Skocz do zawartości

Tłoki od poloneza do m72


jacol69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bylo poruszane na forum w dziale kalsykow, sugeruje uzyc opcji szukac.

Co do tlokow to sa dwie szkoly jedna preferuje polonezowskie, druga maluchowskie - wg. mnie duzo lepsze bo z silnika rowniez chlodzonego powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ja dwa lata jeżdżę na tłokach Almotu i jest ok, nigdy mi silnik nie spuchł ani nic w tym stylu(jak miałem oryginalne ruskie z nowej produkcji to mi silnik czasem zatrzymywało w czasie jazdy).Jak się nie mylę to dawałem 149zł za komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tloki z almotu to jest prawdopodobnie najlepszy produkt dostepny na krajowym rynku i tyczy sie to wszystkich marek do ktorych produkuja je.

Dwoja , lufa , zero ^^

Mocu - pier**isz jak potłuczony. Od dawna juz wiadomo, ze pierścienie i sworznie z almotu to kaszana. Powtarzasz jakieś teksty wypowiedziane po kimś kto napisze posta bo sobie złożył i chwile to popracowało.

Masz dwa duże fora gdzie goście jeżdżą na ruskach naprawdę a nie tylko sklecą coś na prędce i zachwalają bo sie toczy.

Wiele razy widziałem jak jeżdżą takie składane motocykle. Jak się nie ma skali porównawczej albo punktem odniesienia sa repliki tłoków z Charkowa to nic dziwnego że sie zachwala. Tylko czy którykolwiek robił pomiar sprężania? Bo na to wygląda ;]

Też w jednym silniku mam komplet almotu. Na początku nawet nie wyglądało bardzo zle. Dla eksperymentu zostawiłem żeby zobaczyć co będzie dalej i było tylko gorzej.

I racz nie udzielać sie tam gdzie nie masz bladego pojęcia. Chociaż raczej nie widziałem jeszcze tematu w którym miałbyś prawo głosu :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prince skoncz ta smieszna gadke, bo tylko po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu ze o mechanice masz blade pojecie. Jak nie potrafisz porzadnie zrobic szlifu i przygotowac tlokow to pozniej masz tak jak dbasz i tyle na ile potrafisz.

Osobiscie mam tlok z almotu i nie stwierdzilem aby kiedykolwiek wystapil jakikolwiek z nim czy sworzniem problem, wiec dla mnie to co tu wypisujesz sa to jakie herezje domoroslego mechanika.

Co do rady to chcialbym udzielic ci takiej samej, masz dwa duze fora i tam dziel sie z ludzmi tymi swoimi "zlotymi" myslami i doswiadczeniami.

 

Co do pierscieni to sie nie wypowiadam bo korzystam z wyrobow innej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do pierscieni to sie nie wypowiadam bo korzystam z wyrobow innej firmy.

To o czym Ty pi... jak skorzystałeś z innych pierścieni. Najpierw reklamujesz cały zestaw a późnień ze coś jednak wymieniłeś.

Od dawna sądze ze za każdą taką głupią poradę powinieneś zabulić temu kto przez ciebie wtopił niepotrzebnie kasę. Przestałbyś wypisywać bzdurę za bzdurą w necie.

Osobiście zajmowałem sie wykonywaniem podzespołów, części i czasem całych motocykli wiec wiem o czym mówię.

Nie jest już żadną nowością ze nie wykonałeś pół remontu silnika w żadnym motocyklu. Wszystko robią ci mechanicy " bo jak mówisz ze nasz czasu"- szkoda tylko, ze masz tyle czasu na pisanie głupot na forum. Co wie juz chyba wiekszosć stałych użytkowników ;]

 

Pierścienie z zestawu almotu to wyrób motusa. Omijane szerokim łukiem. Kto ma jeszcze wątpliwości niech sobie poszuka opinii na innych forach. A jak juz ma to często nawet manometru nie trzeba- wystarczy pooglądać po włożeniu w tuleje pod światło ;}

 

A z postami Moca zalecam dokładnie przeczytac porady w mechanice. Ubawnie bywa ( chyba ze ktoś się zasugeruje i wtopi przez niego kasę)

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prince tobie nie dalbym lancucha od roweru naciagnac tak znasz sie na mechanice :icon_mrgreen:

A o tym co ja zrobilem, robie i potrafie nie masz chlopcze bladego pojecia.

 

Odnosnie tematu to ty naprawde jestes tak glupi przez niedoedukowanie ze nawet czytac i rozumiec tekstu nie potrafisz, czy tylko udajesz idiote? Gdzie tu ktos pisal o pierscieniach jak mowa jest o tlokach.

 

P.S.

I przestan spamowac na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie koledzy bo wam cisnienie skoczy a to niezdrowo i moze sie odbic na roznych rzeczach:)

To prawda ze tloki Almotu sa jakie takie ( a teraz podobno nawet robione z lepszego stopu - AK20 ) ale pierscienie to porazka a sworznie i zabezpieczenia trzeba lekko przerabiac.

 

Tloki od Poloneza / Malucha beda mialy dobre pierscienie i sworznie, ale same tloki trzeba by przerabiac.

Decyzja nalezy do pytajacego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem powyżej, z tłoków Almotu jestem zadowolony, ale w trakcie montażu nowego zestawu się trochę na wkur**ałem jak mi sworzeń nie pasował do tłoka.Co ja się na grzałem te tłoki, a sworznie w śniegu leżały(zima była).

Zawsze są plusy i minus jakiegoś rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...