meciek Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 (edytowane) Siema. Mam taki problem z moim gixerem(K7 750), przy 5-7tys kierownica zaczyna mi dość mocno drżeć. Dzieje się to na każdym biegu i przy różnych prędkościach, ale tylko w tym zakresie obrotów. Felga jest prosta, koło wyważone, jedynie klocki mi się kończą ale wątpię by miało to coś wspólnego. Byłem nawet ostatnio w serwisie i tam dokręcono mi łożysko główki ramy jednak problem dalej występuje. Ktoś się orientuje co to może byc? Edytowane 15 Lipca 2011 przez meciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 ciśnienie w oponach, wiek opony, ciężarki na kierownicy.. tyle chyba sam zaobserwowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Opis jest dość dwuznaczny, ale skoro chodzi o obroty to wnioskuję że masz na myśli drgania od silnika. Zawory kiedy ostatnio robiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meciek Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Zawory sprawdzane przy 24tys (nie regulowane) teraz moto ma 33tys. Na biegu jałowym nie zaobserwowałem żadnych większych drgań . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woziu Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 choroby dotykają motory tak samo jak ludzi.. mi to wygląda na początki epilepsji.. teraz trzęsie kierą, a później przejdzie na inne organy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zawory sprawdzane przy 24tys (nie regulowane) teraz moto ma 33tys. Na biegu jałowym nie zaobserwowałem żadnych większych drgań .Jeśli to od silnika to na jałowym też powinny być podobne wibracje. Niemniej jednak chyba już warto skontrolować te zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Jeśli to od silnika to na jałowym też powinny być podobne wibracje. Niemniej jednak chyba już warto skontrolować te zawory. Na biegu jałowym silnik nie ma żadnego obciążenia nie licząc altka i pompy olejowej.Wibracje pod obciążeniem wskazują na skrzywiony wał lub spory luz którejś panewki.Wchodzi też w rachubę spore niedoważenie kosza sprzęgła.Na początek wypada pomierzyć ciśnienie oleju przy gorącym silniku w zakresie 6000 obrotów a jeżeli jest w normie to rozbiórka silnika. Dalsza eksploatacja grozi szybką agonią. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Felga jest prosta, koło wyważone, Ja tylko zwrócę uwagę że na dobrą sprawę to właściwie każdą felgę można wyważyć i wcale to nie będzie oznaczało że jest prosta... Nie wiem jak sprawdziłeś czy twoja jest prosta ale jeśli opierasz się tylko na wyważaniu to byłbym tu ostrożny. Powodzenia życzę w szukaniu ;) i nie zapomnij dać znać co to było jak już sobie poradzisz. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Podepne się pod temat. Silnik mojej CBR 600F2 podczas przejadżki w pewnym momencie zaczął mocno drżeć powyżej 7 tyś. obr.- drży normalnie jakbym WSKą jechał. Teraz moto jest po synchronizacji (sam synchronizowałem, pierwszy raz na wakuometrze własnej roboty),drgania powyżej 7 tyś obr zmniejszyły się ale nadal są uciążliwe. Do 7 tyś silnik pracuje gładko, pali od strzału.Czy to wina niedokładnej synchronizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 synchronizacja nie ma nic wspólnego z obrotami 7000 i wyżej Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) ja mam inne pytanie... czy tego gixxa kupiles w wawie - konstancin? ;) edit: dopiero zobaczylem ze ten temat to stary kotlet... :huh: Edytowane 9 Września 2012 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 synchronizacja nie ma nic wspólnego z obrotami 7000 i wyżejNo właśnie też tak czuję. Synchronizowałem sam ale moto świetnie pali i do 7 pracuje gładko.Podejrzewam że winna może być kierownica przeszczepiona od FVR750 tzn. ciężarki są od oryginalnej kierownicy CBR.Może niedopasowane masowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.