Skocz do zawartości

Problem ze sprzęgłem, tarcze niby ok


skwara
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

motocykl tak jak w opisie Yamaha Warrior

sprzęgło ślizga się przy mocniejszym odkręceniu manetki wiec zapadła decyzja o wymianie, wszystko rozkręcone, wybebeszone sprawdzam grubość tarcz wychodzi w granicach 2,98 przekładki tez ok natomiast serwisówka podaje 2,9 do 3,1 teraz bądź tu mądry co jest przyczyną skoro tarcze ok, miał ktoś podobny problem

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ślizga Ci się tylko na zimnym silniku? Jaki masz olej? Pytam, bo u mnie w Yamaszce jest identycznie. Sprzęgło nowe, przekładki, sprężyny i nadal się slizga ale tylko na zimnym. Też pytałem o to na forum i ktoś mi napisał żebym zmienił olej. Z Motula na inny. Nie pierwszy to przypadek z Motulem podobno.

 

Pzdr

 

 

PS: jakbyś się zdecydował zmienić olej lub jeździsz na innym i nadal się ślizga daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo że tarcze i przekładki maja wymiar to sprzęgło ma prawo ślizgąc, jeśli zostło "przypalone"Tarcza i przekładka jeśli została przyjarana nie ma już pełnych właściwości ciernych. Jeśłi chcesz zredukowac koszty naprawy sprzęgła to wymień tarcze na nowe, a przekładki możesz zmatowić papwierem wodnym 1500-2000. Najlepiej wymienić komplet, ale wiadomo jak to czasem jest. :icon_razz:

To co pisał kolega też ma wpływ tym bardziej przy podjaranych tarczach. Ja też zmieniałem tarcze mim o że wymiar trzymały, bo były przysmalone.

 

pzdr

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to masz bardzo podobny silnik do MT-01, wiec może ten temat MT-01 nieco rozjasni Ci w głowie. W serwisówce do MT'eka nie zaleca się pełnego syntetyka - choć ja w swoim na takim pełnym syntetyku Motula jeżdżę i problemów nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem tarcze EBC niby z Lucasa w katalogu nie ma ale po wymiarach wynika ze powinny podejść z XV1600 jednak wole nie ryzykować bo być może te mniejsze będą inne a po drugie EBC są trochę tańsze i dostępne od ręki, generalnie tarcze niby ok ale przekładki są wyraźnie przypalone a skoro tak to tarcze też, myślałem by delikatnie tarcze i przekładki potraktować papierem ściernym ale czy to jest dobry pomysł???

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam jedną centralną sprężynę talerzową ale z nią dam sobie spokój, jak dalej będzie kiszka to wtedy wymienię ( jak by to powiedzieć wydaję się że jest to ostatnie ogniwo w tym przypadku ) zapomniałem dodać że motor ma przejechane 45tyś więc sprzęgło ma prawo być kiepskie tym bardzie że " chyba " jest oryginalne

jeszcze jedno, z tego powodu że na uszczelkę muszę długo czekać a stara się przerwała w kilku miejscach ale w górnej części dekla mam plan by tam gdzie przerwana jest posmarować sylikonem, czytałem gdzieś że akurat ten lewy dekiel można składać na samym sylikonie czyli tak jak w Junaku hyhy

Edytowane przez skwara

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...