saska251 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 dżizas...... :banghead: Masz zdjąć wężyk podciśnienia z kranika i go zaślepić. Potem sprawdź, czy z kroćca podciśnienia W KRANIKU nie sączy się paliwo. PRawdopodobnie będzie się sączyć, więc na ten krociec załóż KAWAŁEK INNEGO WĘŻYKA, który też zaślepisz....Wtedy odpal motur i patrzaj co się dzieje... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Lekko cieknie. Oto fota po tescie: Kranik wyglada tak: dochodzily do niego trzy wezyki, dwa grubsze, odpowiednio do pierwszego i drugiego gaznika, i do trzeciego oraz czwartego. Cienszy, on podcisnienia konczyl na drugim gazniku. Teraz tak: To, co zaznaczylem kolkiem nie bylo do niczego podlaczone, rozumiem, ze tak raczej byc nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie wiedzialem ze praca mechanikow w jukeju polega na mowieniu klientom co maja zrobic. Ten typ nie moze tego sprawdzic? Czy nie potrafi? Czy o co chodzi? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Narazie to ja chce wiedziec, co trzeba zrobic, powidzmy, ze odrabiam lekcje, a potem bede wozic do mechanikow. Ewentualnie to, co moge samemu zrobic, chce zrobic sam. Poducze sie czegos, chyba ze czara goryczy sie przeleje duzo szybciej niz sie spodziewam, to liczba tematow w Chwale sie zwiekszy sie o jeden :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Podbijam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 to nie podbijaj, tylko idź do garażu i zrób tak jak ci powiedziałem.Wężyk podciśnienia zdejmujesz z kranika, zaslepiasz śrubką. Na krocieć podciśnienia w kraniku zakładasz taki sam (NIE TEN SAM, TYLKO TAKI SAM) wężyk, zaślepiony śrubką. Kranik ustawiasz na PRI i odpalasz motur. Na zdjeciu nie widzę dwóch kroćców zasilających, widzę tylko jeden. Ten mały na kraniku to jest podciśnienie - z niego nie ma się prawa sączyć benzyna. Jak się sączy, to musisz kupić reperaturkę kranika. Ta zakrzywiona rurka to odpowietrzenie. Tam tylko wężyk sobie podłącz i wypuść go gdzieś pod podwozie. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Odpalilem i moto oddalo benzyne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 To znaczy co sie stalo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 No, jak odpalilem na ssaniu to silnik wyplul cale paliwo. Zrobilem dokladnie jak saska pisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Tzn , zbiornik ? Może po koleji .Kranik podciśnieiowy przy zbiorniku . (to jest to urządzonko z 2 wypustami na węzyki) . 1. Załóz cieńki węzyk podciśnienia , kranik w pozycji RES lub ON (zalezy od ilości paliwa), bak w pozycji jak na moto , wlew otwarty, i zassaj podciśnienie . Powinno poleciec paliwo z drugiego wypuustu na grubszy wąż . Jeżeli nie czujesz wachy między zębami a paliwo nie leci - coś zatyka kranik lub tłoczek membrany zakleszczył się w otworze przepustowym (wewnątrz kranika) .Jezeli poczujesz wachę - zestaw naprawczy kranika w którego skład wchodzi membrana , uszczelka i oring . Po wymianie wszysko wróci do normy .2. Drugi test - ustaw bak w pozycji jak na moto , wlew otwarty i przekręć kranik na PRI - powinno polecieć paliwo , jak nie leci - do czyszczenia wnętrze kranika . Odpowietrzeni zbiornika - to prawdopodobnie ta większa częśc przyłatana do blachy zbiornika z jednym wypustem1. Jezeli kranik działa jak nalezy (tzn. po zassaniu podciśnieia leci paliwo pełnym przekrojem rurki ) Ustaw bak jak na moto , tym razem wlew zamknij , ustaw kranik na PRI , jezeli po minucie nie przestanie lecieć to odpowietrzenie baku działa jak należy . Jezlei nie - czeka ce wymiana baku albo wircenie dziurki gdzieś w korku . Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Zamowilem nowy kranik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.