egonozw Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jak w temacie wiem ze ciezko to połączyć bedzie obowiazkowe kupno 2 kół bardziej potrzebuje enduro niz sm .Jesli chodzi o pojemnosc to 450 -600 wazne jest duza moc mała waga wysoki moment obrotowy nie zapominajmy o kosztach eksploatacji wiem ze sa wysokie ale tez by mnie nie przerosły na motocykl chce przeznaczyc około 12-13 tys rok nie jest wazny wazniejszy stan i przebieg skłaniałem sie w strone ktm exc 525 - 520ewentualnie wr 450 moze tez honda crf 450 porsze o opoinie i moze jakies inne porady i jak ktos ma zestawienie tych motocykli stosunku mocy do masy bardzo by sie przydało :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jak w temacie wiem ze ciezko to połączyć bedzie obowiazkowe kupno 2 kół bardziej potrzebuje enduro niz sm .Jesli chodzi o pojemnosc to 450 -600 wazne jest duza moc mała waga wysoki moment obrotowy nie zapominajmy o kosztach eksploatacji wiem ze sa wysokie ale tez by mnie nie przerosły na motocykl chce przeznaczyc około 12-13 tys rok nie jest wazny wazniejszy stan i przebieg skłaniałem sie w strone ktm exc 525 - 520ewentualnie wr 450 moze tez honda crf 450 porsze o opoinie i moze jakies inne porady i jak ktos ma zestawienie tych motocykli stosunku mocy do masy bardzo by sie przydało :) a nie CRF 450X czasami? bo zwykla to po mieście nie polatasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonozw Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 a nie CRF 450X czasami? bo zwykla to po mieście nie polatasztak tak :) ale wiadomo o co chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 A może DRZ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 jeżeli masz zamiar buszować w terenie ostro, i stuntersko latac po mieście na SM to zdecydowanie EXC 525 i drugi komplet kółek. Jest temat o EXC 450/520/525. Tam poczytasz o kosztach i serwisowaniu. Ogólnie serwis nie jest jakiś pożerający wszelaki budżet ale wszystko trzeba robić terminowo i nie stosować żadnych półśrodków, bo w końcu to motocykl wyczynowy (chociaż piecownia RFS to i tak idiotoodporny wynalazek- oczywiście w granicach rozsądku) Podsumowując: Koszty wyższe niż DRZ ale waga, moc prowadzenie nieporównywalnie lepsze. No i za 12-13 tyś ładny egzemplarz powinieneś dostac juz.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 a jakie przebiegi masz zamiar robic ? KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonozw Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 drz sm mialem sprzedlem moto dobry polecam mocy brakowało a prebiegi no cos 2000-3000 jak znam zycie to 2000 miasto 1000 lasy i i w miescie troche stuntu tez mile widziene w jaka moca realnie dysponuje ktm i czy 525 czy 520 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Z biegiem czasu zmieniło się tylko oznaczenie z 520 na 525. Realna moc to okolice 55KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonozw Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 no walsnie tez tak słyszlem ze 55 dokladnie i jak czytałem to tez sa osoby co twierdza ze 65 - 68 i jeszcze wiecej ale nikt nie ma dokladnych danych na ten temat .i tu tez pytanie jak kmt ma 55 a wr 52 to czy wr nie bedzie lepsza mniej problemow i tansza >?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Koszty podobne ale frajda z jazdy mniejsza. Tyle ode mnie :icon_razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 (edytowane) xr 650R :D silnik hondy-jeden wałek rozrządu,zawory na płytkach(proste w regulacji) ogromna żywotność, w zasadzie zero słabych punktów(oprócz problemów z temperaturą przy pałowaniu przy niskich prędkościach-dokupić wentylator i po problemie).........cylinder na nicasilu tłok fabryka zaleca kontrolować co 15 tys, wał ?? fabryka nie przewiduje wymiany masa jest ludzi co zrobili 100tys km i dalej lata....zawias lepszy niż w drz E(ofkorz pełna regulacja), nie wiem jak w porównaniu do kata.... xr 650r to mega wymiatacz na prostej, 61KM w odblokowanej wersji europejskiej 64Nm momentu(chyba nie musze pisać jak to sie zbiera z dołu ??), z ktma może sxc 625 ma w ogóle szanse na prostej z xr reszta ?? gdzie tam :D 170km/h na seryjnym przełożeniu w wersji europejskiej, 180km/h w seryjnym przełożeniu w wersji australijskiej.... ten motocykl leciał w dakarze, baji i startuje w tysiącu innych rajdów pustynnych sam czachor sie bardzo przychylnie o niej wypowiadał....... xr jest cięższa od exc 525 waży 122kg sucha.....whellie na tym motocyklu nie jest żadnym wyczynem jeśli chodzi o stunt :D ciemna strona mocy-mało egzemplarzy w PL -bardzo słaby rynek używanych części zamiennych w PL (z nowymi nie ma problemu wszystko jest nawet na allegro normalne ceny)-wersja amerykańska-kaszana po całości....blokowana do 40KM, megagó***niana lampa przednia, stator o mocy prądnicy komarka (problemy z podłączeniem migaczy, czy czegokolwiek poza oemowską atrapą lampy przedniej i tylniej, aczkolwiek można podmienić stator na oemowski z wersju EU albo akcesoryjny)-jednoosobowa niezbyt wygodna do długich tras-olej, zawory co 1000km(wymiana prosta wchodzi 1.4l ludzie leją nawet wynalazki orlenu i nie kaprysi, ale jak sie dużo jeździ, to wkurza ta wymiana co 1000 i kosztuje )-palona z kopa....to można rozpatrywać jako zaletę-upraszcza się instalacja elektryczna i kopniak w zasadzie nie zawodzi, dobrze wyregulowana xr pali z kopa w japonkach(ma jakieś nowatorskie rozwiązne autodeko przynajmniej tak twierdzi honda :D ) minus jest taki że jak już padnie na bok albo zrobi salto to jak przystało na przedstawicielkę seri xr, bardzo cięzko ją odpalić z kopa, krew, flaki, martwe płody, setki bluzgów, pot na jajach....zwolennicy motocykla twierdzą że winny jest oemowski keihin bez pompki przyśpieszacza, wymiana na mikuni TM40 z pompką podobno sporo polepsza sytuacje..... to jest tak ten motocykl Zdecydowanie nie nadaje się do walki z mega trudnym wręcz trialowym terenem typu górskie lasy, jest za mocny, za ciężki, za wielki nie nadaje się na tor mx (te same wady co las) zajebiście nadaje się na supermoto, mocy od h** i jeszcze trochę, w USA masa części tuningowych, silnik wcale nie jest wysilony, w USA i po 80KM z niego wyciskają :D świetnie nadaje się do ostrej turystyki off, na pustynie, na żwirownie, na rajd enduro.... utrzymanie ?? w porównaniu do wr/exc śmieszna kasa....apetyt zależny od jazdy przy spokojnym traktowaniu manetki 6/100 do 130km/h, przy ,,odchamianiu się'' po trudnym tygodniu potrafi przekroczyć 10/100 w końcu 61KM nie bierze się z kosmosu :D dlaczego ja tak sie spuszczam nad nią a sam latam dr-z ?? panicznie bałem sie kopania singla po glebie ponieważ nie nazywam sie czachor, czy błażusiak za to jestem hardcorem to potrafię leżeć 20x dziennie, bałem się że po 3 odpalaniu po glebie skończe jak al-kaida w starciu z chuckiem norrisem :D , klepię biedę mocno i namiętnie niczym czarnoskórzy raperzy gołe dupy w swoich teledyskach toteż olej co 1000km by mi trochę przeszkadzał (drz ma prawie 3x rzadziej ), no i za 10k nie znalazłem takiej co by mi pasowała (wersja EU albo australia ) aczkolwiek na dr-z sie trochę zawiodłem, a xr dalej mi się sni po nocach więc nie powiedziałem ostatniego słowa :D dr-z 400E jest mocniejszy niż drz400SM i to sporo, albo ja jeździłem skatowaną S-ką.... inne wałki rozrządu mechaniczny gaźnik, zmienna mapa zapłonu, inny wydech robi swoje ale myśle że jak długo miałeś SM to szału na E nie będzie.... Edytowane 15 Lipca 2011 przez michoa "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 porownuyjac XR 650r do LC4 - wybral bym LC4 - bo jest w czym wybiearc , silniki jak puzle , pasuje wiele gratow ze starych modeli , olej w wersji GS co 5 tys km a nie co 1 tys jak w XR , uzywanych gratow mnostwo ( kupilem duzy 21l bak za 150 zl ) , od 98 ma e-guzik i kope , odpaalnie po glebie zaden problem , kop , dwa i pali , masa troszke wieksza od XR , ale gabarytowo motocykl jest mniejszy i nie ma klopotow z przegrzewaniem , zawiecha WP / WP UPS , zawory na srubki ( aczkolwiek regulacja co 5 tys dosc ciasna i denerwujaca dla malo zgrabnych lap) . Ale robiac 2 - 3 tys na rok , bez sesu moto dualowe ,EXC 525 zaspokoi twoje potrzeby. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Ale robiac 2 - 3 tys na rok , bez sesu moto dualowe ,EXC 525 zaspokoi twoje potrzeby. Nic dodać nic ująć :icon_razz: nie ma co więcej wymyślać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 (edytowane) silnik hondy-jeden wałek rozrządu,zawory na płytkach(proste w regulacji) "zawory na śrubkach" chyba miało być kolego :wink: 2-3tys na rok to strasznie mało, tyle to zrobisz w terenie, a gdzie miasto? ja bym szukał lc4 albo exc w zaleznosci jakie masz tereny, jeśli płaskie,piaszczyste to lc4, jeśli wąwozy, podjazdy, kamienie to exc może i honda fajniejsza, ale ciezko kupic, a potem ciezko o częsci Edytowane 16 Lipca 2011 przez jjank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi