_Monter_ Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 KLIKConfederate B120 Wraith i Ncr M16 mi się podobają ale znalazłbym dużo innych za normalniejsze pieniądze. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) W sumie tylko ze 3 mi się tam tak naprawdę podobały. Wolę te po normalnych cenach :D BMW 1000RR miażdży cycki Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 W przypadku tych motocykli, dla kupującego nie ma znaczenia czy się im podobają, wystarczy że są najdroższe. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Wolałbym sobie kupić tuzin różnych z serii.Coś na szosę, jakiegoś bulgota, znaczy fałkę :icon_mrgreen:, coś w teren, coś z koszem i ... skuter Vespa, koniecznie biały, na deser. Co Munch Mammuta to; Münch Mammut 2000 Silnik Münch Mammut 2000 Münch Mammut 2000 Zasługuje na miano supermotocykla, i to nie ze względu na wygląd, ale również na osiągi i zaawansowaną technikę. Produkowany w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim przez firmę Münch Motor Technik, Mammut jest ekskluzywnym motocyklem, którego wszystkie podzespoły wytwarzane są z najwyższej jakości materiałów i dostarczane przez najlepszych i najdroższych wykonawców. Owiewki, zbiorniki paliwa i błotniki wykonano z włókna węglowego, amortyzatory dostarcza szwedzka firma Ohlins, układ hamulcowy Spiegler, a osprzęt kierownicy - Magura. Ojcami mmotocykla są Friedel Münch i Thomas Petsch. Frieder Münch to konstruktor i pasjonat motocykli, swój pierwszy motocykl zbudował 35 lat temu. Konstrukcja ta przewyższała osiągami wszystko, co poruszało się wówczas na dwóch kołach. Produkowany w niewielkiej liczbie i bardzo drogi stał się maskotą milionerów, a teraz stare Munchy są nie lada gratką dla kolekcjonerów. Thomas Petsch wspólnie ze znajomymi postanowił zrealizować swe marzenia i stworzył Mammutha. Już w założeniach miał to być motocykl o imponującej mocy i rozmiarach. Inżynier Konrad Czwordon z Ostrowa Wielkopolskiego pomógł urzeczywistnić plany Petscha i zaczął je realizować według koncepcji Friedela Muncha, uwzględniając trzydziestopięcioletni postęp techniczny. Prototyp zbudowano w warsztacie Friedela Müncha w Laubach (Niemcy). Tam też zaprojektowano sylwetkę motocykla. Firma Munch Motor Technik przeprowadziła się do Ostrowa Wielkopolskiego i właśnie tam pod okiem Konrada Czwordona 15-osobowy zespół wytwarza supermotocykl Münch Mammutch 2000. Wielkość produkcji przewidziana jest na 249 sztuk. Niemal wszystkie elementy motocykla wykonuje się ręcznie i sprawdza indywidualnie. Za każdy z podzespołów odpowiada technik przeprowadzający wszystkie niezbędne czynności montażowe. Dane techniczne Münch Mammut 2000: SILNIK Typ silnika: rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3 Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu Stopień sprężania: 9,0:1 Moc maksymalna: 260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 3500 obr./min Zasilanie: wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka PRZENIESIENIE NAPĘDU Przełożenie wstępne: koła zębate Sprzęgło: wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów: 6-stopniowa Przeniesienie na tylne koło: łańcuch zębaty typu 0-Ring PODWOZIE Rama: podwójna rurowa Zawieszenie: widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym Hamulec: przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm Ogumienie: przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17 MASY I WYMIARY Masa bez płynów: 354 kg Rozstaw osi: 1540 mm Wymiary: 2146x800x1033 mm Wysokość siodła: 780 mm Pojemność zbiornika paliwa: 780 mm OSIĄGI Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie) Cena: 86 000 euro Przy okazji.W jego warsztacie produkują kosze do motocykli i można zamontować kosz do swego motka. za 10tys.zł.Niestety, nie do każdego się da. Do, na ten przykład BMW ( nowszych ), niekoniecznie. Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prunus Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 BMW 1000RR miażdży cycki Eeee... bez przesady :wink: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 wszystko to pikus, to byloby za 20 lat non plus ultra http://www.google.de/search?hl=de&biw=1344&bih=606&q=neander+1400+turbodiesel&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&wrapid=tlif131334661614510&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 są i droższe motocykle np.:http://www.bikeexif.com/worlds-most-expensive-motorcycle Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 ale to jest pewnie z danych zebranych przez autora, wrzucił co znalazł. