Skocz do zawartości

witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje


Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat będzie miał niedługo 13 stron, jeżeli kolega waran nie spróbuje pojeździć na jakimś enduro. Każdy z nas poleci ci co innego, ten temat już bardziej się nie rozwinie, będzie tylko coraz więcej sprzecznych informacji. Myśle, że juz zostałes nieźle naprowadzony i wybór w sumie zawęził się do sprzętu typu exc 400-520, DR-Z S itp.

 

Michoa, powiedzmy sobie szczerze, każdy zajeżdzony hard czy cross będzie workiem bez dna, DR-Z też łapie się pod tą definicję. U ciebie dodatkowo, robotę zrobił ten "sportowy" papierowy filtr powietrza dedykowany chyba do SM. Gdyby nie to kilo piachu w gaźniku, przepustnica pewnie dalej by latała a nicasil nie byłby porysowany, nie ma co zganiać winy na motocykl. Nie ma motocykla, który byłby lekki, mocny, i miał budowę cepa. To są skomplikowane maszyny więc i serwis nie jest za łatwy. Wszystko ma swoje wady i zalety. Nawet Honda.

 

Ja polecam caly czas DRZ-S albo jakiś tani motocykl np DR 350, honde xr czy cos tego typu żebyś w ogóle poczuł co cię kręci. Bo najgorzej to kupić moto za całą kase a potem się męczyć z nietrafionym sprzętem, można wtedy caly zapał stracić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja mam KTM'a 450SX i mówię ci.... Warto dołożyć do 125cc 16 000zł i kupisz KTMa 450'tke

Oczywiscie jesli chodzi o nowy sprzet, nowy kosztuje 63 000zł a na allegro uzywane chodzą po 13 000zł

Co kosztuje 63000zł????? :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja mam KTM'a 450SX i mówię ci.... Warto dołożyć do 125cc 16 000zł i kupisz KTMa 450'tke

Oczywiscie jesli chodzi o nowy sprzet, nowy kosztuje 63 000zł a na allegro uzywane chodzą po 13 000zł

 

O tak nie ma to jak wyskoczyć ni z gruchy ni spietruchy z motocyklem który w żaden sposób nie spełnia założeń tematu. Ale co tam post jest i szpan cztery i pół :banghead:

 

p.s ta cena to też z d*py bo nowy sx450 z '11 kosztuje w salonie 34 tysiące, a na allegro można już za 26 tysięcy znaleźć. No ale jak wspomniałem ,szpan jest ze 14 latek śmiga takim "wypasionym" sprzętem

Edytowane przez bananek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To i ja się podpinam pod temat. Myślę o zamianie mojej DRZ400S i teraz problem co wybrać. Chciałbym przede wszystkim coś lżejszego, ale bardzo uniwersalnego i taniego w eksploatacji. Na pewno musi być enduro, do rejestracji. Ja latam w różnym terenie, szutry, lasy, bagna, podjazdy, tory MX. DRZta dla mnie była idealnym motocyklem, tylko niestety trochę za ciężkim. Macie jakieś propozycje? Ja szukając w internecie postawiłem na WR 250f, EXC 250/450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się podpinam pod temat. Myślę o zamianie mojej DRZ400S i teraz problem co wybrać. Chciałbym przede wszystkim coś lżejszego, ale bardzo uniwersalnego i taniego w eksploatacji. Na pewno musi być enduro, do rejestracji. Ja latam w różnym terenie, szutry, lasy, bagna, podjazdy, tory MX. DRZta dla mnie była idealnym motocyklem, tylko niestety trochę za ciężkim. Macie jakieś propozycje? Ja szukając w internecie postawiłem na WR 250f, EXC 250/450

Jeśli nie będzie jazdy po asfalcie i chcesz w miare tanie koszty eksploatacji to EXC 250 2T spełni Twoje oczekiwania w 100% :icon_biggrin:

PS: W miarę tanie koszty to znaczy że niższe niż wyczynowych 4T

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem raczej o EXC 250 4t, a duża jest różnica w poręczności, mocy i serwisowaniu między EXC 250 a 450? wydaje mi się, że większy silnik jest mniej wyżyłowany i bardziej trwały, ale nie chcę się męczyć wygrzebując lokomotywę z błota, albo motocykla którego mocy nie będę ogarniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem raczej o EXC 250 4t, a duża jest różnica w poręczności, mocy i serwisowaniu między EXC 250 a 450? wydaje mi się, że większy silnik jest mniej wyżyłowany i bardziej trwały, ale nie chcę się męczyć wygrzebując lokomotywę z błota, albo motocykla którego mocy nie będę ogarniał

Serwis wypada podobnie. Co do wagi to 450 masz okolice 115-117 kg i 50-52 konie, 250 w 4T ma wagę w okolicach 110 kg (mowie o motocyklu ważonym podczas testów a nie o tym co podaje producent, i różni się ona w zależności od rocznika) moc w 250 to okolice 37-38 koni. Na pewno 250 jest poręczniejsza bo miałem okazję testować te dwa motocykle w terenie równolegle jakiś czas temu, jednak po DRZ od EXC`efa 250 nie oczekuj za wiele. Wiadomo prowadzenie masz klasę wyżej, wagę także jednak moc nie zrobi na tobie wrażenia. Wolałbym na twoim miejscu pogodzić się z wagą 450 która szczególnie duża nie jest w porównaniu do DRZ S, ale w nagrodę masz sporo mocniejszy motocykl który na pewno wywoła banana na twojej twarzy i nie znudzi ci się za szybko :biggrin:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...