michoa Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) eśli nie odpowiada ci "dzikość" dwusuwa (czyli moc dopiero w górnych partiach obrotów) to najlepszym wyborem będzie NX 250 lub bardziej terenowa XR 250 akurat dt jest dzika jak 80 letnia sparaliżowana babcia :D jak przy zaworze wydechowym nie grzebał jakiś wiejski majster to oddaje moc dosyć liniowo, strzału mocy w momencie kiedy wpada w rezo nie czuć prawie wcale, chyba że ma jakiś tuning np wydech gianelli.... dzika jest crm albo rx, tu amator może sie zrazić brakiem dołu i narowistością, ale nie dt.... spalania też nie ma co sie bać jak sie normalnie jeździ pali te 5/100....serwisu w zasadzie nie ma w tym motocyklu-pilnować oleju w dozowniku, raz na rok olej w skrzyni, czasem jakiś filtr, opony enduro stykają na 3 pokolenia, kostka na rok przy mega ostrym pałowaniu do nawet 2 spokojniej, napęd podobnie.... Jeszcze nie widziałem 2T na wtrysku :blink: aprilla sr50 ditech choćby..... Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Co do tej DT to latałem LC2 a to ta sama konstrukcja i jak się go wkręciło to całkiem nieźle szedł w górnych partiach, ale dzikość specjalnie wziałem w nawias, żeby dziewczę skumało o co chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 @ latirider - Yamaha WR 125 oraz 250 niestety za wysokie :/ 910 mm oraz 930 mm również w wersji R i X Może można coś obniżyć muszę się zorientować :) WR250R można obniżyć o 2 cm bez żadnych kosztów (na półkach przedniego widelca i śrubą na amortyzatorze tylnim). Kolejne 4 cm to już zakup kitu http://www.motorcycleloweringlinks.com/index.php?content=yamaha-lowering-link-wr250xrCoś na pewno da się jeszcze urwać u tapicera, przerabiając siedzenie. Motocykl waży chyba 134 kg, więc weź to pod uwagę. Poza tym, nie bardzo jest się do czego przyczepić. Zawieszenie (szczególnie przód) jest solidne i da radę nawet w dość trudnym terenie (ale bez wielkich skoków). Dużą zaletą jest wtrysk i spore przebiegi między przeglądami (olej 6 tys, zawory 42 tys :notworthy:. Zbiornik nie jest zbyt duży, ale te 160-180 km da się zrobić w lekkim terenie. Silnik wybitnie lubi wysokie obroty i dopiero przy nich pojawia się przewaga osiągów nad KLX 250. Mam WR-kę od 1,5 roku i jak na mój temperament terenowy jest idealna :) Jak masz jakiś pytania, to wal śmiało. Jeszcze nie widziałem 2T na wtrysku :blink: Aprilia SR 50 "Di-Tech" i któraś Vespa Piaggio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagienka Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 O... dzięki chłopaki za odpowiedzi... znów będę miała co robić w pracy :icon_biggrin: Teraz muszę przeanalizować dane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 O... dzięki chłopaki za odpowiedzi... znów będę miała co robić w pracy :icon_biggrin: Teraz muszę przeanalizować dane :) Bagienko, to ja jeszcze coś dopiszę :) Nie dawno przerabiałem temat z moją dziewczyną, wzrost jak twój. I po długich poszukiwaniach, nieprzespanych nocach, liczba przeczytanych tematów ogromna - znaleźliśmy i zdecydowaliśmy ! Yamaha XT 125 , rok 2005. Troszke waży, bo ok 115-120 kg, ale jest w miarę niska, silnik 4T chodzi baaaaardzo fajnie, jak się pociśnie to naprawdę jak dla dziewczyny początkującej fajna jazda, mi się udało na koło podnieść bez większych problemów :) Pozatym bardzo elastyczny fajny silniczek.O ten motorek wystarczy trochę dbać i jest praktycznie bezobsługowy. Oczywiscie modele zazwyczaj są z lampami itd, wszystko co potrzebne do zarejestrowania :)No i oczywiście ładny i zgrabny. Jeździ już 3 miesiące i zero gleb, a 90% jazdy to enduro :) A zaczynała od umiejętności ... rowerowych :) Pozdr i powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagienka Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 @ banan8 - Tych nieprzespanych nocy to chyba jeszcze parę przede mną :wink: zanim dokonam wyboru.Yamaha XT 125 jest na mojej liście "życzeń" Nadal gryzę się z wyborem między nowym a używką.Widzę że większość z was jest z DUŻYCH miast lub okolic, a ja mam ten problem że mieszkam "na końcu świata" i do najbliższego pożądanego serwisu mam jakieś 100 km. Więc nie chciałabym zaglądać tam za często. Naprawy u "Pana Zdzisia" odpadają... bo ja kompletnie się nie znam na tych sprawach i po prostu boję się... wolę serwis renomowany, polecany, sprawdzony itp. banan8 widzę że jesteś posiadaczem KLX 250 a który rocznik? Mój mężulek jeżdzi KLX 250 2009 r. