anavrin5 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Witam wszystkich,wyjąłem gazniki z cebuli 750k z 1982 roku,wyczyszczone,ustawione poziomy paliwa ,czyste dysze,przesłony ustawione w jedno polozenie, problem jest taki ze moto nie ma mocy. Pomózcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 A czym objawia się ten brak mocy? Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 "przesłony ustawione" - a czy je zsynchornizowałeś wakuometrem? To jest ważne.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Zawory, zapłon, swieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 (edytowane) Jedno mnie zastanawia jak Ty tam ustawiłeś te poziomy paliwa,poziom paliwa ustalany jest przez zaworek pływak nie ma żadnej regulacji,poziom paliwa powinien oscylować 15,5 +/- 1mm,po demontażu gażników należało sparawdzic stan króćców dolotowych,te śilniki są bardzo wrażliwe na "lewe" powietrze,a na pewno elementy są już stare,zobacz luzy zaworowe 00,6 - 0,13,jak parę razy nie odpali to masz po świecach bo się zalewają i dostają przebicia jak coś To pytaj,podaj więcej szczegółów Pozdrawiam Wszystkich serdecznie Ps Jak coś to mam serwisówkę po Polsku do takiego modelu !:icon_mrgreen:Niech moc będzie z Tobą !!! Edytowane 23 Lipca 2011 przez Maneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Jedno mnie zastanawia jak Ty tam ustawiłeś te poziomy paliwa,poziom paliwa ustalany jest przez zaworek pływak nie ma żadnej regulacji,poziom paliwa powinien oscylować 15,5 +/- 1mm,po demontażu gażników należało sparawdzic stan króćców dolotowych,te śilniki są bardzo wrażliwe na "lewe" powietrze,a na pewno elementy są już stare,zobacz luzy zaworowe 00,6 - 0,13,jak parę razy nie odpali to masz po świecach bo się zalewają i dostają przebicia jak coś To pytaj,podaj więcej szczegółów Pozdrawiam Wszystkich serdecznie Ps Jak coś to mam serwisówkę po Polsku do takiego modelu !:icon_mrgreen:Niech moc będzie z Tobą !!!Po polsku ??? W PDF`ie ? Chętnie poprosze :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anavrin5 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Poziomy paliwa ustawiałem na 15,5 poprzez odgięcie blaszki pływaka w zaworze iglicowym,kolego podeslij tą serwisówkę na maila,mam angielską i zbyt wiele nie kumam, a brak mocy objawia się tym ze moto nie jedzie a wrecz sie toczy,przyspieszenie porównywalne z wsk125:) krocce ssace i dolotowe za filtrem nowe tzn szczelne,wymienione przewody i swiece,mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mają byc wykręcone sruby dawki pilotującej te z dołu gaznika obok komory pływakowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.