Barnaby Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 w Vmaxie kumpla okazało się że jest trochę więcej do zrobienia, między innymi do wymiany łańcuchy rozrządu. i teraz pytanie:manual pokazuje, że wałki rozrządu są ustawione jednakowo na obu cylindrach, jednak u niego jest tak, ze markery na wałkach cylindra przedniego są po lewej stronie a tylnego po prawej.po ustawieniu wg manuala, czyli na T1 markery na znacznikach tylnego cylindra i na T2 markery na znacznikach przedniego silnik chodzi...dziwnie. mam wrażenie takie, jakby gubił zapłony, chodzi twardo. jest znaczna różnica do mojego vmaxa. czy w serwisówce jest jakiś błąd, czy tak powinno być jak napisałem wyżej? i markery to oczywiście te znaki na górze a nie na bokach wałków? dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Sprawdź też, czy nie założono odwrotnie kół zębatych, czy nie zamieniono przy tym wałków itp. http://webservices.motorsportdealers.com/parts/partImages/YAM/2/MCY/1994/VMX12F_FC/IMAGES/CAMSHAFT_-_CHAIN.Gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Moze to pomoze w rozwiazaniu problemu...Service-Manual reassembly.pdfService-Manual.pdf.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 (edytowane) popieprzona maszyneria ta Yamaha.... :D w hondach jest prościej. odpowiedz:po ustawieniu tylnych cylindrów na T1 należy obrócić wałem nie do T2 tylko o 360stopni + bodajże 35 (do T2). :Dkolega przesunął wał z T1 na T2 bez tego pełnego obrotu i stąd problem. a markery na przednich cylindrach są po lewej stronie a na tylnych po prawej. :D Edytowane 18 Sierpnia 2011 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wszystko sie zgadza. Dziwne, że to wszystko chciało chodzieć :). Tak na marginesie - zawsze (a szczególnie w każdej V-ce) warto upewnić się przed rozebraniem rozrządu "co i jak", obrócić silnikiem kilka razy, posprawdzać znaki, zapamiętać, zapisać, jeśli trzeba zrobić zdjęcie czy własne znaki. Może ktoś powiedzieć, że przesadzam, ale nie raz taka trochę upierdliwa procedura uprościła mi robotę. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 zgadzam sie ze nie ma to jak przed rozebraniem przyjrzec sie wszystkiemu i zrobic swoje znaki.Wtedy nie ma mowy o poprzestawianym rozrzadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Niemiec Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Witam. Mam duży problem z ww. rozrządem. Nie rozumiem w jaki sposób mam to ustawić. W silniku rzędowym ustawienie rozrządu nie stanowi dla mnie wyzwania, lecz nigdy wcześniej nie ustawiałem V i nie do końca rozumiem co chce ode mnie serwisówka. Składał ktoś wcześniej ten rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Witam. Mam duży problem z ww. rozrządem. Nie rozumiem w jaki sposób mam to ustawić. W silniku rzędowym ustawienie rozrządu nie stanowi dla mnie wyzwania, lecz nigdy wcześniej nie ustawiałem V i nie do końca rozumiem co chce ode mnie serwisówka. Składał ktoś wcześniej ten rozrząd?Jest temat o ustawieniach tego rozrządu,ale nie mogę go tu wkleić- poszukaj w wyszukiwarce pt. rozrząd V-MAX. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.