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wiesz, z nowym to jest tak jak z samochodem z salonu, może wymagać obowiązkowych wizyt w serwisie (z racji gwarancji itp.), aczkolwiek nie odradzam bo nowe to wiadomo nowe :) A z używką juz troszke inaczej w tej kwestii :)Ja też długo szukałem, zarowno dla Kobietki jak i dla mnie, bo nie ukrywam że ciężko znaleźć coś młodego i zarazem w dobrym stanie (bo po co sprzedawać coś młodego i w dobrym stanie?) ;) , często są jakieś wady które sprzedawca ukrywa. Miałem i takei sytuacje że jechałem ponad 400 km z przyczepką, przyjeżdzam, a motor katastrofa (oczywiście wizualnie wszystko cacy), telefonicznie zapewnienia były że chodzi jak igiełka.... a na miejscu nóż w kieszeni otwierał się... No ale bywa, takie czasy mamy. Mój KLX jest z 2006 roku i mam go od kilkunastu dni :) Więc bardzo chętnie nawiązałbym kontakt z "mężulkiem" by napisał mi jak najwięcej o tym własnie modelu :) Ja osobiście za wiele o nim nie wiem, bo dłuuugo szukałem suzuki drz lub yamahy wr i o tych motocyklach trochę czytałem. Przez przypadek padło na KLXa i jestem naprawdę bardzo zadowolony :) Mam nadzieje że Twoja połówka także :) Daj znać jaki stan wiedzy posiada Twój mąż :) może ma instrukcje, lub jakieś ciekawe informacje dotyczące tego własnie modelu :) Chętnie podzielę się tym, czego sam się dowiedziałem przez ten krotki okres odkąd go mam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Jeszcze jedno mi przyszło do głowy - może coś takiego ? http://www.motocykl-online.pl/testy/Yamaha_Tricker_2005 chyba już nie produkują, ale może jakaś dobra używka się trafi. Wygląda trochę nietypowo, ale z tego co piszą, to bardzo przyjemna zabawka. Edit o nawet jednego fajnego znalazłem http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149424118&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=tricker&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1 Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez TomekL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A nie lepiej poszukaj czegoś bardziej popularnego co by nie było później problemu z odsprzedażą ? Taka wr-ka albo klx będzie dobrym wyborem, a jak się nie boisz używanego sprzętu to podcziwa yamaha dt 125, na dwusuwie ładnie nauczysz się operowania sprzęgłem i hamulcami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 DT 125 nie ma co więcej kombinować. Moto sprawdzone chyba przez każdego. Tanie w zakupie i eksploatacji. Prosty silnik przy którym byś się nawet nauczyła jakiejś obsługi. Bo jak chcesz posiadać brudasa to wypada podstawowe rzeczy samemu porobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Bagienko, i jak poszukiwania? :) udało się zakupić wymarzone moto? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagienka Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Witam wszystkich ponownie... po długiej przerwie milczenia! banan8 - Poszukiwania motorku na razie zostały przerwane ze względu na stan błogosławiony poszukującej :)Myślę że do tematu wrócimy w przyszłym roku, a może zakupimy moto po Nowym Roku, może będzie jakaś wyprzedaż modeli 2011.Nadal myślę o KLX125... no zobaczymy!A co do Twojego pytania o stan wiedzy mego mężulka, to niestety jest ona bardzo, bardzo skromna. Posiadamy instrukcje w formie papierowej, która była dołączona do moto, więc gdybyś był zainteresowany jakimś działem to mogę zrobić scan. Pozdrawiam wszystkich miłośników jednośladów! P.S. Zgadzam się z bartkiem85 "jak chcesz posiadać brudasa to wypada podstawowe rzeczy samemu porobić" - więc trochę nauki przede mną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radez9 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 wreszcie ktoś wziął się poważnie za zbudowanie moto enduro dla początkujących, który:- jest nowoczesny !!!- lekki 99kg !!- niski 88cm- ma rozrusznik- nie obrywa rąk - niecałe 30km idealny dla dziewczyn ! Mowa o KTM Freeride 350. Niestety to nowość 2012 więc na tanią używkę trzeba bedzie poczekać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_FE400e Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 ja to bym poszedł do kogoś co ma szprzęt koło 50KM i powiedział "ej Ziom, daj się furnąć" i spróbował się bujnąć delikatnie dodając gazu. jakby mi się to podobało to kupiłbym taki sam i co noc kładąc się spać myślałbym ile jeszcze w tym moto jest piekła które na mnie czeka :D :D ale w Twoim konkretnym przypadku (odpowiadasz za więcej niż jedno życie) to stawiałbym jednak na 125 ale 2t. mały, lekki i z przypirdem :) tylko dżwięk taki trochę wk...jący :D pozdro. zapomniałem dodać :Dna YOUTUBE jest pełno filmów pokazujących ludzi, którzy ŹLE wybrali swój pierwszy motocykl enduro :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=nejPtLmAsQQ&feature=related pozdrwiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rowermojezycie_pl Opublikowano 9 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2023 Siema! Jako że temat wisi wysoko w wyszukiwarce google to dodamy coś od siebie. Niech sobie niska dziewczyna trafi na odpowiednie lekkie enduro. EnduroSherco TY125 Classic Long Ride Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.