfighter (kolega, co pisal artykul chyba nie wie co to streetfighter...), ktory wcale nie kosztuje tyle, co napisali. Tak czy inaczej postanowilem kupic mieszkanie w Anglii. Aha, MV Agusta chyba tez nie stoi 120 tysiecy dolarow.

Edytowane przez Sestorme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektore z tych motongow to troche jak twory Picassa,niewiadaomo czy to motocykl czy wehikul czasu ... jako ze nie jestem wielkim fanem sztuki dla sztuki nie kupilbym tego nawet za polowe ceny nawet gdyby mnie bylo na to stac.

 

Az sie Mamutem zainteresowałem. Jak poczytałem parametry to mi przychodzi na myśl fura wsadzona na 2 koła. 354kg!? Co to ku*wa jest ? Armatura czy sport ?

Jak już 2 litry są w piecu to ze 340KM by się przydało , a i tak kW/kg nie wyglądał by jakoś zajebiście na tle seryjnej skośnej konkurencji .

Siąść i wpie**olić karbonowe profile gdzie popadnie to nie sztuka - to musi miec jeszcze jakiś sens , tutaj go nie widze. Troche jak klekoty i rozrząd desmo - skośni juz dawno osiągneli lepsza kontrole nad zaworami przy pomocy klasycznych sprężyn , no , ale co kto lubi - po prostu charakter.

 

Sa jakies maszyny które prezentują się wybitnie jezeli chodzi o osiągi , relacje kW/kg i inne walory jezdne oraz uzyte technologie , ale nie tylko dla sztuki ? No i oczywista mają mieć w miare łagodny sposób prezentacji mozliwości , zadnego torowego charakteru . No i zgodnie z tematem - cena mało istotna.

 

tak bo liczy sie tylko KW/KM ... a zobacz sobie moment obrotowy ... zreszta mammut to motocykl z lat 2000 i w tym okresie to bylo cos ala dzisiejszy BossHoss.Zreszta to naked ... ile ty bys chcial jechac nakedem ze potrzeba Ci wiecej niz 260 KM?? ALe moment obrotowy sprawia ze pewnie przyspieszenie ma nieziemskie w kazdym zakresie predkosci.

 

Dla porownania silnik japoncow o pojemnosci 1800 (vtx) zaledwie 200 ccm mniej od mamuta ma "tylko" 163 NM @3000 rpm.A w mamucie jest 386 NM @ 3500 RPM w scigaczach masz jakies 120 NM @10000 RPM (w tysiakach) srednio.Dodatkowo napewno ma lepiej zestrojaną trakcje od BossHOssa i lepsze oponki.Wiec to cos ala rakieta na 2 kolach i pocieszajaca mysl ze Polak cos tam wniosl do konstrukcji a i wyglad ma zajebisty wiec podsumowujac ...

Dobry sprzet lepszy od tych z tego artu na onecie :P

Edytowane przez howar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos Mammuta - wychodzi na to że turbo chodzi na niskich obrotach a w miare ich wzrostu jest "odłączane " ? Czy jak ? Bo tak wysoki moment przy 3500obr/min nie może sie brac z samej 2 litrowej konstrukcji . A jezeli to silnik ąż tak niskoobrotowy to musi sie wkrecać na obroty z dynamiką czołgu :bigrazz:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile może kosztować Honda NR750 dopiero co wyjęta z "kartonu".

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...