Skocz do zawartości

Gazniki runda druga


Gość Sestorme
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dżizas...... :banghead:

 

 

Masz zdjąć wężyk podciśnienia z kranika i go zaślepić. Potem sprawdź, czy z kroćca podciśnienia W KRANIKU nie sączy się paliwo. PRawdopodobnie będzie się sączyć, więc na ten krociec załóż KAWAŁEK INNEGO WĘŻYKA, który też zaślepisz....

Wtedy odpal motur i patrzaj co się dzieje...

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko cieknie. Oto fota po tescie:

 

imag0032rd.jpg

 

Kranik wyglada tak: dochodzily do niego trzy wezyki, dwa grubsze, odpowiednio do pierwszego i drugiego gaznika, i do trzeciego oraz czwartego. Cienszy, on podcisnienia konczyl na drugim gazniku. Teraz tak: To, co zaznaczylem kolkiem nie bylo do niczego podlaczone, rozumiem, ze tak raczej byc nie powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie to ja chce wiedziec, co trzeba zrobic, powidzmy, ze odrabiam lekcje, a potem bede wozic do mechanikow. Ewentualnie to, co moge samemu zrobic, chce zrobic sam. Poducze sie czegos, chyba ze czara goryczy sie przeleje duzo szybciej niz sie spodziewam, to liczba tematow w Chwale sie zwiekszy sie o jeden :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie podbijaj, tylko idź do garażu i zrób tak jak ci powiedziałem.

Wężyk podciśnienia zdejmujesz z kranika, zaslepiasz śrubką. Na krocieć podciśnienia w kraniku zakładasz taki sam (NIE TEN SAM, TYLKO TAKI SAM) wężyk, zaślepiony śrubką. Kranik ustawiasz na PRI i odpalasz motur.

 

Na zdjeciu nie widzę dwóch kroćców zasilających, widzę tylko jeden. Ten mały na kraniku to jest podciśnienie - z niego nie ma się prawa sączyć benzyna. Jak się sączy, to musisz kupić reperaturkę kranika. Ta zakrzywiona rurka to odpowietrzenie. Tam tylko wężyk sobie podłącz i wypuść go gdzieś pod podwozie.

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tzn , zbiornik ?

 

Może po koleji .

Kranik podciśnieiowy przy zbiorniku . (to jest to urządzonko z 2 wypustami na węzyki) .

1. Załóz cieńki węzyk podciśnienia , kranik w pozycji RES lub ON (zalezy od ilości paliwa), bak w pozycji jak na moto , wlew otwarty, i zassaj podciśnienie . Powinno poleciec paliwo z drugiego wypuustu na grubszy wąż .

Jeżeli nie czujesz wachy między zębami a paliwo nie leci - coś zatyka kranik lub tłoczek membrany zakleszczył się w otworze przepustowym (wewnątrz kranika) .

Jezeli poczujesz wachę - zestaw naprawczy kranika w którego skład wchodzi membrana , uszczelka i oring . Po wymianie wszysko wróci do normy .

2. Drugi test - ustaw bak w pozycji jak na moto , wlew otwarty i przekręć kranik na PRI - powinno polecieć paliwo , jak nie leci - do czyszczenia wnętrze kranika .

 

Odpowietrzeni zbiornika - to prawdopodobnie ta większa częśc przyłatana do blachy zbiornika z jednym wypustem

1. Jezeli kranik działa jak nalezy (tzn. po zassaniu podciśnieia leci paliwo pełnym przekrojem rurki ) Ustaw bak jak na moto , tym razem wlew zamknij , ustaw kranik na PRI , jezeli po minucie nie przestanie lecieć to odpowietrzenie baku działa jak należy . Jezlei nie - czeka ce wymiana baku albo wircenie dziurki gdzieś w korku .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...