żużu77 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Minolcia, jest jeden gaźnik?Jest.Pali tylko na jeden?Tylko na jeden.Oczywiście, że regeneracja wału w tym przypadku polega na wymianie łożysk.Oczywiście, że trzeba rozkuć. I jeszcze jedno jest oczywiste: nie pali na prawym i musi być jakiś powód.I tu szukamy przyczyny. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) patrykcinek Szukaj ORYGINALNEGO gaziora/dysze choćby tylko na sprawdzenie...Minolcia, jest jeden gaźnik?Jest.Pali tylko na jeden?Tylko na jeden.Oczywiście, że regeneracja wału w tym przypadku polega na wymianie łożysk.Oczywiście, że trzeba rozkuć.I jeszcze jedno jest oczywiste: nie pali na prawym i musi być jakiś powód.I tu szukamy przyczyny.Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Mnie pomysły w tym temacie już się wyczerpały więc życzę sukcesu w poszukiwaniu w/w przyczyny. Mam nadzieję, że jak ją znajdziesz to nie omieszkasz przedstawić tu na forum...czekam z niecierpliwością... :cool: Edytowane 18 Marca 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Mnie pomysły w tym temacie już się wyczerpały więc życzę sukcesu w poszukiwaniu w/w przyczyny. Mam podobnie. Napisane zostalo chyba wszystko a dalej nie gada jak trzeba. Az chetnie bym na zywo obadal ten silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 patrykcinek Szukaj ORYGINALNEGO gaziora/dysze choćby tylko na sprawdzenie... Mnie pomysły w tym temacie już się wyczerpały więc życzę sukcesu w poszukiwaniu w/w przyczyny. Mam nadzieję, że jak ją znajdziesz to nie omieszkasz przedstawić tu na forum...czekam z niecierpliwością... :cool:Rozwiązanie to raczej właściciel przedstawi... Mam nadzieję. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Jak by nie działało to napisz - dam ci telefon na pw i powoli się ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Wiciu_r, pare postów wyżej napisałem, że na próbę nawet ściągnąłem prawy tłumik i nic to nie zmieniło. Masselo, a kto tu gdzieś pisał, że mam napięcie na cewkach 6v?Racja przeczytałem post autora tematu. ;) Czy na odpalonym silniku psikałes plakiem/zmywaczem pod alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Racja przeczytałem post autora tematu. ;) Czy na odpalonym silniku psikałes plakiem/zmywaczem pod alternator?Czy wiesz co napisałeś ? Przy odpalonym silniku i platynkach/minimalnie ale iskrzą/, które są przy altku to masz gotowy pożar... :blink: Przewidujesz coś takiego ????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Czy wiesz co napisałeś ? Przy odpalonym silniku i platynkach/minimalnie ale iskrzą/, które są przy altku to masz gotowy pożar... :blink: Przewidujesz coś takiego ?????????Tak robiłem to nie raz dlatego pisze pod alternator a nie na platynki, a inaczej uszczelniacza nie sprawdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Nigdy nie użyłbym tego specyfiku/łatwopalnego na gorącym, pracującym silniku w pobliżu platynek i wirnika altka... Edytowane 19 Marca 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Chwilowo Jawa poszła w odstawkę, bo nie miałem czasu się nią zająć. Jednak mam pytanie. Ktoś z was wie gdzie mógłbym kupić ten pierścień uszczelniający na między wałem a simmeringiem? Przepatrzyłem allegro i raczej nie jest tam dostępny. A chcę to sprawdzić. Chcę założyć nowy ten pierścień i jeszcze raz nowy simmering, może coś to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Dawno gratow nie kupowalem do Jawy ale bylo cos takiego jak jawaczesci.pl lub wpisz sobie ruszczyk Mrągowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Witam ponownie. Trochę to trwało, bo nie miałem czasu zająć się problemem jawy no i udzielić tutaj odpowiedzi. Część z Was pisało, żeby podzielić się rozwiązaniem tej dziwnej zagadki, więc dzielę się, bo udało się naprawić! Tak jak pisałem już wcześniej o simmeringu pod alternatorem i tym cholernym pierścieniu. Kupiłem nowy zestaw pierścień i jeszcze raz nowy simmering. Ściągnąłem alternator i wymontowałem simmering z pierścieniem. Pierścień był nie wytarty, no zupełnie bez uszkodzeń i jakiegokolwiek zużycia. Nawet pod palcem nie były wyczuwalne żadne ubytki materiału. Jednak jak już kupiłem nowe i miałem wszystko rozebrane to założyłem nowe. Ciekawa sprawa, że naprawdę nowy pierścień był gorszy niż stary. Miał minimalny luz na wale a stary był idealnie pasowny, więc początkowo pomyślałem że nic z tego nie będzie. Dla pewności dałem tam trochę sylikonu. Miedzy wał a pierścień. Wiem, że raczej go tam nie powinno być no ale myślę, że zaszkodzić nie zaszkodziło a jedynie pomogło bo miałem pewność, że jest tam na pewno szczelnie. Po złożeniu wszystkiego w całość Jawa po postoju koło miesiąca czasu zapaliła OD PIERWSZEGO KOPNIĘCIA! Naprawdę coś niesamowitego no i oczywiście od razu pracowała na oba cylindry! Także zagadka rozwiązana. I wszyscy Ci, którzy proponowali psiknąć czymś pod alternator prawdopodobnie mieli rację, bo pewnie tym sposobem wykrył by nieszczelności.Także dzięki wielkie wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 To jedyna przyczyna ktora mnie przychodzila do glowy czytajac temat, ale zagadka nie zostala rozwiazana bo dlaczego lepszy pierscien nie zadzialal ?No ale oczywiscie dobrze ze napisales i Jawa dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.