miclaw Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) Temat przeniosłem do działu marki Polskie Edytowane 15 Lipca 2011 przez miclaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Elegancko, choc gdybys wyszkielkowal efekt bylby jeszcze lepszy :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) Później przyszła kolej na blacharkę :) Części zostały wypiaskowane ( + położony podkład ) A następnie pomalowane akrylem W między czasie gdy lakiernik zajmował się blachami , poskładałem koło. Część części odebrana :) Wstępne składanie :Widelec przedni Lampa przednia jeszcze bez stacyjki i licznika Pomocy nigdy za wiele :notworthy: Niestety w południowym słońcu ,zdjęcie nie oddało rzeczywistych kolorów lakieru. Cdn. Edytowane 14 Lipca 2011 przez miclaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Bardzo fajnie idą ci prace nad komarem.(też sie zabieram za renowacje motorynki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Fajnie, że coraz więcej osób zajmuje się starymi motorkami :)Mam dobrą radę - zastąp uszczelki papierowe silikonem. Bardzo często na tych uszczelkach silniki się rozszczelniają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Ales rade zaserwowal, juz czegos bardziej bezmyslnego nie dalo sie podpowiedziec :icon_question: Jak zle i niedbale przygotowane powierzchnie to zebys na kosmiczny uszczelniacz zlozyl bedzie ciklo. Jezeli ma dobrze przygotowane powierzchnie, wyrownane i sprawdzone na plycie traserskiej to na papierowych uszczelkach bedzie trzymalo dluzej i lepiej jak na silikonie, ktorego powinno sie wg. mnie uzywac jak najmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Jak do klasyka śilikon? Może jeszcze czerwony. Jak widzę że jest na silniku silikon czerwony to mnie krew zalewa. Tak jak pisał MOCu. Dobrze przygotowana powierzchnia i niema bata. Ja używam Gambitu i na smar. Nic mi nie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Eeetam. Silikon jest wporzo pod warunkiem że jest użyty zgodnie z przeznaczeniem, a tego mało kto potrafi dokonać. Każdy napier**la czerwony silikon łopatą prosto z wiadra i potem taka kupa wychodzi. Silikonem smaruje się cieniutki film, składa elementy i nadmiar od razu usuwa. Przede wszystkim - czerwonym silikonem możesz sobie d*** zasmarować, nie silnik. Ten kolor jest ZAKAZANY w motocyklach. :icon_evil: Ja używam szarego marki DIRKO. Polecam. Nie jest tani ale nie jest też hujowy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Silniki czeskich motocykli nie mają uszczelek na karterach.Składam je na szary Loctitle. Niema siły aby pociekło. A jak widzę czerwony gdziekolwiek to obracam się na pięcie i dalej nie oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Mnie tez trafia jak widze silikon, kazdy, ostatnio robiłem kakiego quada który był "remontowany" w rzeszy, przez miejscowego kowala,silikon szary-ok, ale za duzo, ssak był uszkodzony i pociagnał silikonowe smarki w kanały i koniec smarowania. Silikon czy jakies kleje sa dobre i to bardzo ale jak nakłada je automat w fabryce, i silnik składa robot, człowiek zawsze cos zchrzani.Tylko papier w sensie odpowiednia tektura bądz tekstolit czyli odpowiedni papier do uszczelek, nie ma z tym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Ojtam. Silikon jest OK jeśli się go używa odpowiednio. Cieniutki film silikonu na powierzchnię, tyle że prawie go nie widać. Tyle żeby tylko skleić płaszczyzny a nie uzupełnić ubytki materiału. Złożyć, nadmiar wytrzeć i jest git. Ważne żeby nie wyszła kiełbacha silikonu do wewnątrz silnika bo wtedy jest tragedia. Czasem też obcinam wystające uszczelki na zewnątrz bo brzydko wygląda gdy wystają. Wystarczy objechać żyletką dookoła i jest git. Nożyk do tapet nie jest wystarczająco elastyczny żeby dobrze obciąć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.