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 W tym pierwszym linku najbardziej podoba mi się pierwszy najtańszy Confederate B120 Wraith. Jeździ się pewnie na tym fatalnie, ale wygląda odlotowo i chyba jako jedyny nie straci klasy jeśli się zakurzy. Strasznie nie lubię polerowanych chromów, nawoskowanego lakierów, wypucowanych kombinezonów i nawazelinowanych zwieraczy. Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Co Munch Mammuta to; Az sie Mamutem zainteresowałem. Jak poczytałem parametry to mi przychodzi na myśl fura wsadzona na 2 koła. 354kg!? Co to ku*wa jest ? Armatura czy sport ?Jak już 2 litry są w piecu to ze 340KM by się przydało , a i tak kW/kg nie wyglądał by jakoś zajebiście na tle seryjnej skośnej konkurencji .Siąść i wpie**olić karbonowe profile gdzie popadnie to nie sztuka - to musi miec jeszcze jakiś sens , tutaj go nie widze. Troche jak klekoty i rozrząd desmo - skośni juz dawno osiągneli lepsza kontrole nad zaworami przy pomocy klasycznych sprężyn , no , ale co kto lubi - po prostu charakter. Sa jakies maszyny które prezentują się wybitnie jezeli chodzi o osiągi , relacje kW/kg i inne walory jezdne oraz uzyte technologie , ale nie tylko dla sztuki ? No i oczywista mają mieć w miare łagodny sposób prezentacji mozliwości , zadnego torowego charakteru . No i zgodnie z tematem - cena mało istotna. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Ja tam swego czasu myslalem nad tym Y2K, tutaj opisali jako MTT Turbine Streetfighter (kolega, co pisal artykul chyba nie wie co to streetfighter...), ktory wcale nie kosztuje tyle, co napisali. Tak czy inaczej postanowilem kupic mieszkanie w Anglii. Aha, MV Agusta chyba tez nie stoi 120 tysiecy dolarow. Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez Sestorme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość howar Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) niektore z tych motongow to troche jak twory Picassa,niewiadaomo czy to motocykl czy wehikul czasu ... jako ze nie jestem wielkim fanem sztuki dla sztuki nie kupilbym tego nawet za polowe ceny nawet gdyby mnie bylo na to stac. Az sie Mamutem zainteresowałem. Jak poczytałem parametry to mi przychodzi na myśl fura wsadzona na 2 koła. 354kg!? Co to ku*wa jest ? Armatura czy sport ?Jak już 2 litry są w piecu to ze 340KM by się przydało , a i tak kW/kg nie wyglądał by jakoś zajebiście na tle seryjnej skośnej konkurencji .Siąść i wpie**olić karbonowe profile gdzie popadnie to nie sztuka - to musi miec jeszcze jakiś sens , tutaj go nie widze. Troche jak klekoty i rozrząd desmo - skośni juz dawno osiągneli lepsza kontrole nad zaworami przy pomocy klasycznych sprężyn , no , ale co kto lubi - po prostu charakter. Sa jakies maszyny które prezentują się wybitnie jezeli chodzi o osiągi , relacje kW/kg i inne walory jezdne oraz uzyte technologie , ale nie tylko dla sztuki ? No i oczywista mają mieć w miare łagodny sposób prezentacji mozliwości , zadnego torowego charakteru . No i zgodnie z tematem - cena mało istotna. tak bo liczy sie tylko KW/KM ... a zobacz sobie moment obrotowy ... zreszta mammut to motocykl z lat 2000 i w tym okresie to bylo cos ala dzisiejszy BossHoss.Zreszta to naked ... ile ty bys chcial jechac nakedem ze potrzeba Ci wiecej niz 260 KM?? ALe moment obrotowy sprawia ze pewnie przyspieszenie ma nieziemskie w kazdym zakresie predkosci. Dla porownania silnik japoncow o pojemnosci 1800 (vtx) zaledwie 200 ccm mniej od mamuta ma "tylko" 163 NM @3000 rpm.A w mamucie jest 386 NM @ 3500 RPM w scigaczach masz jakies 120 NM @10000 RPM (w tysiakach) srednio.Dodatkowo napewno ma lepiej zestrojaną trakcje od BossHOssa i lepsze oponki.Wiec to cos ala rakieta na 2 kolach i pocieszajaca mysl ze Polak cos tam wniosl do konstrukcji a i wyglad ma zajebisty wiec podsumowujac ...Dobry sprzet lepszy od tych z tego artu na onecie :P Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez howar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Apropos Mammuta - wychodzi na to że turbo chodzi na niskich obrotach a w miare ich wzrostu jest "odłączane " ? Czy jak ? Bo tak wysoki moment przy 3500obr/min nie może sie brac z samej 2 litrowej konstrukcji . A jezeli to silnik ąż tak niskoobrotowy to musi sie wkrecać na obroty z dynamiką czołgu :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Ciekawe ile może kosztować Honda NR750 dopiero co wyjęta z "kartonu". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.