Djobeł Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Nooo! Test zajebisty ;)Z tym, że co do porównania Racetec - Supercorsa ja mam odczucia dokładnie odwrotne.W każdym razie i tak jest to znakomita klasa :lalag: Pozdr Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 W takim razie podziel się nimi ;)Powiem szczerze, że miałem okazję zrobić 4 koła na racetecach. TLR zdżarł je w błyskawicznym tempie.Nie narzekałem na brak przyczepności, tył się nie ślizgał.Supercorsy były jednak TROCHĘ lepszę, jeżdziłem na nich minimalnie szybciej, rzecz jasna na torze. Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Pamiętajcie że to test Motorradu - nie dziwi że Metzeler jest najlepszy :) Djobeł na na RTC K3 czy innej mieszance latałeś? Chętnie dorwę taki komplet na przyszły sezon.Ad testu - Power One jeśli chodzi o przyczepność faktycznie kiepsko na torze, z momentem Dukata na wyjściu z małej patelni zdecydowanie sobie nie radziły, no i zjadło tył masakrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Pamiętajcie że to test Motorradu - nie dziwi że Metzeler jest najlepszy :) Djobeł na na RTC K3 czy innej mieszance latałeś? Chętnie dorwę taki komplet na przyszły sezon.Ad testu - Power One jeśli chodzi o przyczepność faktycznie kiepsko na torze, z momentem Dukata na wyjściu z małej patelni zdecydowanie sobie nie radziły, no i zjadło tył masakrycznie. Prawda! Szwabki test, szwabski zwycięzca. W każdym razie trzeba im oddać = opony robią dobre.Dokładnie, jeżdziłem na RTC K3, które nie chciały się odkleić od asfaltu - POLECAM!Po Supercorsach chce jednak wypróbować D211, jeśli się uda, może już w kolejnym motocyklu. Pozdrowienia Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Jakie grożą kary za przyłapanie przez policję na jeździe na takich oponach? Zabieraja dowod. Mi zabrali za slicka z przodu wpisujac nadmierne zużycie bieznika opony przedniej :icon_mrgreen: I nie dotyczy to tylko slickow tylko kazdej opony bez homologacji. Z tym ze wiekszosc policjantow nie rozpozna. Edytowane 4 Października 2011 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 najgorzej przy wypadku mieć opony bez homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Prawda! Szwabki test, szwabski zwycięzca. W każdym razie trzeba im oddać = opony robią dobre.Dokładnie, jeżdziłem na RTC K3, które nie chciały się odkleić od asfaltu - POLECAM!Po Supercorsach chce jednak wypróbować D211, jeśli się uda, może już w kolejnym motocyklu. Pozdrowienia Zagalopowałeś się, takimi słowami bo nie czytałeś Regulaminu.Czyżby taka nienawiść do naszych sąsiadów zza Odry? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 najgorzej przy wypadku mieć opony bez homologacji Tylko ciekaw jestem jak nasi eksperci to rozpoznaja bo np na Supercorsach SC1 nie jest napisane Race Use Only albo Not for Highway Service. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tylko ciekaw jestem jak nasi eksperci to rozpoznaja bo np na Supercorsach SC1 nie jest napisane Race Use Only albo Not for Highway Service. A ja jestem ciekawy czy w Belinie używasz tych opon? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 wiesz jak to jest jeden pozna drugi nie ale jak duza szkoda to szkoda ryzyka. ja juz nie chce bez homologacji po tym jak mi jedna sie rozlazla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 A ja jestem ciekawy czy w Belinie używasz tych opon? W ogole ich nie uzywam bo tempo zuzycia na ulicy jest zatrwazajace :) Modele z homologacja takie jak Supercorsa SP sa w zupelnosci wystarczajace na torze (jak na moj poziom umiejetnosci) a ich wytrzymalosc kilometrowa zadowalajaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tak dla pewności - niech każdy spec ze speców się wypowie: - Dunlop Qualfier D211 GP - NIE MA homologacji - Dunlop Qualfier D11 GP Racer - MA homologację ?? correct ?? Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tak dla pewności - niech każdy spec ze speców się wypowie: - Dunlop Qualfier D211 GP - NIE MA homologacji - Dunlop Qualfier D11 GP Racer - MA homologację ?? correct ??Dunlop Qualfier D211 GP="Zaprojektowany i wyprodukowany w USA, opony Supersport dla zawodników i zawodników sportbajki został przyjęty jako Spec opon do wyścigów AMA .." Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Wiele Twoja odpowiedź nie wniosła. Konkretniej? Jakieś źródła ? Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 To na ścigaczu właśnie czytałem, ale chciałem się jeszcze upewnić. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.