jacol69 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Witam! Czy ktos sie orientuje jak sprawują sie tłoki od poloneza w m72 ? Jak je założyć, czy przetoczyc itp?Z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Bylo poruszane na forum w dziale kalsykow, sugeruje uzyc opcji szukac.Co do tlokow to sa dwie szkoly jedna preferuje polonezowskie, druga maluchowskie - wg. mnie duzo lepsze bo z silnika rowniez chlodzonego powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kup nowy zestaw tlokow firmy almot i masz z glowy.....nigdy nie tocz tloka bezeli masz matowa szara powloke bo zbierasz warstwe po anodowaniu a te swiecace tloki to nie polecam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kup nowy zestaw tlokow firmy almot i masz z glowy.....nigdy nie tocz tloka bezeli masz matowa szara powloke bo zbierasz warstwe po anodowaniu a te swiecace tloki to nie polecam...Dużo wyjeździłeś na zestawie z almotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Dużo wyjeździłeś na zestawie z almotu?u mnie smiga i napewno to lepszy pomysl niz toczenie tlokow z poloneza:)))) jednak skoro masz duze doswiadczenia w tym temacie to oki:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Ja dwa lata jeżdżę na tłokach Almotu i jest ok, nigdy mi silnik nie spuchł ani nic w tym stylu(jak miałem oryginalne ruskie z nowej produkcji to mi silnik czasem zatrzymywało w czasie jazdy).Jak się nie mylę to dawałem 149zł za komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Tloki z almotu to jest prawdopodobnie najlepszy produkt dostepny na krajowym rynku i tyczy sie to wszystkich marek do ktorych produkuja je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Tloki z almotu to jest prawdopodobnie najlepszy produkt dostepny na krajowym rynku i tyczy sie to wszystkich marek do ktorych produkuja je.Dwoja , lufa , zero ^^Mocu - pier**isz jak potłuczony. Od dawna juz wiadomo, ze pierścienie i sworznie z almotu to kaszana. Powtarzasz jakieś teksty wypowiedziane po kimś kto napisze posta bo sobie złożył i chwile to popracowało. Masz dwa duże fora gdzie goście jeżdżą na ruskach naprawdę a nie tylko sklecą coś na prędce i zachwalają bo sie toczy. Wiele razy widziałem jak jeżdżą takie składane motocykle. Jak się nie ma skali porównawczej albo punktem odniesienia sa repliki tłoków z Charkowa to nic dziwnego że sie zachwala. Tylko czy którykolwiek robił pomiar sprężania? Bo na to wygląda ;]Też w jednym silniku mam komplet almotu. Na początku nawet nie wyglądało bardzo zle. Dla eksperymentu zostawiłem żeby zobaczyć co będzie dalej i było tylko gorzej. I racz nie udzielać sie tam gdzie nie masz bladego pojęcia. Chociaż raczej nie widziałem jeszcze tematu w którym miałbyś prawo głosu :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Prince skoncz ta smieszna gadke, bo tylko po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu ze o mechanice masz blade pojecie. Jak nie potrafisz porzadnie zrobic szlifu i przygotowac tlokow to pozniej masz tak jak dbasz i tyle na ile potrafisz.Osobiscie mam tlok z almotu i nie stwierdzilem aby kiedykolwiek wystapil jakikolwiek z nim czy sworzniem problem, wiec dla mnie to co tu wypisujesz sa to jakie herezje domoroslego mechanika.Co do rady to chcialbym udzielic ci takiej samej, masz dwa duze fora i tam dziel sie z ludzmi tymi swoimi "zlotymi" myslami i doswiadczeniami. Co do pierscieni to sie nie wypowiadam bo korzystam z wyrobow innej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Co do pierscieni to sie nie wypowiadam bo korzystam z wyrobow innej firmy.To o czym Ty pi... jak skorzystałeś z innych pierścieni. Najpierw reklamujesz cały zestaw a późnień ze coś jednak wymieniłeś. Od dawna sądze ze za każdą taką głupią poradę powinieneś zabulić temu kto przez ciebie wtopił niepotrzebnie kasę. Przestałbyś wypisywać bzdurę za bzdurą w necie. Osobiście zajmowałem sie wykonywaniem podzespołów, części i czasem całych motocykli wiec wiem o czym mówię. Nie jest już żadną nowością ze nie wykonałeś pół remontu silnika w żadnym motocyklu. Wszystko robią ci mechanicy " bo jak mówisz ze nasz czasu"- szkoda tylko, ze masz tyle czasu na pisanie głupot na forum. Co wie juz chyba wiekszosć stałych użytkowników ;] Pierścienie z zestawu almotu to wyrób motusa. Omijane szerokim łukiem. Kto ma jeszcze wątpliwości niech sobie poszuka opinii na innych forach. A jak juz ma to często nawet manometru nie trzeba- wystarczy pooglądać po włożeniu w tuleje pod światło ;} A z postami Moca zalecam dokładnie przeczytac porady w mechanice. Ubawnie bywa ( chyba ze ktoś się zasugeruje i wtopi przez niego kasę);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Prince tobie nie dalbym lancucha od roweru naciagnac tak znasz sie na mechanice :icon_mrgreen: A o tym co ja zrobilem, robie i potrafie nie masz chlopcze bladego pojecia. Odnosnie tematu to ty naprawde jestes tak glupi przez niedoedukowanie ze nawet czytac i rozumiec tekstu nie potrafisz, czy tylko udajesz idiote? Gdzie tu ktos pisal o pierscieniach jak mowa jest o tlokach. P.S.I przestan spamowac na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Spokojnie koledzy bo wam cisnienie skoczy a to niezdrowo i moze sie odbic na roznych rzeczach:)To prawda ze tloki Almotu sa jakie takie ( a teraz podobno nawet robione z lepszego stopu - AK20 ) ale pierscienie to porazka a sworznie i zabezpieczenia trzeba lekko przerabiac. Tloki od Poloneza / Malucha beda mialy dobre pierscienie i sworznie, ale same tloki trzeba by przerabiac.Decyzja nalezy do pytajacego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Alez Adamie ja jestem bardzo spokojny :icon_mrgreen: Jesli chodzi o almot to akurat na polskim rynku nie ma lepszej firmy produkujacej tloki. A o przerobkach zarowno sworznia jak i zabezpieczen na forum bylo juz nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Tak jak pisałem powyżej, z tłoków Almotu jestem zadowolony, ale w trakcie montażu nowego zestawu się trochę na wkur**ałem jak mi sworzeń nie pasował do tłoka.Co ja się na grzałem te tłoki, a sworznie w śniegu leżały(zima była).Zawsze są plusy i minus jakiegoś rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Usunalem posty nie zwiazane z tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.