Skocz do zawartości

Potrzebuję kupić nawigacje...


Tytexo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuje kupić nawigację do autka, nie znam się na tym. Ma być to nawigacja europy, mogę wydać około 600 zł, żeby odtwarzała filmy, żebym mógł aktualizować mapę za friko i najlepeij markowej firmy TOM TOM lub MIO. Doradźcie bo nie chce iść na zielono do sklepu.

 

POZDRO.

LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam polecam Automapę . Z tego co jezdziłem to naprawdę fajna nawigacja. Tom tom też ok. Ja ostatnio kupiłem w MM MIO Moov M300 za 199 zł. Potem odblokowałem i wgrałem automapę. Ledwo mi się zmieściła cała europa. Szukaj najlepiej modelu z kartą pamięci wtedy można parę map sobie wgrać i kożystać do woli.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Mantę Easyrider 440. Z zalet: czyta karty pamięci, chodzi automapa czy co tam wgrasz na kartę bez problemu, ekran dotykowy OK, głośnik wystarczająco głośny. Z wad: wyświetlacz lubi się przyciemnić na max jeśli nie zamkniesz programu nawigacji przed wyłączeniem urządzenia, słaba bateria, brak gniazda słuchawkowego, słaby kontrast czy tam podświetlenie wyświetlacza - w ostrym słońcu nic nie widać, o ile w samochodzie daje radę to jako piesza czy motocyklowa nie nadaje się zupełnie. Czasami lubi rzucić komunikatem błędu po francusku "baterie chargez cośtam" jak nie jest podłączona do ładowarki nawet przy naładowanej baterii. Po paru godzinach pracy non stop ostatnio mi automapa zaczęła rzucać "Fatal application error", nie wiem czy wina programu czy się urządzenie przegrzało. Filmów ani muzy na niej nie odtwarzałem więc nie wiem, odtwarzarkę ma ale nie użtwałem.

Edytowane przez Aster

Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach