skwara Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 witam motocykl tak jak w opisie Yamaha Warrior sprzęgło ślizga się przy mocniejszym odkręceniu manetki wiec zapadła decyzja o wymianie, wszystko rozkręcone, wybebeszone sprawdzam grubość tarcz wychodzi w granicach 2,98 przekładki tez ok natomiast serwisówka podaje 2,9 do 3,1 teraz bądź tu mądry co jest przyczyną skoro tarcze ok, miał ktoś podobny problem Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 czy ślizga Ci się tylko na zimnym silniku? Jaki masz olej? Pytam, bo u mnie w Yamaszce jest identycznie. Sprzęgło nowe, przekładki, sprężyny i nadal się slizga ale tylko na zimnym. Też pytałem o to na forum i ktoś mi napisał żebym zmienił olej. Z Motula na inny. Nie pierwszy to przypadek z Motulem podobno. Pzdr PS: jakbyś się zdecydował zmienić olej lub jeździsz na innym i nadal się ślizga daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Mimo że tarcze i przekładki maja wymiar to sprzęgło ma prawo ślizgąc, jeśli zostło "przypalone"Tarcza i przekładka jeśli została przyjarana nie ma już pełnych właściwości ciernych. Jeśłi chcesz zredukowac koszty naprawy sprzęgła to wymień tarcze na nowe, a przekładki możesz zmatowić papwierem wodnym 1500-2000. Najlepiej wymienić komplet, ale wiadomo jak to czasem jest. :icon_razz: To co pisał kolega też ma wpływ tym bardziej przy podjaranych tarczach. Ja też zmieniałem tarcze mim o że wymiar trzymały, bo były przysmalone. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Z tego co się orientuję to masz bardzo podobny silnik do MT-01, wiec może ten temat MT-01 nieco rozjasni Ci w głowie. W serwisówce do MT'eka nie zaleca się pełnego syntetyka - choć ja w swoim na takim pełnym syntetyku Motula jeżdżę i problemów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ćwiru Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Miałem tak w FZS 600. Ktoś za bardzo dokręcił śrube regulująca w pokrywie.Za mocno dociskało popychacz.Popuściłem ją i problem znikł. Może to samo jest u Ciebie. Popuść srubke i daj znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 zamówiłem tarcze EBC niby z Lucasa w katalogu nie ma ale po wymiarach wynika ze powinny podejść z XV1600 jednak wole nie ryzykować bo być może te mniejsze będą inne a po drugie EBC są trochę tańsze i dostępne od ręki, generalnie tarcze niby ok ale przekładki są wyraźnie przypalone a skoro tak to tarcze też, myślałem by delikatnie tarcze i przekładki potraktować papierem ściernym ale czy to jest dobry pomysł??? Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Przekałdki można by tak jak pisałem papierem wodnym 1500-2000 , ale najlepiej wymienić oczywiście, natomiast tarcze do wymiany bezwzględnie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 A nie pomyslales o tym by wymienic sprezyny?pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 no w sumie sprężyna też, ale będą z tarczami więc wiadomo żeby podmienić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 (edytowane) Panowie ja mam jedną centralną sprężynę talerzową ale z nią dam sobie spokój, jak dalej będzie kiszka to wtedy wymienię ( jak by to powiedzieć wydaję się że jest to ostatnie ogniwo w tym przypadku ) zapomniałem dodać że motor ma przejechane 45tyś więc sprzęgło ma prawo być kiepskie tym bardzie że " chyba " jest oryginalnejeszcze jedno, z tego powodu że na uszczelkę muszę długo czekać a stara się przerwała w kilku miejscach ale w górnej części dekla mam plan by tam gdzie przerwana jest posmarować sylikonem, czytałem gdzieś że akurat ten lewy dekiel można składać na samym sylikonie czyli tak jak w Junaku hyhy Edytowane 27 Lipca 2011 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Wymień sprężynę bo moment spalisz nowe tarcze. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu wsadziłem nowe przekładki TRW 130PLN i tarcze EBC 310PLN teraz to jest jazda, bez porównania Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.