mlodygti16 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 mam problem ze swoim sradem mianowicie .w miejscu wchodzi ladnie na obroty a podczas jazdy do 6tys jest ok a potem brakuje mu mocy .kupilem nowe swiece dalej to samo .prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Miałem tak samo po kupnie moto, przyczyną był brudny filtr powietrza, po wymianie, jak ręką odjął. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodygti16 Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 dzieki.tez o tym myslalem dzis to sprawdze i dam znac niestety to nie filtr .niech ktos zapoda gdzie dalej szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 membrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodygti16 Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 gdy daje mu gazu delikatnie to jest ok ale jak mu dam w palnik to od 6tys brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 A MEMBRANY MASZ SZCZELNE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodygti16 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 a jak mozna sprawdzic czy sa szczelne a jak mozna sprawdzic czy sa szczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Musisz je wyciągnąć z gaźników i sprawdzić organoleptycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodygti16 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 wyjolem te membrany i sa czesciowo w pewnych miejschac skrecone a w gorej czesc wgniecone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ale nigdzie dziur nie masz?podlaczony wezyk z przodu airboxa od wyrównywania cisnienia w komorach pływakowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodygti16 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 wszystko jest podlaczone zadnych dziur nie ma .takie mam wrazenie ze gaziniki sa zasyfione ale niedawno byly robione reg i czyszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodygti16 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 gazniki byly do regulacji .zawiesil sie plywak dysze powypadowaly.poprzedni mechanik zle poskladal gazniki.teraz srad chodzi jak sie nalezy .boje sie nim teraz jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 No więc odkopię kotleta :) Podepnę się pod temat, bo mam tu SRADA 600 i nie mogę dojść z nim do ładu. Gaźniki to 34E6, Main Jet 140 i 138, Pilot Air Jet 135, iglice max do góry, więc więcej niż fabryka dała powino być 135 na 1 i 4 i 132,5 na 2 i 3. Nie mogę nigdzie znaleźć fabrycznej wartości PAJ - wydaje mi się ze powinny być 130-ki.filtr seryjny żadne KN Problem leży w tym że Motocykl stał 2 lata teraz przyszedł na przegląd i regulacje po czym właściciel chce go sprzedać, ale w stanie dobrym, dlatego mam go przygotować. Objaw jest taki że moto strasznie muli, nie da się praktycznie ruszyć chyba że na półsprzęgle i z obrotami. Bez obciążenia nie ma problemu, pali z dotyku, chodzi równiutko, zawory wyregulowane, gaźniki po serwisie.Gość się zarzeka że moto chodził przedtem bez pudła, teraz nie chce jechać. Membrany całe, troche się pofalowały od stania ale się rozruszają. Przepustnice chodzą poprawnie. Synchro da się zrobić bez problemu ale jechać nie chce. Komin na przelocie ale nie jest to jakaś straszna rura. TPS działa poprawnie.Na 1, 2 i 4 po zasłonięciu dolotu się dławi więc reakcja poprawna, po zasłonięciu 3 obroty wzrastają co już nie jest normalne, ale przy podlewaniu go różnnymi wynalazkami na wszelkich możliwych łączeniach nie wykazuje wzrostu obrotów więc i łapania lewego powietrza,Pompa paliwa pracuje poprawnie, reakcja identyczna czy paliwo z baku czy z butli, zaworki podciśnieniowe podłączone poprawnie. Zawory wregulowane, ciśnienie zasadniczo równe choć do ideału nieco brakuje 10/9,8/10,5/10,5 \min serwisowe 9.Jakieś pomysły ? Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Gaźniki. Przytrzymaj go chwilę na obrotach np 5000 i zmierz temperatury kolanek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 HErdi a jak świeczki , kolorek dobry ? Poziom paliwa w komorach pływakowych ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.