nowystary Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 a jak z żywotnością pilot powerów w porównaniu z oponami typowo turystycznymi, nie ukrywam że noszę się z zamiarem użytkowania motocykla na torze :crossy:Polecam Pilot Road 3-2ct rewelacja na deszczu i zużywa się powoli, zrobiłem 14kkm i mam nadzieję zrobić drugie tyle.Poprzednie były Pilot Road i zrobiłem na nich 31kkm (trzydzieści jeden tysięcy kilometrów).Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 (edytowane) Ja ,plus dwóch moich kumpli mielismy i wiecej nie załozymy :icon_twisted: Mam na mysli pioty 3.Masakra , opona po 3-4 tys. jest tak zząbkowana, że cięzko się w zakręt złożyc. Ja musiąłem zmieniać w podczas wakacji w Itali, po tym jak kilka razy o mało nie narobiłem w gacie, składając się w zakręt :icon_rolleyes: W warsztacie mieli tylko Pilot Powera i takie założyłem, dopier poczułem,że zyje :wink: P.S. W deszczu, co prawda trzymają super. Jeśli sie jeżdzi na wprost to polecam :icon_razz: Edytowane 22 Grudnia 2011 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 No to się zdecydujcie, słabe czy dobre są te opony. Zadna rewelacja w tescie 4 miejsce. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Testowałeś?, opowiedz, podziel się refleksją. Testowali lepsi od nas wszystkich, podzielili sie refleksjami na lamach prasy ktora jest pisana dla homosapiens o srednim IQ, warunkiem jest jednak odrzucenie przekonania o teori spiskowej. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Z uwagi, że szukajka nie dała mi wystarczającej odpowiedzi zwracam się z zapytajką. Co kupić na tył do kawy ?Fela rozmiarowo to GS500 bo 130/70/17. Myślałem nad Heidenau zimowym ale jakoś nie widzę sensu bulić ponad 420zł gdy temperatury ledwo dotykają zero. Tydzień na minusie mogę się pomęczyć. Limit to 400zł a najlepiej coś bliżej 350. Producent jako jedną z trzech zaleca Dunlop Arrowmax GT501. Ze szczątkowych opinii wynika, że nie jest rewelacyjna ale na pewno też nie jest zła. Cena 366zł brzmi przyzwoicie. Jak to znosi jazdę na mokrym i przebiegi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Chcesz tanio i dobrze to bierz Michelina Pilot Sporty, który zachowuje cechy większości opon tej marki (git na zimnym i mokrym), cena ok 300zł. Chcesz więcej wymagać zwłaszcza na sucho i ostro - bierz Pirelli Sport Demona, latał na nim GS 500 Cup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Z uwagi, że szukajka nie dała mi wystarczającej odpowiedzi zwracam się z zapytajką. Co kupić na tył do kawy ?Fela rozmiarowo to GS500 bo 130/70/17. Myślałem nad Heidenau zimowym ale jakoś nie widzę sensu bulić ponad 420zł gdy temperatury ledwo dotykają zero. Tydzień na minusie mogę się pomęczyć. Limit to 400zł a najlepiej coś bliżej 350. Producent jako jedną z trzech zaleca Dunlop Arrowmax GT501. Ze szczątkowych opinii wynika, że nie jest rewelacyjna ale na pewno też nie jest zła. Cena 366zł brzmi przyzwoicie. Jak to znosi jazdę na mokrym i przebiegi ? Miałem ten rozmiar w ER5 tyle, że miała 4 lata, ale przyczepności na niej brak, w deszczu tragedia zupełna, mocą nie grzeszył a tył chodził jak chciał. I za szybko się kończyła jak na taką przyczepność, 6kkm i pół opony zeszło. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 panowie a metzeler m3 ? jakie przebiegi przy normalnej jezdzie jak z przyczepnoscia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.