Skocz do zawartości

Po regulacji gaznikow cb 750k


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"przesłony ustawione" - a czy je zsynchornizowałeś wakuometrem? To jest ważne....

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie zastanawia jak Ty tam ustawiłeś te poziomy paliwa,poziom paliwa ustalany jest przez zaworek pływak nie ma żadnej regulacji,poziom paliwa powinien oscylować 15,5 +/- 1mm,po demontażu gażników należało sparawdzic stan króćców dolotowych,te śilniki są bardzo wrażliwe na "lewe" powietrze,a na pewno elementy są już stare,zobacz luzy zaworowe 00,6 - 0,13,jak parę razy nie odpali to masz po świecach bo się zalewają i dostają przebicia jak coś To pytaj,podaj więcej szczegółów

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie

Ps

Jak coś to mam serwisówkę po Polsku do takiego modelu !:icon_mrgreen:

Niech moc będzie z Tobą !!!

Edytowane przez Maneta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie zastanawia jak Ty tam ustawiłeś te poziomy paliwa,poziom paliwa ustalany jest przez zaworek pływak nie ma żadnej regulacji,poziom paliwa powinien oscylować 15,5 +/- 1mm,po demontażu gażników należało sparawdzic stan króćców dolotowych,te śilniki są bardzo wrażliwe na "lewe" powietrze,a na pewno elementy są już stare,zobacz luzy zaworowe 00,6 - 0,13,jak parę razy nie odpali to masz po świecach bo się zalewają i dostają przebicia jak coś To pytaj,podaj więcej szczegółów

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie

Ps

Jak coś to mam serwisówkę po Polsku do takiego modelu !:icon_mrgreen:

Niech moc będzie z Tobą !!!

Po polsku ??? W PDF`ie ? Chętnie poprosze :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziomy paliwa ustawiałem na 15,5 poprzez odgięcie blaszki pływaka w zaworze iglicowym,kolego podeslij tą serwisówkę na maila,mam angielską i zbyt wiele nie kumam, a brak mocy objawia się tym ze moto nie jedzie a wrecz sie toczy,przyspieszenie porównywalne z wsk125:)

 

krocce ssace i dolotowe za filtrem nowe tzn szczelne,wymienione przewody i swiece,mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mają byc wykręcone sruby dawki pilotującej te z dołu gaznika obok komory pływakowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...